AerLingus (EI/EIN)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,310
2,895
903
Aotearoa
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
hwjicqc.png


Din 1 Mai 2013 AerLingus renunta la ruta Dublin – Bucuresti. Ultima cursa va fi pe 30 Aprilie.
Cursele operate de AerLingus pe aceasta ruta sunt:

EI670 DUB0740 – 1315OTP 320 2
EI672 DUB1630 – 2205OTP 320 6

EI671 OTP1405 – 1555DUB 320 2
EI673 OTP2255 – 0045+1DUB 320 6

sursa: airlineroute
 
Guvernul irlandez a consimtit vinderea pachetului propriu de actuni catre IAG..acum tb sa mai vinda si Ryanair cele 30% pe care le detine.
 
IAG incearca sa obtina acordul Comisiei Europene pentru a putea definitiva cumpararea pachetului de 25% detinut de statul irlandez.
Comisia isi exprimase ingrijorarea privitor faptului ca noua companie ar avea o dominatie prea pregnanta asupra sloturilor la Heathrow, ingradind astfel libera concurenta.
Pe 24jun15, IAG au prezentat un nou document, asupra caruia Comisia se va pronunta pina pe 15jul15.
CE ar vrea ca AerLingus sa pastreze sloturile pe Heathrow exclusive pentru rotatii "domestice" pe urmatorii 7 ani.
IAG propune ca AerLingus sa isi continue cooperarea pe long haul cu partenerii actuali, precum Virgin Atlantic - care sint canal de distributie pentru AerLingus, si pentru care, acestia din urma fac conexiunea Irlanda-Heathrow pentru transatlantice.
IAG nu are nici o intentie sa cedeze din sloturile de la Heathrow...si au dreptate.
 
văd pe harta cu destinațiile Aer Lingus și OTP, dar nu găsesc program/prețuri... acolo mai e și BOJ care are prețuri și program... știe cineva ceva info?
 
Cred ca iti iei informatiile de la Radio Șanț.

wNxMAUu.png

[doublepost=1480701491,1480701385][/doublepost]
5HdZQv0.png
 
Nu ma bagati in treburile voastre si nu imi baga vorbe in gura. Dupa cum ai vazut in mesajul meu, care a venit ca raspuns la al tau, nu am specificat vreun orar de zbor, asa cum nici tu nu ai facut. Deasemenea, nu cred ca intrebarea ta era pusa pentru orarul actual de zbor, nu?
 
Avioanele lor verzi erau deosebite. Chiar că e păcat.
 
Da, dar industria se consolideaza si trebuie sa urmeze niste criterii rationale nu neaparat placerea spotterilor.

Daca ne uitam la Alitalia, Lufthansa Group, Lingus ..vedem deja un trend.
 
Stai putin. Ochii spotterilor sunt mult mai putini decat ochii pax de rand. Iar livery-ul este un instrument de marketing in sinea lui, este identitatea companiei, modul de identificare al aeronavelor pentru mase, obiectul cu care se pozeaza si se posteaza pe sicial media... plm... Daca ajungi sa aplici criterii rationale si distrugi un instrument de marketing aproape gratuit, atunci ai o problema...
 
Stai putin. Ochii spotterilor sunt mult mai putini decat ochii pax de rand. Iar livery-ul este un instrument de marketing in sinea lui, este identitatea companiei, modul de identificare al aeronavelor pentru mase, obiectul cu care se pozeaza si se posteaza pe sicial media... plm... Daca ajungi sa aplici criterii rationale si distrugi un instrument de marketing aproape gratuit, atunci ai o problema...

Problema e ca noi vedem lururile astea cu ochii spotterilor si le asimilam paxului de rind.

Daca ii intrebi pe majoritatea pasagerilor cu ce charter au fost in Turcia la prajeala o sa iti spuna "un avion alb cu 2 motoare"..

Sau in cel mai bun caz "cu scaune rosii" -> pentru ca pe dinafara liverul l-au vazut 3 minute coborind din autobuz (la burduf expunerea e si mai mica) , dar in interior au stat 2 ore.

Eu nu cred ca oamenii astia nu iau decizii pe baza unor studii de piata, Focus groups etc. Si cind deja al treilea grup di industria locala merge pe aceeasi directie inseamna ca piata iti arata altceva decit vedem noi din bula noastra de entuziasti.

In State treburile sunt foarte simple...compania cumparata sau juniorul fuzionat dispare. In Europa insa e mai comlicat, brandingul fiind national si legat de emotii din astea de secolul 19. Asadar trebuie sa gasesti un compromis intre operatiuni care iti cer o standardizare a flotei - toti "desteptii" vor de ex cowling "colorat" dar ca grup ajungi sa ai nevoie de 5-6 culori in stoc, dar nici un "destept" nu e dispus sa dea 10 centi in plus pentru asta ca sa egalizezi costul cu Ryanair care nu au problema asta.