• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,326
1,036
113
FRA
Cred ca va fi mai lung, 350-1000 e deja aproape cit un 340-600..cred ca vor merge spre limita de 80 de metri
 

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
5,734
2,049
203
Brasov
Asta înseamnă că intră direct pe piața 777


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,326
1,036
113
FRA
Da... la 3 clase A350-1000 e pe la 360 de scaune iar 777x ala mic e la 420....asa ca vor baga vreo 3m20 in plus sa aiba un 36 de locuri? Asta daca nu vor forta lungimea... mai ales ca 777x la aripi vrea sa forteze.
 

Boobba-One

Well-Known Member
Aug 4, 2014
1,300
420
113
NEAR A WHITE FLUFFY CLOUD
... Al-Bakr va fi in sfirsit multumit. Sau poate ca nu.
In februarie se va livra primul din 37*A350-1000 catre Qatar Airways.
Doua luni intirziere din cauza noilor scaune QSuite...
 

Boobba-One

Well-Known Member
Aug 4, 2014
1,300
420
113
NEAR A WHITE FLUFFY CLOUD
in acest caz, nu poate sa ceara @Disconnected - deaoarece Qatar au impus noile scaune QSuite, iar intirzierile sint datorate procesului de certificare...
dar modul tau de gindire este corect: Al-Bakr este exact genul care ar baga un claim pentru cea mai mica discrepanta...