• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

A220 / C series

iliedobre

New Member
C Series devine Airbus a220




 
Last edited:

AndreiX

Well-Known Member
E un stunt de marketing, le creste imaginea, le acorda un plus de valoare si creste brand awareness-ul. Commonality cu produsele Airbus existente 0, poate doar daca au furnizori comuni de subansamble... probabil cei de la Airbus si-au facut due diligence-ul si au un commonality pe partea de calitate, fiabilitate, customer service...
Nu ma refer la aircraft commonality, ci la produs.
 
D

Deleted member 13561

Guest
Păi poate d-aia e A220. Restul produselor Airbus sunt A3XX.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
E o chestiune comerciala ..mai ales ca multe companii nu vor sa aiba foarte Multi supplieri cu care discuta.

Apoi, e piata 220-300 e piata 319 pe care o poate ocupa cu un produs superior, in perspectiva un 220-500 poate lua piata lui 320 cind Airbus va moderniza familia 320 si o va duce probabil spre 321->322.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Se intetesc din nou zvonurile pentru A220-500.

Ceea ce ar face in situatia actuala f mult sens. Un A220-500 ar canibaliza A320 la operatorii de tip low cost care nu au nevoie de containere cargo la "demisol". Citiva clienti-ancora ar asigura suficiente comenzi pentru a creste iar numarul de comenzi si de a reduce si mai mult costul de productie.
Locul liber in sloturile A320 ar putea fi luat de 321LR si XLR, unde Airbus cistiga aparent mai multi bani.
Cum in cipa de fata pentru familia 320 nu prea exista sloturi libere, s-ar crea oportunitatea unui switch de clienti de la 737. Basca faptul ca un A220-500 ar musca din portofoliul Max8, acolo unde Boeing nu poate contraataca cu un Embraer.

Airbus ar avea volumele asigurate sa dezvolte urmasul lui 320 pe o platforma optima pt 321-322 - Boeing ii va fi aproape imposibil sa dezvolte un urmas 737 si 757 care sa acopere totul de la Max7 la 757-300 cu o singura familie.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Pai asta e si ideea - pt familia 320 nu pot nici furnizorii mai mult. Un 225 il poti face in USA pe aceeasi linie pe care faci 221 pt Delta, cresti frecventa la Mirabel etc.

220 produce anual cit produc cele 4 linii pt familia 320 intr-o luna.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Interesant articolul asta, dupam ce Airbus a preluat 75% din program.

Cu target de 160-170 de avioane pe an, practic un A220-500 este inevitabil.

 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
During the Routes Reconnected virtual conference on November 30, 2020, the CEO of the Air France-KLM group threw a bombshell on the future of the French national carrier's fleet: the firm order for 60 A220-300s with 149 seats, confirmed in December 2019 , is not an end in itself. “ The plan today is for Air France to have 114 single aisles, all belonging to the A320 family ,” said Ben Smith according to Simple Flying , noting that all models in the Airbus range are operated (A318, A319, A320 and A321). “ We have placed orders for 60 A220s, or about half of this single-aisle fleet. And we'll decide which type will replace the other half ".

Air France has so far not ordered neo versions to replace the 44 A320 and 20A321, and for Ben Smith the replacement of the A320 by a possible A220-500 " would make sense ". But if Airbus doesn't launch this third model of Bombardier's ex-CSeries, it will " consider looking outside of Airbus ": " of course, now that the MAX is flying again, we could look at that " even if Air France has not operated 737 since 2007. For the largest single-aisle, on the other hand, " there is always the A321, the LR and the XLR ", he added.

 
Top