Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
c0d1ec2975b81de9785018ac1bc22c6c.jpg


Trimis de pe al meu F5121 folosind Tapatalk
 
Cred,cum am mai spus,ca este vorba de aeronava destinata LPL care va avea un livery personalizat.
 
19.02:
0B3102 - CLJ-OTP - 186pax - 100% (BMF)
0B3101 - OTP-CLJ - 182pax - 98%
 
Evolutia zborului IAS - CGN - IAS:
Iunie:
IAS->CGN 929 = 116 pax/zbor
CGN->IAS 820 = 102.5 pax/zbor

Iulie:
IAS->CGN: 1148 = 127.5 pax/zbor
CGN->IAS: 1278 = 142 pax/zbor

August:
IAS->CGN: 1391= 154.6 pax/zbor
CGN->IAS: 1191= 132.3 pax/zbor

Septembrie:
IAS->CGN: 1274= 141.6 pax/zbor
CGN->IAS: 1145= 127.2 pax/zbor

Octombrie:
IAS->CGN: 1254= 139.3 pax/zbor
CGN->IAS: 1144= 127.1 pax/zbor

Noiembrie:
IAS->CGN: 95 4= 119.3 pax/zbor
CGN->IAS: 762 = 95.3 pax/zbor

Decembrie:
IAS->CGN: 95 4= 108.1 pax/zbor
CGN->IAS: 762 = 116.8 pax/zbor
 
  • 👍
Reactions: 1 user
YR-BAS are nevoie de renovare si la interior. Am zburat ultima data in noiembrie cu el si arata nasol. E configurat high-density cu scaune clasice destul de ponosite. Cel mai aiurea insa sint bin-urile de bagaje care la rulajul pe pista fac un zgomot ingrozitor de zici ca se desprind din loc, mai ales pe pistele "gratar".
Apropos de scaune slim, din cite stiu avem asa: NG-urile sint cu scaune slim (nu sint sigur de BMB), 735-urile ex-Lufthansa la fel, iar dintre 734 stiu ca au slim BAR si BAK (parca). Puteti corecta/completa?
 
YR-BAS are nevoie de renovare si la interior. Am zburat ultima data in noiembrie cu el si arata nasol. E configurat high-density cu scaune clasice destul de ponosite. Cel mai aiurea insa sint bin-urile de bagaje care la rulajul pe pista fac un zgomot ingrozitor de zici ca se desprind din loc, mai ales pe pistele "gratar".
Apropos de scaune slim, din cite stiu avem asa: NG-urile sint cu scaune slim (nu sint sigur de BMB), 735-urile ex-Lufthansa la fel, iar dintre 734 stiu ca au slim BAR si BAK (parca). Puteti corecta/completa?

BMB are scaune slim, am zburat eu cu el spre Nisa!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
La Băneasa nu se vopsește din câte știu eu. Păcat ca nu accesează niște fonduri europene cu Romaero sa cumpere o instalație de vopsit.

Trimis de pe al meu F5121 folosind Tapatalk
 
Da. Inclusiv primul avion care a primit noul livery YR-BAZ tot la BBU a fost vopsit .
Ma intreb de ce schimba locul unde le vopseste :BBU ,NWI ,BTS . Probleme de disponibilitate ,de pret,de calitate ?