Statistici - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Glumeam, l-am updatat in secunda 2.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
wk36nysjr.png
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Thomas, aeroporturile sunt oarecum obligate sa raporteze cifrele dupa un formular standard la ACI, locul de unde si anna.aero isi ia datele.
 
Da, insa la ACI nu avem acces, iar INS ignora totul, daca nu apartii de vre-un trust media. Chiar daca acele date, dupa cate stiu, ar trebui sa fie accesibile de oricine.
@Thomas , am updatat tabelul.
 
Legea 544 din 2001 se aplica la aeroporturi si la INS ? Eu cred ca da. In acest caz, sunt obligati sa dea aceste informatii la cerere. Practic exista multe cazuri in care autoritati publice refuza sa dea informatii de ordin public si se ajunge in instanta pentru asta...
 
Last edited:
Aceeasi treaba o prezentam eu acum cateva luni, insa nu am avut niciun feedback, pe forum.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Diferența de pax dintre BUD și OTP nu mai este foarte mare. Nu este exclus ca pe viitor OTP să aibă un trafic mai mare decât BUD.

7dsQpk4.png
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Diferenta e ca BUD are si cateva zboruri long-haul (mai ales in sezonul de vara, e drept) asta desi HU nu mai are flag carrier. La OTP lipsesc cu desavarsire, desi eu cred ca ar merge o destinatie din America de Nord (cel putin).
 
Diferenta e ca BUD are si cateva zboruri long-haul (mai ales in sezonul de vara, e drept) asta desi HU nu mai are flag carrier. La OTP lipsesc cu desavarsire, desi eu cred ca ar merge o destinatie din America de Nord (cel putin).
Exact la asta mă gândeam și eu când am citit.
 
Ei au zboruri long-haul și turism incoming serios, noi avem zboruri interne și (încă) flag carrier, deci și ceva tranzit - ar trebui să fie un atu pentru câteva rute long-haul. Sper să le avem la un moment dat.
 
Visa Waiver. Atât. BUD are acest avantaj. Prea curând RO nu o să pupe așa ceva.
 
  • 👍
Reactions: 1 user