Air Berlin (AB/BER)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Da, dar Niki opera cu 3 curse zilnice, adica ideal pentru connections si ideal pentru a atrage si clientii high-yield. Asa ... de ce ar zbura cineva din Franta sau Elvetia de exemplu via BER/TXL? ... da, din nord poate. Dar uite ca a introdus si Wizz Air TRF din vara asta, Scandinavian opereaza si ei x6 din vara de la CPH si ofera conexiunile spre nordul Europei ... la p2p oricum au o concurenta serioasa cu LH la TXL iar pasagerii din VIE în mod absolut sigur nu vor accepta nici macar rerutarea biletelor achizitionate deja via TXL ci vor cere banii înapoi si vor zbura cu Tarom sau Austrian, de clienti noi nici nu mai vorbesc.
 
"Thomas" said:
Da, dar Niki opera cu 3 curse zilnice, adica ideal pentru connections si ideal pentru a atrage si clientii high-yield. Asa ... de ce ar zbura cineva din Franta sau Elvetia de exemplu via BER/TXL? ... da, din nord poate. Dar uite ca a introdus si Wizz Air TRF din vara asta, Scandinavian opereaza si ei x6 din vara de la CPH si ofera conexiunile spre nordul Europei ... la p2p oricum au o concurenta serioasa cu LH la TXL iar pasagerii din VIE în mod absolut sigur nu vor accepta nici macar rerutarea biletelor achizitionate deja via TXL ci vor cere banii înapoi si vor zbura cu Tarom sau Austrian, de clienti noi nici nu mai vorbesc.

Ai dreptate dar AB trebuie sa isi reduca drastic pierderile si pt. asta au sacrificat hubul din Viena. Ca prin asta au pierdut si niste oportunitati regionale e clar. Pacat ca n-are Lauda chef sa se desparta complet de ei si sa o ia de la capat pentru a treia oara. Ce frumos ar fi sa faca un fel de FlyBe estic !
 
Pe perioada verii cei de la Air Berlin maresc fregventa zborurilor pe ruta Berlin - Budapesta, de la un zbor pe zi la doua zboruri zilnice.
 
Baietii au facut rost de bani din piata . Au plasat obligatiuni convertibile in actiuni in valoare de 140 mil de euro. Daca e o noua transa mascata de finantare de la Etihad pentru a-si creste participarea, e alta discutie.
 
A zburat cineva cu Air Berlin lung curier?
Cum sunt, care sunt regulile la bagaje?
Merita zburat cu ei, daca este diferenta de ~50EUR fata de alte companii?
 
Spre Vest este fostul LTU..daca zbori spre Caraibe, de preferat unui Air France (doar daca nu tii neaprat sa zbori intr-un 747 vechi).

Spre Est, au code share cu Etihad 8) prin Abu Dhabi -- absolut de recomandat8Etihad, nu aeroportul din desert).4

In general ca service, f bun pentru un fost LCC.
 
Am rezervat deja, DUS - JFK - DUS.
Am vazut ca au in flight entertainment pe toate aeronavele care zboara transatlantic.
 
De fiecare data il iau pe al meu. Cele de la economy, cred ca la toate companiile, suna ca o conserva.
 
Oferta de program este însa asa si asa la inflight entertainment. Ce-i drept ca nu am ca reper doar Virgin Atlantic, dar diferenta între cele doua este ca de la cer la pamânt.
 
Clar ca este sub Virgin, dar pe momondo Virgin nu era pe primele pagini :)
Eu am reper pe B767 MAH90, din 2002 :)
 
AB reia cursa DUS - LAX, din 13 Aprilie 2014.
 
Air Berlin (AB, Berlin Tegel) could be separated into two companies - one focussing on traditional scheduled flights and the another on tourist destinations - German magazine Focus has reported.
Quoting senior vice president Detlef Altmann, the publication says while airline management is currently studying the plan, no concrete decisions have yet been made.
Against the backdrop of a heavy EUR231.9million (USD320million) operating loss for its 2013 Financial Year, CEO Wolfgang Prock-Schauer spoke of a fundamental need to restructure the airline and return it to profitability.
ch aviation
 
S-ar putea sa fie si mai lata.#

Etihad finanteaza acum AB prin obligatiuni convertibile. Se pare ca vor sa ajunga in situatia in care convertibilitatea va ajunge la 90% ca sa poata face un squeeze out la restul actionarilor.

Daca va avea majoritatea asta, Etihad va fi in pericol sa piarda multe sloturi. Interesant e ca se reiau negocierile cu Alitalia.

Asadar, la ce ne putem astepta? Eventual ca partea non charter sa fie trecuta ca firma separata si fuzionata printr-un schimb de actiuni cu Alitalia intr-o entitate europeana mai mare.
 
de ce? air Berlin ca si subsidiara 100% Etihad nu poate zbura long haul catre State.. dar o Alitalia+Air Berlin in care Etihad sa aiba 49% poate
in plus ar mai scoate citiva italieni din schema de management[DOUBLEPOST=1401389014][/DOUBLEPOST]de ce? air Berlin ca si subsidiara 100% Etihad nu poate zbura long haul catre State.. dar o Alitalia+Air Berlin in care Etihad sa aiba 49% poate
in plus ar mai scoate citiva italieni din schema de management
 
Ai dreptate ,ar avea logica .
Din fraza ta
Eventual ca partea non charter sa fie trecuta ca firma separata si fuzionata printr-un schimb de actiuni cu Alitalia intr-o entitate europeana mai mare.
la o citire neatenta ,am eludat particula non , si nu intelegeam ce rost ar avea o fuziune a partii de charter cu AZ.
 
Reforma la BER:
In terms of its network, Air Berlin will focus on the largest travel markets in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland) as well as Palma de Mallorca Son Sant Joan "and connect these high volume routes with high frequencies in point-to-point traffic." Additional network focus and productivity will also come from the adoption of the "base" concept.

With the overhaul aim of reducing the impact of seasonality, Air Berlin will supplement its core, non-seasonal routes with summer-peak flights to leisure destinations. To allow it to derive maximum benefit from the summer season, heavy aircraft maintenance will be scheduled for winter while some summer capacity will be switched from its business routes to leisure routes
.
In line with these network adjustments, Air Berlin says it intends to reduce its fleet by approximately 10 aircraft while striving to harmonize it narrow-body jet fleet across its entire network. As it stands, all stations, with the exception of Berlin Tegel, Dusseldorf and Munich, have been allocated either A320 or Boeing 737 aircraft.
ch aviation
 
...din seria "toata lumea are probleme", airberlin impune filialei elvetiene belair (constituita in 2001 pe bazele raposatei balair) o cura de slabire...
lucas ochsner a declarat aproape brutal, ieri - ca firma nu e viabila pe baza costurilor actuale - si ca trebuie economisite 8mio eur in costuri de personal - fata de exercitiul fiscal '13...
asta probabil din cauza concurentei la singe a holidayjet si wings.
se vor face reduceri de personal (nu se stie inca ce posturi) - iar salariile vor fi reduse. managementul isi taie salariile cu 20%, pilotii si cadrele vor incasa cu 15% iar personalul la sol cu 10%. in realitate, reducerile salariale se pot dovedi a fi mai mici - din cauza ratei de impozitare pe venit, care e variabila...
daca pina la sfirsitul lui '15 nu se atinge obiectivul de 8mio eur economie, airberlin a anuntat déjà ca va fi "schluss und fertig"!
 
Last edited by a moderator: