Bn venit Adina si multumim de fotografii !
In legatura cu BN-2 ul din cate vad avionul este galben , culoarea grundului de aviatie , asa ca tind sa cred ca probabil este la revizie. Oricum ma bucura faptul ca cineva se mai intereseaza de avioanele de acest tip.
Asta chiar este o veste foarte buna. Inseamna ca am avea inca un tip de avion in productie , pe langa Yak-ul 52 , care cel mai probabil va merge la export.
Este important sa ne conservam industria aeronautica atat prin prisma mijloacelor de productie cat si prin prisma resurselor umane astfel incat cei tineri sa invete de la cei batrani meseria aceasta.
Atat BN-2 Islander cat si fratele mai mare BN-2A Mk III Trislander si-au dovedit fiabilitatea dovada fiind si faptul ca Trislanderul este pastrat din anul 1971 in inventarul Aurigny Air Services (cel mai mare operator de Trislander*) iar din BN-2 urile romanesti unele au ajuns tocmai in Noua Zeelanda la firma Great Barrier Airlines.
*conform siteului AURIGNY AIR SERVICES mai au inca 6 Trislander-uri in operare. (scuzati off-topicul dar m-a aprins subiectul)
Merci, Zsolt şi Alex! În penultima poză e un avion din flota Moskovia Airlines.
Alex, aeronavele mai mari îşi aşteaptă rândul la reparaţii, altele cred că nu vor mai zbura niciodată din păcate, au devenit doar "donatoare de organe" pt altele.
Păcat că nu sunt fonduri suficiente, că mecanicii de la Romaero sunt pricepuţi şi au făcut lucrări pe care alţii din alte MRO-uri n-au fost în stare să le facă.
Cinste lor!
Daca au tinut B707 cu mai nimic, ar trebui sa li se faca cunoscut numele catorva!
Din pacate, presa nu este interesata de astfel de subiecte! Pacat!!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.