Colecţie de cărţi poştale - ROMAERO 75 ani

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Ziggy

Active Member
Jun 26, 2012
173
12
28
Bucharest
LastScan1_zps58973e59.jpg

LastScan2_zps55ec5eea.jpg

LastScan3_zps05df595a.jpg

LastScan4_zps1e14e093.jpg

LastScan5_zpsbaac5856.jpg

LastScan6_zps2a572956.jpg

LastScan7_zps552fd2cb.jpg

LastScan8_zpsbf9fc1c2.jpg
 
  • 👍
Reactions: 7 users
De mult nu am mai vazut asa cevaVreau sa stiu daaca se pot achizitiona, pentru ca sunt amator!
 
Detalii:
Am lucrat, la Intreprinderea de Avioane Bucuresti in perioada 1980-1991, ca designer aeronautic, eu fiind arhitect. Am facut diverse proiecte: amenajari VIP ptr elicoptere si ROMBAC-111 - RSR, modificari in Boeing-urile 707 - RSR, scheme de vopsire, machete, prospecte, expozitii,... artist impresion,... multe,...
Nu aveam voie sa pozam in fabrica, asa ca desenam, pictam,... dar totusi am furat cateva imagini, destule, chiar daca era o problema si cu procurarea filmelor, diapozitivelor,... De clisee, uitam de cum le developam,... sunt la pastrare si acum, in plicuri din calc.
Pe furate, nu fara risc, am facut si pozele care apar in seria de vederi cu aniversarea Industriei Aeronautice Bucurestene, mai putin Yak-11, care este dupa un cliseu original de la Ovidiu Ionescu,... autorul cartii Constructii Aeronautice Romanesti si mare machetist la IMFCA,...
Am pus si Yak-11SC pentru ca a fost modificat in simpla comanda la ARMV-2 (Baaneasa) in 1951, in afara Yak-11 construit in 1954.
Deci 6 poze sunt facute pe Baneasa, inclusiv BN-2 in zbor,... cu prilejul fabricatiei avionului cu nr 450,... iar ROMBAC YR-BRA este la aterizarea dupa primul zbor al unui ROMBAC construit la ROMAERO.