Si 300 block este o cifra impresionanta ? Nu . Tot trista mi se pare . Nu vad cum ar sustine un an de cheltuieli ,atat cu aeronava ,cat si cu personalul ( or fi in concediu fara plata :singing: ?) Sau ii ia ca zilieri ? (glumesc! )
crezi ? Stau in aer 10 ore ZILNIC ? Daca da, e ok, nu am facut o statistica, poate ne ajuta Thomas care e cu un ochi pe piata charterelor. Oricum , si cu 300 Bhr in iunie-sept e tare putin. Le-ar mai trebui MINIM 800 Bhr in restul anului.
Intervine si un alt aspect. Romanul nu este obisnuit sa mearga in vacanta tot anul.In afara vacantei de vara, destinatiile insorite sunt considerate fite de revelion sau de turisit exotici care vor sa se dea mai ca au fost in Thailanda, Sri Lanka sau Seychelles.
Canarele, Madeira ar trebui construite nu numai ca destinatii dar si ca obcei de calatorie al romanului. Sa nu uitam, cum sa zbori la inceputul lui Decembrie sau sf lui Ianuarie cind e ieftin? Asta romanul inca nu stie.
Acelasi lucru am observat si eu cand am fost in Dominicana . In cursa ZRH-PUJ (Edelweis A330) ,erau cam 15 romani ,fiecare isi aranjasera pe cont propriu vacanta.Oovni, eu cind am fost acum doi ani in Rep Dominicana pe rza a trei hoteluri erau vreo 20 de cupluri de romani, care ajunsere cu totul felul de combinatii de zbor.. Air France, Air Europa, zburat in Germania si mai departe cu Condor etc.
Eu cred ca din OTP Tarom ar putea zbura lejer toata iarna intre 1 si 2 curse pe saptaminespre destinatii ca Dom Rep, Cuba /Varadero, Phuket/Bangkok. Volumele reale sunt deja destul de semnificative pentru o destinatie de nisa.
Chestia cu multi nu merg etc nu e valabila pentru ca se aplica legeal numerelor mari. Daca 1 din 1.000 in Romania ar face un concediu long haul iarna ar fi 20.000 de insi , suficient pt a umple un A310 de 100 de ori.