• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
5,928
2,212
203
Brasov
Foarte tare, noroc cu Trump și politica lui.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

AndreiX

Well-Known Member
Nov 16, 2016
962
448
63
Bacau
E un stunt de marketing, le creste imaginea, le acorda un plus de valoare si creste brand awareness-ul. Commonality cu produsele Airbus existente 0, poate doar daca au furnizori comuni de subansamble... probabil cei de la Airbus si-au facut due diligence-ul si au un commonality pe partea de calitate, fiabilitate, customer service...
Nu ma refer la aircraft commonality, ci la produs.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,422
1,130
153
FRA
E o chestiune comerciala ..mai ales ca multe companii nu vor sa aiba foarte Multi supplieri cu care discuta.

Apoi, e piata 220-300 e piata 319 pe care o poate ocupa cu un produs superior, in perspectiva un 220-500 poate lua piata lui 320 cind Airbus va moderniza familia 320 si o va duce probabil spre 321->322.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,097
2,615
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Taromu` doarme la ora asta.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,422
1,130
153
FRA
Se intetesc din nou zvonurile pentru A220-500.

Ceea ce ar face in situatia actuala f mult sens. Un A220-500 ar canibaliza A320 la operatorii de tip low cost care nu au nevoie de containere cargo la "demisol". Citiva clienti-ancora ar asigura suficiente comenzi pentru a creste iar numarul de comenzi si de a reduce si mai mult costul de productie.
Locul liber in sloturile A320 ar putea fi luat de 321LR si XLR, unde Airbus cistiga aparent mai multi bani.
Cum in cipa de fata pentru familia 320 nu prea exista sloturi libere, s-ar crea oportunitatea unui switch de clienti de la 737. Basca faptul ca un A220-500 ar musca din portofoliul Max8, acolo unde Boeing nu poate contraataca cu un Embraer.

Airbus ar avea volumele asigurate sa dezvolte urmasul lui 320 pe o platforma optima pt 321-322 - Boeing ii va fi aproape imposibil sa dezvolte un urmas 737 si 757 care sa acopere totul de la Max7 la 757-300 cu o singura familie.
 
  • 👍
Reactions: 4 users

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,422
1,130
153
FRA
Pai asta e si ideea - pt familia 320 nu pot nici furnizorii mai mult. Un 225 il poti face in USA pe aceeasi linie pe care faci 221 pt Delta, cresti frecventa la Mirabel etc.

220 produce anual cit produc cele 4 linii pt familia 320 intr-o luna.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,422
1,130
153
FRA
Interesant articolul asta, dupam ce Airbus a preluat 75% din program.

Cu target de 160-170 de avioane pe an, practic un A220-500 este inevitabil.