A320 Neo

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

mrares

Active Member
Mar 24, 2013
638
84
43
Hell
Se pare ca cei de la Airbus sunt cuprinsi de o criza cronica acuta de saramalizare a avioanelor noi si vor oferi standard 189 de locuri pentru A320Neo. In conditiile in care eu la 29 de inch nu mai incap (1.85 si 1.00 craci) si dupa 2 ore de zbor ma simt violat la ce dureri de fund am.... In fine, ofera 189 de locuri cand NG-urile se apropie de 20 de ani, NG-uri care ofera 30 de inch (RyanAir) + ceeva premium la 32-34 inch...... Ne apropiem incet incet de propunerea lui MoL cu locuri in picioare si eventual cu cravata la gat pentru siguranta actului......

30upp1h.jpg


2qvh7d4.jpg

3534dxl.jpg



:banghead:

P.S. mai bine ar indesa pasagerii in cala si partea de sus ar fi cargo.....
 
Last edited by a moderator:
Stai calm, ca nu e chiar asa cum spui tu.

In primul rind, pe scaune Recaro se citiga cite 2" la picioare..asta e si motivul pt care se redefineste high densitiy la 28".

Doi - rindurile suplimentare vin din repozitionarea de gallery - nu ai vazut nici cea cu veceurile in spate..acolo mai e spatiu ce poate fi folosit.

Nu uita ca Easyjet a cerut 192 de scaune pe 320 si sunt sigur ca le va obtine, asa cum au primit 156 pe 319.

http://www.lepoint.fr/economie/la-c...-d-easyjet-a-airbus-20-06-2013-1683861_28.php
 
In wizz mie imi este extrem de greu sa stau, zborul catre Valencia a fost un chin pentru mine....... nu acelasi lucru pot sa il spun despre 5.30 ore intr-un 737-800 cu 189 de locuri...... in 319 de la Easy am stat rezonabil, au scaune mai comode decat cele din Wizz (chiar decat cele subtiri) si am avut si ceva libertate de miscare pentru genunchi...... A320 de la Aegean ex Olympic ins chimb.....hehee..... un vis.... mi se plimba fetita sa se uite pe geam.....
 
Pina la urma e o chestie de marketing.. 737-800 a fost dezvoltat sa fie mai mare decit 320..acum Airbus tb sa produca ceva pt clientii 320...mai ales pe LCC unde 321 configurat la 200 de scaune nu merita .
 
Decolarea, in uralele si aplauzele a sute de oameni - angajati Airbus, piloti la costum, angajati ai aeroportului, studenti, pensionari, spotteri, curiosi - stransi pe dealul de la 14R, moment emotionant, chiar daca nu e un avion complet nou:


Si aterizarea, dupa mai bine de doua ore de zbor intre Toulouse si Pirinei:




 
  • 👍
Reactions: 13 users
...cea mai frumoasa comanda din istoria aviatiei: 250*a320neo ... merg in india, la indigo... care zboara deja cu 100*a320 si aveau deja in comanda 150*a320neo + inca 30*ceo...
dar ce e frumos pe hirtie - fi-va frumos in realitate? livrarile pe comanda precedenta de 180 de aparate se vor finaliza prin 2025 ... pina atunci, multe se pot intimpla...
 
inca un mega-deal pentru Airbus ... sint in discutii avansate (zic eu - din moment ce a aiesit pe Reuters) cu China Aircraft Leasing Group pentru 100*A320NEO ... CALG vor sa isi constituie flota pina in '15, pe hirtie, cel putin - termenii de livrare tbn... cele 100 s-ar adauga la 36*320CEO contractate in '12.
China are o cerere totala proiectata pe 20 de ani ce se ridica la 4'330 aparate, din care 3'090 single aisle (previziuni Boeing) - iar CALG (in care conglomeratul financiar de stat China Everbright este un partener) vrea sa taie drumul lui ILFC & GECAS ... dar drumul e lung: GECAS are o flota globala de 1'700, iar ILFC 1'300...
in schimb, nu cred ca CALG vor sa devina un jucator global, si nici macar regional (precum Ilyushin Finance) - ei vor sa satisfaca cererea locala.
si au o strategie linistita... infintati in '06, au facut un IPO la Hong Kong in jul14 - de cind actiunea li s-a apreciat cu aproape 30%... ceea ce ii va ajuta mult sa creeze efect de pirghie pentru a pune pe piata ABSurile necesare celor approx 10bioUSD, cit valoreaza noua comanda.
 
Last edited by a moderator:
Cele doua A320neo motorizate PW1100G sint la sol din mai15, in urma unui incident implicind una din turbine.
F-WNEW, echipat cu Leap-1A a luat ceva avans in teste. Dar se zvoneste ca saptamina viitoare, F-WNEO & D-AVVA vor relua testele de zbor - dupa ce cele la sol au fost validate.
Cu putin noroc, A320neo va completa certificarea de tip in nov15, pentru a fi pus in serviciu in dec15, cu doua luni intirziere.
Qatar este launch-customer, cu 36*A320neo PW.
Per total, Airbus avea pe 30jun15 un orderbook de 3'866*A320neo ferme ... record pentru un aparat ce nu a fost inca pus in serviciu...
 
Last edited by a moderator:
Airbus face orice pentru a livra primul avion anul acesta, iar Lufthansa e dispusa la compromis:

Lufthansa, not Qatar, to be Airbus A320neo launch operator

Airbus is making a last-minute swap and now plans to deliver the first Airbus A320neo to Lufthansa, not to Qatar Airways.

According to industry sources, the change was made because of operational restrictions that are still in place for the Pratt & Whitney PW1100G engine, pending some hardware and software changes. Pratt is working on hardware changes to the bearing of the engine shaft and a software update. Until those changes are made, the engine has to run in idle for 3 min. following startup. The aircraft cannot taxi under its own power until the 3 min. have elapsed.

According to the sources, Qatar Airways has told Airbus that it is not prepared to take the aircraft under these circumstances, and will not do so until the restrictions are lifted. Changes are expected to be implemented within a matter of weeks.

Lufthansa Group CEO Carsten Spohr confirmed to ATW’s sister publication Aviation Daily that his airline has agreed, in principle, to take the first A320neo. Some regulatory issues have to be sorted out and the airline expects to be financially compensated for the operational restrictions that are in place for now. The negotiations could, therefore, still fail. However, if the two sides come to an agreement, the first A320neo is now expected to be delivered to Lufthansa from Hamburg-Finkenwerder on Dec. 22, which would enable Airbus to stick to its target of delivering the first aircraft before the end of the year.

Lufthansa plans to introduce the first A320neo into revenue service on Jan. 6. Because of the limitations to the engine it plans to deploy it on the Frankfurt-Hamburg route initially—it has large maintenance bases on both ends of it.

Qatar Airways is now planned to become the second A320neo operator, followed by Indian low-cost carrier Indigo.
 
Qatar se foloseste de o clauza din contractul cu Airbus pentru a anula comanda pentru primul sau Airbus A320 NEO. Avionul este gata dar din cauza problemelor la motoare nu a fost pana acum livrat. Clauza respectiva permite Qatar sa anuleze comanda daca livrarea este intarziata cu mai mult de un anumit numar de zile. Al Baker spune ca va anula si restul comenzilor odata ce intarzierile ajung la numarul de zile din contract.

Sursa: Al Baker: Qatar Airways cancels first A320neo
 
Sa fie primit ... o companie ca Easyjet ar lua imediat sloturile.

Problema e deja rezolvata.. AlBaker are o alta problema, care tine de flota lung-curier, unde a ales cu Zodiac un producator de scaune care are probleme la livrare...ceea ce nu e vina Airbus dar il maninca la punga.
 
Cer senin pentru Airbus:
AerCap isi exerseaza optiuniule pe (inca) 50*A320neo. Livrari incepind cu 2022.
Ceea ce va duce flota de A320neo a lui AerCap la 270 aparate ...
Indigo Partners finalizeaza si ei un shopping inceput luna trecuta la salonul de la Dubai: 430*A320neo - pentru Frontier (100*A320neo + 34*A321neo), JetSMART (56*A320neo + 14*A321neo), Volaris (46*A320neo + 34*A321neo) si Wizz (72*A320neo + 74*A321neo).
 

Culmea, ai nostri bloggeri nu preiau astfel de stiri, pt ca nu sunt interesante.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 2 users