Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Eu n-am prea intalnit vreun roman deschis sa accepte vreun sfat sau sugestie...
Corect. M-am lasat de sfaturi, chiar si cerute, de mult. Pur si simplu, in 99.99999999% din cazuri nu ai cu cine discuta. O fi parte din mindset-ul bãştinaş.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
era un taxi Cobalcescu cu care stiu ca am mai fost de o gramada de ori si chiar a fost super ok. Imi era frica de faptul ca la un moment dat nu ii mai lasa acolo, dar acum erau.

Aeroportul ar trebui sa scoata taximetrele "necomandate" de la marginea trotuarului de la sosiri, ca sa poata lumea care a comandat taximetre sa se imbarce civilizat, nu sa fie nevoiti sa treaca strada cu o gramada de bagaje printre "negociatorii de tarife si distante".

In plus aeroportul ar trebui sa licentieze contra-cost conducatorii de taximetre care pot opera la aeroport. Examenul de licentiere ar trebui sa includa elemente de civilitate, bun simtz, comportament cu clientii, norme sanitare stricte, vehicule cu capacitate portbagaj suficienta, si de ce nu, la costum si cravata, cu ecusoane, asemenea soferilor companiilor specializate pe transfer pasageri de la / catre aeroporturi.
 
@Todd is Back, de acord. Toate chestiile astea ar trebui prevazute in licenta. Asa, si? Crezi ca se vor respecta si in realitate? Ai uitat despre ce aeroport vorbim.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Legi și reguli există, avem, nu ducem deloc lipsă. Problema e că sunt cvasi degeaba, adică sunt așa la mișto. N-are sens...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
combustibilul a fost mai scump decât biletul de avion, nu?

Pai biletul a fost 96 ron, taxiul la bcm 25 si la otp 35, cand am trimis masina la bucuresti am facut un plin de motorina (cam 300 ron) si m-am intors cu putin sub jumatate, deja am depasit costul biletului daca adaug uzura masinii, costurile de intretinere, rovinieta si asigurarile...
Dar diincolo de toate, chiar daca dublez sau triplez costul biletului, cand iau in considerare oboseala nepretuita si stresul acestui drum, tot mai ieftin e cu avionul!
 
  • 👍
Reactions: 3 users
BMK (sau un alt NG) va pleca în curând la WAW, contractul pentru B735 a fost prelungit până la finalul anului, iar NG-urile vor sta probabil la LOT până în 2020.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Azi 07.09,BRU-CND 37 PAX si 37 MIN intarziere la decolare(din cauza aglomeratiei),B735-YRAMC(27,5 ani).
Sefa de cabina(Ana),a anuntat inceperea serviciului la bord(abia dupa aprox 30 minde la anunt) contra cost,
continand o gama variata de produse(adica, doar bauturi,o apa 0.5l-2 euro,nu sandwichuri,salate)
Echipaj de cabina,placut dar lent,interior avion obosit.
In concluzie,sub Vueling,cu care am zburat doua zile inainte,voi reveni cu detalii.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
07.09
0B6101 OTP - IAS overbooked, 3 pax care sunt în standby (au făcut checkin la aeroport) au rămas la OTP.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Azi 07.09,BRU-CND 37 PAX si 37 MIN intarziere la decolare(din cauza aglomeratiei),B735-YRAMC(27,5 ani).
Sefa de cabina(Ana),a anuntat inceperea serviciului la bord(abia dupa aprox 30 minde la anunt) contra cost,
continand o gama variata de produse(adica, doar bauturi,o apa 0.5l-2 euro,nu sandwichuri,salate)
Echipaj de cabina,placut dar lent,interior avion obosit.
In concluzie,sub Vueling,cu care am zburat doua zile inainte,voi reveni cu detalii.

37 de pax e foarte puțin (chiar dacă probabil segmentul spre BRU a fost aproape full).
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Azi 07.09,BRU-CND 37 PAX si 37 MIN intarziere la decolare(din cauza aglomeratiei),B735-YRAMC(27,5 ani).
Sefa de cabina(Ana),a anuntat inceperea serviciului la bord(abia dupa aprox 30 minde la anunt) contra cost,
continand o gama variata de produse(adica, doar bauturi,o apa 0.5l-2 euro,nu sandwichuri,salate)
Echipaj de cabina,placut dar lent,interior avion obosit.
In concluzie,sub Vueling,cu care am zburat doua zile inainte,voi reveni cu detalii.

Fără supărare, dar nu poți compara Vueling cu Blue Air..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Simplu. Vueling are peste 150 de avioane și in comanda încă câteva zeci, serviciile la bord, rutele diversificate, chiar și site-ul lor e peste ce oferă Blue Air.

In schimb Blue Air se lauda ca este o companie tip smart flying dar ca și avioane in afara de 2-3 care sunt sub 10 ani și care într-adevăr arată bine, restul niște căzături. Sper cu venirea MAX-urilor sa fie mai ok decât sunt acum. (Am zburat cu Blue Air și voi mai zbura dacă am ocazia). Am făcut doar o comparație personală.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fara suparare( ca sa te citez)Blue Air opereaza singur(independent).
Pe cand Vueling apartine de grupul I.A.G in care sef este Brithis Airways si partener Iberia.
Biletul meu a fost cumparat de la Iberia,deci e usor sa ai multe avioane cand niste mari, citati anterior
iti furnizeaza pasageri pentru a umple acele multe avioane.