BV, s-ar putea sa ai doar asteptari nerealiste.
In Europa de Vest este foarte comun sa ti se schimbe charterul in ziuna in care zbori. cumperi pachetul de calatorie la TUI, dar cu o zi inainte dezbor nu mai zbori cu TUI ci cu Sun Express.Motive sunt suficiente, de la overbooking revinzari dinamice de locuri in piata samd.
Tie ca si client checkinul online facut cu 10 zile inainte s-ar putea sa nu-ti ajute cu nimic, operatorul zborului ar avea un factor de complicare in plus. Ca sa nu mai vorbim si de variantele storno.
Checkin online nu este neaparat varianta cea mai use friendly cind e vorba de chartere. Cum ti-am descris mai sus, vii cu checkinul facut si valoreaza zero. Gindeste-te apoi ca o companie tb sa isi adapteze sistemele pentru toate pietele, varianta "pai nu mai zboara altul saptamina asta spre insula x" se alica unui aeroport oarecare in Romania, dar nu neaparat majoritatii aeroporturilor de pe care opereaza acesti operatori.
Sistemul e construit pentru clientu tipic al zborului charter - pachet cumparat in agentie, nu neaparat online, vouchere de hirtie, zburat cu bagaj la cala.
Noi nu trebuie sa extrapolam de la obiceiurile noastre- cunoscatori cit de cit ai industriei, zburatori frecventi, optimizatori ai calatoriilor - catre clientul obisnuit.
Daca intrebi pe o cursa wizz and co chiar si pe destinatii turistice gen Roma sau Barelona publicul daca prefera AirBnB altor optiuni sunt sigur ca intr-un avion cu 180 de insi cam 140 vor spune ca asculta manele si vreo 10 ca cel mai bun RnB e Mariah Carey sau Beyonce.