easyJet (U2/EZY)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
easyJet (U2, London Luton) has outlined its planned Amsterdam base operations, set to come online in April of next year. The airport will become home to three easyJet A320-200s, increasing the capacity on routes that are now served with the A319-100. The first two aircraft to be stationed in the Netherlands will arrive at the end of March with the third due in May.
The UK-based budget carrier says its new routes will include daily flights to Nice, a 3x weekly Toulouse Blagnac service, a daily Venice Marco Polo service, a 2x weekly Olbia service and a 3x weekly Dubrovnik service. Hamburg Fuhlsbüttel flights are to launch later next month.
Frequencies on existing services to Split, Berlin Schönefeld, Basle/Mulhouse/Freiburg, Bordeaux, Bristol Int'l, Geneva and London Gatwick will also be increased
ch-aviation
 
Exemplu clasic pentru strategia Easy.

AMS era deja bine deservit fara a fi o baza, dar acum se aplica exact ce scriam mai sus:

- atac frontal la AF/KLM pentru ca sunt slabiti si deservesc core markets
- cresc frecventele de la noua baza spre bazele Easy, pentru a le creste cotele de piata
- optimizari pt clientela business : baza AMS are sens pentru rotatiile outbound de dimineata dinspre AMS
- evolutie a capacitatii prin switch 319/320

Ce ramine liber se deserveste cu locatii secundare, gen Dubrovnik - cam aici era OTP in discutia noastra de acum citeva zile.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Noi rute EZY din Porto (OPO): Bristol, London Luton, Manchester, Nantes.
 
...voilà de vezi: greva la EZY ... personalul de cabina francez pe 26dec14... se lasa cu anulari de zboruri... asta s-ar putea sa ii placa lu' stelios, care niciodata nu a prea digerat-o pe carolyn - si care si-a incasat deja dividendele pe anul in curs...
 
Last edited by a moderator:
... oricum, sportul national francez este greva ... despre AF se poate spune orice - numai ca sint neosclavagisti nu ... si totusi, greva din toamna nu va costa companiei decit 300mio eur...
cit despre diferitele condamnari ale lui EZY - ele sint, cum zice frantuzu', "une piqure de moustique sur la peau de l'elephant"... nesemnificative la bilant
 
Unele lucruri sunt si "indirecte", ca deh francezilor nu le prea place competitia directa ca o cam iau un freza.
 
...cam tirziu sa poata face prea mult rau lui EZY cu indirecte acum ... doar daca procesele in curs o sa ii arda in amenzi cu sume inzecite... AF a cam pierdut batalia pe rutele frantuzesti
 
Sindicalistilor francezi li s-a suit comunismul la cap..vin cu idei de genul "sa maninca si gura noastra ceva din profit" si cu eterna ura proletara....CarolyMcCall cistiga de 300 de ori mai mult decit un flight attendant incepator.

Dac e sa ne uitam mai atent, salariul CMcC nu e foarte mare..660.000 GBP, cam un sfert din ceea ce primesc altii in companii similare,restul de bani pina la ca 6 mil. vin din bonusuri de performanta.
 
Stelios are o problema de Ego.. a vindut niste actiuni citiva ani si nu mai are decit 37%..ca CEO a fost dat la o parte pentru ca nu a vrut sa dezvolte compania mai departe. De cind a venit Carolyn a torpilat orice decizie strategica - a fost impotriva noii flote si a pierdut , la fiecare bilant e impotriva aprobarii salariului boardului.

Rezultatele vorbesc de la sine:
- pretul actiunilor acrescut de 5 ori in 4 ani
- profitul a sarit bine de tot de 700 de mil de euro
- restul investitorilor i-au facut concesia ca 40% din profit sa fie platit in dividende (cam 30% e optim)..adica oricum ia peste 100 de mil de euro pe an la impozitare ca in Monaco...

Ok, i-au tras-o cu brand royalty ca acolo el tragea inainte cam 10% din profit spre el

Problema mare a lui Stelios este insa ca tot restul ideilor sale Easy si Fast nu merg.
 
stelios nu stie sa se opreasca si sa gindeasca cu trei miscari inainte ... nu a facut asa nici cind a vindut stelmar cu 4x miza initial - si nici dupa introducerea EZY in bursa ... nu ca ar fi de plins: isi poate permite un cash-burn destul de consistent...
 
..asta desi cel mai probabil e o chestiune ce tine foarte mult de ego, madam face treaba excelenta si el incepe sa fie uitat