Air Berlin (AB/BER)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Dupa cum arata sistemul lor de rezervari, pe 25 februarie e ultimul zbor OTP-TXL. Deci cine vrea un city-break ieftin la Berlin, sa se grabeasca, pentru ca apoi RYR e liber sa creasca preturile daca nu ii strica BMS socotelile :)
M-am uitat acum de curiozitate pe preturile la RYR si nu mi-a venit sa cred. Pentru un OTP-SXF cu plecare incepand de miercuri pretul return este doar 16 euro.
 
@sorin, RYR aproape mereu a avut prețuri mici pe ruta asta, doar în august (când m-am uitat eu) am văzut și la 200ron return, când AB era vreo 300 și puțin. de la finalul lunii martie scot 1 zbor de sâmbătă și unul de duminică, o să rămână 12/7, poate se răzgândesc și le pun la loc :)
 
... sau invers, poate RYR mai taie din frecvente si lasa un zbor pe zi, ca sa faca cash-cow din ruta asta. Odata ce si-au omorat concurentul, isi pot permite. Asta e reteta "succesului" LCC. In fine, o parte din ea: tarife derizorii, concurentul cedeaza si in final ramane singur pe ruta LCC-ul care a putut sustine acest atac datorita capitalizarii financiare acumulate de-a lungul timpului.
 
AB a vrut sa aiba un hub in Berlin si fluxurile din Romania nu au fost suficiente, cam depre asta vorbim.

Trafic etnic gasim greu - Berlinul este un oras sarac, in jur nu e nimic iar singura industrie care misca ceva in zona e cea de start upuri de IT dar cam toti cei din domeniu stiu ca in Berlin se plateste slabut de tot.

OK, orasul e o destinatie foarte ieftina de city break, dar cam atit.
[doublepost=1484437058,1484436521][/doublepost]
@oldblueeyes parcă văd luni un comunicat de la BMS...

Ar avea sens daca si-ar construi destinatia ca focus city.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Dupa ce Etihad a bagat 500mio EUR in airberlin si a pus pe picioare un plan de salvare care a venit cam tirziu - compania a intrat in cura de slabire si reorientare de vreo luna incoace.
Din flota de 136 aparate nu mai pastreaza decit 75. O parte din aparate merg la sucursala Niki, iar 38 in wet la concurenta Lufthansa (de fapt 33x Eurowings + 5 Austrian) ... ceea ce l-a enervat pe O'Leary acu citeva saptamini. Wet-ul asta va garanta lui airberlin un venit de 200mioEUR/an.
In plus, se debaraseaza de o participare de 29.51% in sucursala lui Pegasus, IZair, pe care o rascumpara Pegasus. Ceea ce nu e rau, tinind cont ca situatia Turcia nu va incuraja turismul pentru inca ceva vreme.
Personal, vad chestiile astea ca pe un soft take-over al airberlin de catre Lufthansa.
 
Alea 500 Mio erau la Alitalia.La AB au fost mai multe transe, mascate sub cumparari de asseturi gen program de loialitate etc.
Adevarul e ca AB a fost o strutocamila adunata prin buy and build negindit si nerestructurat ulterior. Chiar si de cind a preluat Etihad, nimeni nu a avut curajul sa rationalizeze radical operatiunile.

Lung curierul ex DUS e partea interesanta, care si creste cu echipament nou si cu comanda de schimb a flotei pe 330-900.

Operatiunile europene au ajuns in colaps, Etihad nefiind nici macar in stare sa creeze o entitate integrata cu Alitalia - alt bolnav care isi voteaza in board luna asta programul de restructurare.
 
Taci! ;)
Eu pe 30 zbor cu ei!? la MIA, inapoi inot.
 
Cu trenul?


Sent from my fabulous iPhone 7 Plus using Tapatalk
 
Partea interesanta e ca Air Berlin are comandate prin Etihad 330-900 cu livrare din 2018.

Ia sa ne gindim - clinet din Orientul Mijlociu, nu mai ia niste avioane lung curier noi comandate, criteriu de selectie consum mic (adica interpretabil si ca "decit" motoare noi), companie de leasing din State (ALC).

Hai ca iar incing discutia pe topicul alora de la stat :)
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Ryanair (FR, Dublin Int'l) Chief Executive, Michael O'Leary, has told Reuters that his company is interested in buying troubled carrier Air Berlin (AB, Berlin Tegel), pending due diligence.
"We would be very happy to bid for the whole of Air Berlin, which is generally a short-haul, domestic, intra-EU carrier," O'Leary said. "But we don't know how much restructuring it will take, how much money is it losing, why is it losing so much money in a market where we make money."

Various airlines have expressed an interest in acquiring parts of Air Berlin since it went into insolvency in mid-August.

However, O'Leary clarified that he would be interested only in acquiring the whole airline, not just what is left over after discussions with Lufthansa (LH, Frankfurt Int'l) are complete.

"What's going to be left by the time Lufthansa completes the discussions?" he said.

As previously reported, Lufthansa's Carsten Spohr is keen to buy Air Berlin's Austrian subsidiary Niki (HG, Vienna), potentially its regional carrier unit LGW - Luftfahrtgesellschaft Walter (HE, Dortmund) as well as Leisure Cargo, and up to ninety of Air Berlin's approximately 140 leased aircraft, including the thirty-eight currently wet-leased to Eurowings (EW, Dusseldorf) and Austrian Airlines (OS, Vienna).
ch aviation
 
S-a dus dracului și flota de long haul.

ALL TIMES UTC
25SEP
STD 0800 AB19P TXL-LDE DABXC
STD 0800 AB101P DUS-LDE DALPG
STD 0805 AB73P TXL-LDE DABXE
STD 1500 AB115P TXL-LDE DABXF
STD 1500 AB67P DUS-LDE DALPC
STD 1500 AB107P DUS-LDE DALPJ
STD 1505 AB87P TXL-LDE DALPI

26SEP
STD 0900 AB113P DUS-CWL DALPF
STS 1300 AB105P DUS-CWL DALPB

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Hai sa nu uitam ca la Tarom s-a inchis perioada de ofertare! Oamenii deja analizeaza ofertele curente...
 
25SEP
STD 0945 AB123P TXL-ZRH DALPE
STD 1545 AB33P TXL-ZRH DALPD

Astea doua oare de ce pleaca la ZRH?