EASA publicase vineri un Emergency Airworthiness Directive ce priveste motoarele PW1127G-JM / PW1127GA-JM / PW1130G-JM / PW1133G-JM / PW1133GA-JM ... ESN-urile de la P770450 incolo. Aici detaliile directivei.
Asta impacteaza 320-271N, A321-271N & A321-272N. Exista vreo 225 in operare.
Motivul: in-flight shut-down, pare-se datorita unei modificari ale arborelui aft. Teoretic, asta poate duce la un dual-shut-down - daca motoarele sint din aceeasi suita de serii.
Airbus au iesit cu un Alert Operators Transmission - chemind la desperecherea motoarelor si suspendarea ETOPS-urilor pentru aparatele concernate.
Pina se va rezolva problema, vor fi ceva groundinguri - si foarte probabil ca Airbus va avea de intirziat livrari - ceea ce nu va fi pe placul multor clienti.
Sau: in functie de cadenta de productie de la CFM (la care nu m-am mai uitat demult) si de ardoarea clientilor, vor putea face un switch cu LEAP-1A.
S7 si HK Express se asteapta la 6 luni intirziere la livrarea de A320neo.
Airbus a confirmat ca a detectat probleme la 30% din cele 113 aparate deja livrate cu PW-urile incriminate...
PW pentru moment ... tace.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.