Aeroport Băneasa (BBU/LRBS)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Ziggy

Active Member
Jun 26, 2012
173
12
28
Bucharest
Avioane pe/înspre/în apropiere de Aeroport Băneasa

w_DSC_1836.jpg

w_DSC_1786.jpg

w_DSC_1785.jpg

w_DSC_0309.jpg

w_DSC_0270.jpg

w_MI-26_9martie2012024.jpg

w_24martie2012011.jpg

w_DSC_0225.jpg

w_crp3martie2012342.jpg

w_crp3martie2012069.jpg

w_3martie2012142.jpg

w_DSC_0361.jpg

w_7mai2012005.jpg
 
Bn venit Adina si multumim de fotografii !
In legatura cu BN-2 ul din cate vad avionul este galben , culoarea grundului de aviatie , asa ca tind sa cred ca probabil este la revizie. Oricum ma bucura faptul ca cineva se mai intereseaza de avioanele de acest tip.
 
"Ziggy" said:
Gyn, se pare că se va relua fabricarea BN-2-ului la noi în ţară, să vedem...

Asta chiar este o veste foarte buna. Inseamna ca am avea inca un tip de avion in productie , pe langa Yak-ul 52 , care cel mai probabil va merge la export.
Este important sa ne conservam industria aeronautica atat prin prisma mijloacelor de productie cat si prin prisma resurselor umane astfel incat cei tineri sa invete de la cei batrani meseria aceasta.
Atat BN-2 Islander cat si fratele mai mare BN-2A Mk III Trislander si-au dovedit fiabilitatea dovada fiind si faptul ca Trislanderul este pastrat din anul 1971 in inventarul Aurigny Air Services (cel mai mare operator de Trislander*) iar din BN-2 urile romanesti unele au ajuns tocmai in Noua Zeelanda la firma Great Barrier Airlines.

*conform siteului AURIGNY AIR SERVICES mai au inca 6 Trislander-uri in operare. (scuzati off-topicul dar m-a aprins subiectul)
 
GeeZas, asta e cat un A318.
 
Astăzi la Salonul Auto Bucureşti a făcut o mică demonstraţie iacărul acrobat Dan Ştefănescu. Printre alte zburătoare l-am prins şi pe el:

z_crpDSC_0154.jpg

z_crpDSC_0142.jpg

z_crpDSC_0135.jpg

z_crpDSC_0108.jpg

z_crpDSC_0081.jpg

z_crpDSC_0080.jpg

z_crpDSC_0061.jpg

z_crpDSC_0051.jpg

z_crpDSC_0037.jpg

z_crpDSC_0036.jpg

z_crpDSC_0026.jpg

z_crpDSC_0014.jpg

z_crpDSC_0010.jpg

z_crpDSC_0009.jpg

z_DSC_0977.jpg

z_DSC_0968.jpg

z_DSC_0965.jpg

z_DSC_0956.jpg

z_DSC_0887.jpg

z_DSC_0881.jpg

z_DSC_0874.jpg

z_DSC_0858.jpg

z_DSC_0854.jpg

z_DSC_0852.jpg

z_DSC_0850.jpg

z_DSC_0845.jpg

z_DSC_0843.jpg

z_DSC_0842.jpg

z_DSC_0841.jpg

z_DSC_0838.jpg

z_DSC_0837.jpg

z_DSC_0252.jpg

z_DSC_0165.jpg

z_DSC_0163.jpg

z_DSC_0161.jpg

z_DSC_0071.jpg

z_DSC_0048.jpg

z_DSC_0024.jpg

z_DSC_0011.jpg

z_DSC_0002.jpg

z_crpDSC_0895.jpg

z_crpDSC_0846.jpg

z_crpDSC_0836.jpg

z_crpDSC_0171.jpg

z_crpDSC_0168.jpg

z_crpDSC_0167.jpg
 
Faina compozitie in ultima poza cu Blue Panorama.
Penultima poza ma duce cu gandul la Hawaiian Airlines.
 
Excelente fotografii! Felicitari!
Ce este cu BluePanorama si restul aeronavelor mari! Sunt ,cumva, la rand la Romaero??
 
Merci, Zsolt şi Alex! În penultima poză e un avion din flota Moskovia Airlines.
Alex, aeronavele mai mari îşi aşteaptă rândul la reparaţii, altele cred că nu vor mai zbura niciodată din păcate, au devenit doar "donatoare de organe" pt altele.
 
Păcat că nu sunt fonduri suficiente, că mecanicii de la Romaero sunt pricepuţi şi au făcut lucrări pe care alţii din alte MRO-uri n-au fost în stare să le facă.
 
Cinste lor!
Daca au tinut B707 cu mai nimic, ar trebui sa li se faca cunoscut numele catorva!
Din pacate, presa nu este interesata de astfel de subiecte! Pacat!!