Air Bucharest (-/BUR)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Exact. Normal ca la inceput eficienta ar fi relativ redusa, dar ar fi o fereastra de 2 ani sa zicem in care s-ar putea construi masa critica pentru sa zicem B767 sau A330. La configuratii cu ca 300 pax, eco si eco plus, ar avea suficient business pt sezonul de iarna.
 
buna dimineata

oameni buni voi vorbiti aici de 737-800 sau 767 sau A330 cand seful de la air bucharest nu are bani sa-si scoata avionul de la tarom de la lucrari (sursa, din cadrul Tarom)
controlul s-a terminat din 18-19 decembrie 2013, Ianuarie 2014 e ca si gata, si avionul e 'arestat' in fata hangarului Tarom pentru neplata controlului si penalitatile curg in fiecare zi!!!!
despre ce vorbim aici, pe hartie totul e frumos sa faci planuri, strategii, destinatii dar fara cash flow esti ''ín aer''

bancile din RO nu crediteaza nic un leut fara garantii si dovezi ca esti solvabil.

a sperat ca vor avea incasari in avans in Ianuarie pentru vacantele din vara pentru a putea scoate avionul de la lucrari dar din cate se pare nu au reusit

mare minune daca nu inregistram o alta cerere de insolventa!!!!
 
buna ziua

se zvoneste prin 'piata' ca intr-un final avionul B733 operat de Air Bucharest, arestat de Tarom inca din Decembrie 2013 pentru neplata controalelor efectuate va fi scos din arest, (adica cei de la AB vor plati contravaloarea lucrarilor) pentru a fi dus la Aerostar pentru alte doua controale deja scadente.

cei de la Tarom vor lua astfel o mare teapa sperand ca aceste controale vor fi facute la ei!
si ii mai asteapta o mare teapa din partea AB, dar toate la timpul lor!


vestea proasta pentru cei care si-au cumparat bilete anul acesta prin agentia de turism Kusadasi este ca nu vor avea ocazia sa zboare cu B733 ci cu jafurile de MD de la Medalion, care oricum e suspendat.
mare ghinion pe bietii turisti, deja ma gandesc cu compasiune la ei, avand in vedere ce ii asteapta!

motivul aceste 'surprize' avionul B733 va fi pozitionat la PRN (acolo unde a operat si defuncta Valahia Air) pentru zboruri catre Germania!!!
 
  • 👍
Reactions: 1 users
eu m-as bucura sa prind un md-80...dar nu-s toti pasionati de aviatie...
 
Asta inseamna ca vom avea MD-83 la Iasi?!?!?!?!?!?!??????Ar fi o premiera pentru ieseni,chiar daca a mai venit de vreo cateva ori,prin 2009-2010
 
tot ce se poate. este o posibila varianta, dar eu nu as fi chiar asa de bucuros.

credeti ca daca Medalion n-a avut bani sa plateasca un abonament la documentatia techica, a avut bani sa faca intretinerea asa cum scrie in programul de intretinere? am oarece indoieli.
 
Last edited by a moderator:
ma gandesc ca de BUR, altfel trebuies aprobari de la autoritati.

e doar o informatie care e foarte probabil sa se concretizeze sau nu. vom vedea ce se va intampla
 
Aeronavele Medallion (care nu mai are AOC de mult) au fost toate transferate la Ten Airways. Banuiesc ca acolo nu sunt probleme.
 
De scurt timp ofera posibilitatea achizitionarii online de bilete pe aceste curse si fara pachete pe acest site
Thomas, Oct 4, 2012

de multa vreme se vând bilete la curse charter si direct catre clientii finali ...

Dealtfel acolo se poate vedea daca e cursa operata (si) pentru Kusadasi sau e full charter pentru alt turoperator. Pe cele din urma de regula nu se pot cumpara bilete.
 
Da ,stiu ,dar de cand cu problemele din iarna asta, disparusera in ceata ,inclusiv cu vanzarea de bilete pe charter.
 
da, e adevarat, ai dreptate ca si eu ma uitasem la un moment dat ... sorry :)
 
  • 👍
Reactions: 1 users
salutare

pentru cei interesati

YR-TIB vine cat de curand la Dedalus Technic, Craiova pentru efectuarea unor controale (va sta cam 10-15 zile)

pregatiti-va aparatele foto!! Foarte probabil vineri, 28-Feb-2014.

asteptam niste fotografii faine!!!

mult succes
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Auzisem si eu un zvon cum ca acum la inceputul lui martie B733 Air Bucharest este posibil sa vina la mentenanta la IAVC(Dedalus Tech) sa se pregateasca de sezonul 2014 dar nu este nimic sigur.:)
Doamne ajuta :p
 
Last edited by a moderator: