Astfel, numarul companiilor aeriene membre IATA a ajuns acum la 282, ceea ce reprezinta aproape 83% din traficul mondial aerian.
Dintre cei 19 operatori care au aderat anul acesta la IATA 7 sunt din Asia, 5 din Africa, 4 din Europa, doi din Orientul Mijlociu / Asia centrala si unul din Caraibe. Pentru a adera la IATA, companiile trebuie sa indeplineasca anumite conditii, printre care si sa aiba certificarea IOSA (IATA Operational Safety Audit).
Malindo Air (Malaezia)
Cayman Airways (Insulele Cayman)
Iran Airtours Airline (Iran)
evelop! (Spania)
Suparna Airlines (China)
Air Peace (Nigeria)
Cobalt (Cipru)
Dana Air (Nigéria)
Neos Air (Italia)
Cambodia Angkor Air (Cambodgia)
Jeju Air (Coreea de Sud)
Somon Air (Tadjikistan)
Eastar Jet (Coreea de Sud)
Precision Air (Tanzania)
AWA (Africa World Airlines – filiala Hainan Airlines, Ghana)
GX Airlines (Guangxi Beibu Gulf Airlines, China)
China Express Airlines (China)
Pegas fly (filiala Nordwind Airlines, Rusia)
CemAir (Africa de Sud)
Continue reading...
Dintre cei 19 operatori care au aderat anul acesta la IATA 7 sunt din Asia, 5 din Africa, 4 din Europa, doi din Orientul Mijlociu / Asia centrala si unul din Caraibe. Pentru a adera la IATA, companiile trebuie sa indeplineasca anumite conditii, printre care si sa aiba certificarea IOSA (IATA Operational Safety Audit).
Malindo Air (Malaezia)
Cayman Airways (Insulele Cayman)
Iran Airtours Airline (Iran)
evelop! (Spania)
Suparna Airlines (China)
Air Peace (Nigeria)
Cobalt (Cipru)
Dana Air (Nigéria)
Neos Air (Italia)
Cambodia Angkor Air (Cambodgia)
Jeju Air (Coreea de Sud)
Somon Air (Tadjikistan)
Eastar Jet (Coreea de Sud)
Precision Air (Tanzania)
AWA (Africa World Airlines – filiala Hainan Airlines, Ghana)
GX Airlines (Guangxi Beibu Gulf Airlines, China)
China Express Airlines (China)
Pegas fly (filiala Nordwind Airlines, Rusia)
CemAir (Africa de Sud)
Continue reading...