Accident Air Algérie a pierdut contactul cu un avion la 50 de minute după decola

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Se pare ca aeronava apartine Swiftair , MD-83 EC-LTV , care facea zboruri pentru Air Algerie .Avea la bord 110 pax si sase membri ai echipajului.
 
orig.png


Imagini din satelit arată că, în momentul în care avionul a dispărut, în Burkina Faso şi nordul Mali era o furtună puternică
 
Nigeria?
- deviere de la curs din cauza conditiilor meteo?
- hijack?[DOUBLEPOST=1406207135][/DOUBLEPOST]Se pare ca a fost si un Roman in avion.
 
Nigeria, oficial Republica Federală Nigeria.
 
Of Doamne, chiar din orice sa facem o disputa?
"The pilot had contacted Niger's control tower in Niamey to change course because of a sandstorm, officials say."
si : "Burkina Faso Transport Minister Jean Bertin Ouedraogo said the plane sent its last message at around 01:30 GMT, asking air traffic controllers in Niger to change its route because of bad weather."
Niger, capitala la Niamey, nu Nigeria (cu capitala la Abuja, in trecut la Lagos).

PS: Citatele din www.bbc.co.uk
 
@CalinCLJ are dreptate, toate sursele spun Niger, ca sa ajunga in Nigeria ar trebui sa traverseze cel putin una sau chiar 2 tari in care nu avea nici o treaba.
 
De curiozitate, am luat datele celor de la Aviation Safety Network pe ultimii 20 de ani ( http://aviation-safety.net/statistics/period/stats.php?cat=A1 ) si le-am pus intr-un grafic. Se vede anomalia din 2014, si din punct de vedere al numarului mediu mult mai mare de morti pe accident, cat si prin prisma opririi trendului de scadere care dureaza din 2010 incoace.



Disclaimer: nu sunt incluse deturnarile voite, doar accidente.
Disclaimer 2: atentie, mai e aproape jumatate de 2014, poate fi cel mai ucigas an de dupa 2000 :(
 
  • 👍
Reactions: 7 users
De curiozitate, am luat datele celor de la Aviation Safety Network pe ultimii 20 de ani ( http://aviation-safety.net/statistics/period/stats.php?cat=A1 ) si le-am pus intr-un grafic. Se vede anomalia din 2014, si din punct de vedere al numarului mediu mult mai mare de morti pe accident, cat si prin prisma opririi trendului de scadere care dureaza din 2010 incoace.



Disclaimer: nu sunt incluse deturnarile voite, doar accidente.
Disclaimer 2: atentie, mai e aproape jumatate de 2014, poate fi cel mai ucigas an de dupa 2000 :(
... cred ca e cam devreme sa vorbim despre oprirea trendului... din pacate '14 este un an atipic din punctul de vedere al accidentelor.
dar daca ne uitam la grafic, vedem ca trendul este clar spre scaderea numarului accidentelor... daca aplicam analiza tehnica la graficul asn - ne dam seama de acest lucru...
...iar daca e sa schimbam perspectiva - din punct de vedere legal, doar ah5017 poate fi considerat pentru moment un accident. mh370 fiind inca de negasit, nu avem cum sa stim daca nu a fost deturnat inainte de a disparea; iar mh17 este rezultatul unui "act of war": ... oricine ar fi lansat acel sam sau oricare ar fi fost motivul lansarii sam-ului (fie el si ... accidental)...
 
Din fericire, la nici un an de la accident s-a publicat un raport preliminar. Respect pentru BEA. Speram sa se intample la fel si cu germanwings...

După ce a traversat o zonă cu turbulențe foarte puternice, avionul a ajuns la altitudinea de croazieră de 9.500 de metri, unde echipajul a activat pilotul automat. Dar întrucât nu a fost activat și sistemul de degivrare, indicatorul de presiune, care este un parametru fundamental pentru funcționarea motoarelor, a oferit la scurt timp date greșite, mai întâi pentru motorul din dreapta și 55 de secunde mai târziu și pentru cel din stânga.

Ok.
Echipajul a activat pilot automat la 9.500 de metri. ;)
Nu a fost activat sistemul de degivrare,:banghead: indicatorul de presiune este un parametru fundamental pentru functionarea motoarelor :happy: a oferit la scurt timp date greșite, :( mai întâi pentru motorul din dreapta și 55 de secunde mai târziu și pentru cel din stânga.:fearscream:

Naspa articol.


Deci se pare ca la MD au inghetat tuburile pitot din cauza ca pilotii au uitat sa activeze PITOT HEAT...(...hmm??) Nu si-au dat seama, au lasat pilot automat activat si s-au prabusit. Trist.
 
Pitot-ul n-are nicio legatura cu presiunea motorului. Au ingetat sondele de la motoare cu care se calculeaza EPR-ul.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk