Austrian Airlines (OS/AUA)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Da,

Un prieten a venit joi, tot Condor era programat.
Pleaca azi, probabil tot condor. La ora 21:00


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Azi OS786 SBZ-VIE anulat din motive tehnice o parte din pasageri plecand cu LH.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
ieri Austrian a sosit la SBZ cu Fokker100
OS 785 VIE-SBZ 60 pax
OS 786 SBZ-VIE 94 pax
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Pai mai sint 7 E-195 de venit si apoi goodbye Fokkeros...

Forumul austriac zvoneste mai nou de 2 772 de la Aeromexico.
 
Forumul austriac zvoneste mai nou de 2 772 de la Aeromexico.

Imi spuneau cei de la OS, cand am fost la Hong Kong pentru deschiderea rutei, ca vor sa-si mareasca flota lung-curier. Au nevoie de avioane, insa nu au precizat de unde le vor lua. Au zis doar ca poarta discutii cu unii si cu altii...
 
Ei vor, dar trebuie sa o faca din proprie putere, ca cifrele lor sunt cele mai slabe din grup.

Problema - cind au ajustat flota au decis pentru 767 si 777 ale Lauda Air si au dat in concern A330 si A340.

A340 in concern ar gasi destule - Swiss renunta la unele odata cu intrarea 777 in flota, Lufthansa are 4 A340-600 parcate si inca 7 pe care le are la maritat pentru ca din iarna vin A350-900.

Si acum ajungem lachestiunea flotei actuale. Au 6 767 din care 3 de prin 1991 care si-au cam trait traiul. 772 le au cu motoareGE din care nu prea sunt multe in piata (majoritatea flotelor mari au PW si RR).

Dorinta AUA ar fi fost sa ia 787 dar nu e realist, pentru ca grupul a decis impotriva modelului si vor sa simplifice complexitatea in flota. Pentru A350 nu au bani asa ca dorintele se indreapta spre 772 second.

Pe modelul respectiv in piata vin cele de la Vietnam airlines care trece pe 350-900 si de la Aeromexico unde 767 si 777-200 sunt tranzitate spre 787-8 si 787-9.

De la vietnam au luat si ei o bucata dar in ultima perioada avioanele au mers spre PIA si Alitalia. Zvonurile actuale sunt legate de cele 4 de la mexicani care teoretic ar putea aduce 1 avion in plus si inlocui cele 2 767 vechi.
 
@oldblueeyes Aflam mai multe joi, cand vor face conferinta de presa. Mai jos, raspunsul PR-ului dupa ce le-am trimis articolul:

Thank you for the request and interest in Austrian Airlines. I can not confirm your report as we do not comment on strategic fleet investments thinks before decision. Maybe we can talk in the next days again.
 
Eu discutam de zvonistica de pe AustrianAviation. Nu cred sa fie ceva joi, pentru ca acolo se zvonea ca se uita dupa o prima bucata 777. Asta nu inseamna ca exista un contract semnat, ca e ceva de anuntat (trebuie sa iasa mai intii aeronava din flota, check, schimbare interior - acolo alta problema, timpii de livrare la scaune, vopsire). Nu ma astept sa vina ceva mai devreme de mijlocul verii viitoare, pe care o pot opera la limita cu ce au acum si cite un A343 ca ajutor ad hoc de la LH.
 
Nici nu mă așteptam să răspundă altfel.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Pai..e simplu.

Zvonistica spune ca ar exista un precontract pe toate cele 4 772 ale Aeromexico.

Miercuri e intilnire a Supervisory Boardului Lufthansa und se pare ca se va da OK-ul pentru primul avion.

Joi e conferinta de presa - timing perfect pentru a anunta planuri de crestere etc.
 
Desteptii au uitat sa punain comunicat si cele 5 avioane care vor veni de la Air Berlin....


Oricum, se pare ca vor mai trage de 767 rapciugoase citiva ani.
 
Cele mai vechi 3 au deja 25-26 de ani..asa ca ar cam trebui duse la tocator..mai ales ca pe rute lungi nu au crew rest.... dar "nu e bani".

Lufthansa nu o sa le sponsorizeze visele de marire provinciala fara sa isi produca singuri banii de dezvoltare.
 
04.10.2016
OS785 VIE-SBZ=96pax Lf 96%
OS786 SBZ-VIE=50pax Lf 50% (Fokker100)
 
  • 👍
Reactions: 1 user