A321 NEO

  • This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.
  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
  • Forumul a fost upgradat la o versiune noua. Daca intapinati probleme va rog sa le raportati.

bv01

Well-Known Member
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
4,336
1,445
113
Brasov
#3
Poate mă lămuriți și pe mine. Ce e chestia aia de le coadă și la ce ajută? Am văzut că toate avioanele au așa ceva când sunt în teste.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 

Boobba-One

Well-Known Member
Aug 4, 2014
1,248
510
113
NEAR A WHITE FLUFFY CLOUD
#9
EASA publicase vineri un Emergency Airworthiness Directive ce priveste motoarele PW1127G-JM / PW1127GA-JM / PW1130G-JM / PW1133G-JM / PW1133GA-JM ... ESN-urile de la P770450 incolo.
Aici detaliile directivei.
Asta impacteaza 320-271N, A321-271N & A321-272N. Exista vreo 225 in operare.
Motivul: in-flight shut-down, pare-se datorita unei modificari ale arborelui aft. Teoretic, asta poate duce la un dual-shut-down - daca motoarele sint din aceeasi suita de serii.
Airbus au iesit cu un Alert Operators Transmission - chemind la desperecherea motoarelor si suspendarea ETOPS-urilor pentru aparatele concernate.
Pina se va rezolva problema, vor fi ceva groundinguri - si foarte probabil ca Airbus va avea de intirziat livrari - ceea ce nu va fi pe placul multor clienti.
Sau: in functie de cadenta de productie de la CFM (la care nu m-am mai uitat demult) si de ardoarea clientilor, vor putea face un switch cu LEAP-1A.