A321 NEO

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

transporter

Well-Known Member
Mar 27, 2012
952
567
93
CLJ
QswguZd.png


A321 NEO a efectuat azi primul sau zbor

Detalii aici:

A321neo takes to the sky for the first time

She's a real beauty:

csm_A321neo_CFM_engine_First_Flight_take_off_fe86dee22d.jpg
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Da, frumos.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Poate mă lămuriți și pe mine. Ce e chestia aia de le coadă și la ce ajută? Am văzut că toate avioanele au așa ceva când sunt în teste.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Lasă că e bun Embraer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
EASA publicase vineri un Emergency Airworthiness Directive ce priveste motoarele PW1127G-JM / PW1127GA-JM / PW1130G-JM / PW1133G-JM / PW1133GA-JM ... ESN-urile de la P770450 incolo.
Aici detaliile directivei.
Asta impacteaza 320-271N, A321-271N & A321-272N. Exista vreo 225 in operare.
Motivul: in-flight shut-down, pare-se datorita unei modificari ale arborelui aft. Teoretic, asta poate duce la un dual-shut-down - daca motoarele sint din aceeasi suita de serii.
Airbus au iesit cu un Alert Operators Transmission - chemind la desperecherea motoarelor si suspendarea ETOPS-urilor pentru aparatele concernate.
Pina se va rezolva problema, vor fi ceva groundinguri - si foarte probabil ca Airbus va avea de intirziat livrari - ceea ce nu va fi pe placul multor clienti.
Sau: in functie de cadenta de productie de la CFM (la care nu m-am mai uitat demult) si de ardoarea clientilor, vor putea face un switch cu LEAP-1A.
 
S7 si HK Express se asteapta la 6 luni intirziere la livrarea de A320neo.
Airbus a confirmat ca a detectat probleme la 30% din cele 113 aparate deja livrate cu PW-urile incriminate...
PW pentru moment ... tace.
 
  • 👍
Reactions: 1 user