• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

dc9northwest

Active Member
Apr 16, 2012
141
77
28
SEA
Flightera? N-am mai auzit de astia. O sa cred in continuare sursa oficiala. Pur si simplu cred ca sursa ta e out-of-date. Alternativa e mai improbabila.

Zboruri rouge cu 24 flat beds + 187Y n-au logica (nu doar OTP, dar si FLL, LAS, KIN, etc)
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,160
2,680
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Conform seatguru se zboara cu aeronave in configuratie de 211 locuri, adica:
- 24 open suites
- 187 standard seats
 

dc9northwest

Active Member
Apr 16, 2012
141
77
28
SEA
Pai atunci nu e rouge si titlul e misleading.
Post automatically merged:

Faceti si voi un fake booking pe Air Canada si o sa vedeti ca gresiti cu 24+187. Numarati locurile daca pe mine nu ma credeti.

Rouge open suites :risas3:

 
Last edited:

Todd is Back

Well-Known Member
Feb 22, 2012
1,121
319
83
Langley Canada
Air Canada Rouge C-GBZR seating 24C+Y187 Total 211 confirmat.

Air Canada Rouge C-GBZR (Boeing 767 - MSN 25404) (Ex HL7267 ) | Airfleets aviation
https://www.flightera.net/airline/Air+Canada+Rouge/B763 (pagina 3)
https://www.flightera.net/planes/C-GBZR?offset=20180723#flight_list (Ultimul in pagina)

C-FIYE a operat in 26/27 Iunie 2018 YYZ-OTP C24 Y256 Total 280 locuri
27 iunie:
AC1964 YYZ-OTP 168pax 60% LF
AC1965 OTP-YYZ 176pax 63% LF

Daca Air Canada Rouge ar fi utilizat C-GBZR in locul lui C-FIYE, ne-am fi uitat la 79-83% LF

Sa nu uitam totusi de penalitatile de greutate totala la care se supune aeronava data de tonajul cargo al zilei. GlobeGround Bucuresti este reprezentantul Air Canada Cargo. Ar fi interesant de aflat cam care ar fi tonajul mediu incarcat spre Toronto si Montreal. Probabil or fi avut tonaj cargo substantial pe 27 Iunie astfel incit au limitat bookingul pax-ului in ziua respectiva.

Pentru cei interesati Contact Us - Air Canada Cargo
 

dc9northwest

Active Member
Apr 16, 2012
141
77
28
SEA
Va dau configuratia oficiala de pe site-ul AC si voi o luati in continuare cu niste saituri oarecare.

Configuratia mainline 24C+187Y opereaza pe rute importante, cu trafic de business, nu in pampas la OTP. Exemple: YYZ-YYC-NRT, YYZ-YOW-FRA/LHR-YOW-YYZ, YYZ-WAW-YYZ (hub Star) cu cod AC. Cele 6 avioane cu astfel de configuratie sunt listate pe site-ul AC, sub "Our Fleet". C-GBZR NU este unul dintre ele:
Registration Mark FIN C-FPCA637C-FTCA638C-FOCA640C-GLCA641C-FCAE682C-GHOZ685

Celelalte 25 767-300 sunt ROUGE.

Incercati sa cumparati "business" la AC pe site-ul oficial. Nu se poate, e doar premium rouge.

E ca si cum ati zice ca Ryanair opereaza cu un 738 cu 100 de locuri, baieti.

@Zsolt: seatguru nu indica care din configuratii opereaza. In schimb, pozele indica ca e cea ROUGE.

SeatGuru Seat Map Air Canada Boeing 767-300ER (763) rouge
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Todd is Back

Well-Known Member
Feb 22, 2012
1,121
319
83
Langley Canada
S-ar putea sa ai dreptate, asta daca te uiti la FlyRouge, care listeaza configuratiile celor 25 de aeronave astfel

Air Canada Rouge aircraft interior characteristics:

Premium Rouge Economy Class
Number of Seats 24 / 258
Configuration 2x2x2 / 2x3x2
Rows 1>4 / 12>51
Bulkhead Rows 1 / 27
Exit Row 1 / 27>28
Seat Pitch 94 cm (37 in) / 76 cm (30 in)
Seat Width 47 cm (19 in) / 44.5 cm (18 in)
Seat Recline 17.8 cm (7 in) / 7.6 cm (3 in)
Overwing Rows 24>34

Entertainment Wireless streaming of movies and more, direct to your personal electronic device. Wireless streaming of movies and more, direct to your personal electronic device.
Power Ports (110 volt connection, no adapter required) At every seat Between the seats

Desigur confuziile de mai sus provin de la website-urile de "specialitate" care nu au up-datat configuratiile acestor aeronave. Odata "mutate" de la mainline la Rouge configuratiile interioare au fost modificate in sensul cresterii densitatii pe scaune de la 211 la 280.
Post automatically merged:


Iata si lista de provenienta a aeronavelor din flota Rouge. Daca ar fi sa ne luam dupa aceasta lista, informatia de pe siteul flyrouge cum ca absolut toate cele 25 de aeronave au aceiasi configuratie, nu este in totalitate corecta. Se pare ca anumite aeronave ar putea fi configurate 18 Premium / 246 Economy pentru un total de 264 locuri !

Air Canada Rouge 767-300ER - CPTDB Wiki
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,431
1,136
153
FRA
Hai sa nu o mai dam cotita. Rouge nu este un mainline care sa traiasca si din Cargo etc. Businessul vrea s deschida piete noi pt mainline si sa opereze "de jos in sus" in ceea ce priveste yieldul.

Daca nu duc decit 160 de Pax, atunci asta e. Hai sa nu incercam sa gasim explicatii savante - poate ca rutele nu au fost suficient comunicate pe canalele etnice, , poate ca targetul care vrea sa ajunga la Suceava prefera de la Vancouver 2 schimbari dar sa stie ca ajunge mai usor la Radauti si nu vrea sa piarda inca o zi pe drum samd.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Todd is Back

Well-Known Member
Feb 22, 2012
1,121
319
83
Langley Canada
Anuntul Air Canada Cargo, 2 Iunie 2018, pentru inceperea operarii spre Bucuresti.

News - Air Canada Cargo

Pina anul trecut operau prin CargoJet un all-freighter spre Frankfurt. Au abandonat acel contract si planurile lor prevad momentan operarea cargo prin propriile aeronave de pasageri.

Iata si statiile certificate "AC Absolute" pe aeroporturile din intreaga lume care asigura conditii de refrigerare/incalzire pentru cargo inalt perisabil. De notat ca Budapesta este una dintre aceste locatii certificate. Air Canda Rouge opereaza zboruri si de pe Budapesta.

https://www.aircanada.com/cargo/shared/en/documents/solutions/ACC563_ACC_Absolute_Stations_ENG.pdf?r=<B>Cannot perform flastmod(): Win32 Error Code = 3</B><BR>
 

Disconnected

Well-Known Member
May 28, 2016
2,062
1,059
113
LRCK
De când au început zborurile la OTP toate au fost operate cu avioane configurate în PE+Y, nici vorbă de B767 de la mainline... cu toate că pentru banii pe care îi vor pe bilete un B767 AC cu IFE și ceva spatiu mai generos la picioare ar fi mai potrivit 🙂
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Todd is Back

Well-Known Member
Feb 22, 2012
1,121
319
83
Langley Canada
Pentru cei care au informatii si vor sa determine cit mai aproape de realitate LF-ul Rouge iata o lista compilata de pe AIRFLEETS.NET a configuratiilor aeronavelor

C=Business
W=Premium
Y=Economy

C24 Y187

CFXCA
CGDUZ

W24 Y256

CGSCA
CGBZR
CGHLA
CGHLK
CFJZK
CGEOU
CGEOQ
CGHLT
CGHLU
CGHLV
CFIYA
CFIYE

W18 Y246

CFMWP
CFMWQ
CFMWU
CFMWV
CFMWY
CFMXC
CGHPE
CGHPN

C30 Y191

CFMLV


C30 Y166

CFMLZ

C18 W14 Y232

CGHLQ
 

dc9northwest

Active Member
Apr 16, 2012
141
77
28
SEA
Daca vreau, pot scrie o configuratie de 0C 666Y (sau orice altceva) pe airfleets. Recomand a nu se utiliza. E un fel de FAKE NEWS ;)
 

Todd is Back

Well-Known Member
Feb 22, 2012
1,121
319
83
Langley Canada
Ei, pai daca nu esti multumit nici cu AirFleets, sugestiioneaza tu acea sursa "reala" pe care ne putem baza cu certitudine. Asta nu ca am avea noi pretentia pe acest forum de a fi o "farmacie" a aviatiei comerciale mondiale.

Sigur anuntul Air Canada Rouge prin media a fost ca vor opera zborul sezonier catre Bucuresti cu aeronave configurate W24 Y256. Ca atare, momentan, simularile de booking iti vor oferi schema de rezervare de W24 Y256 scaune.

Sa vedem, sa mai asteptam, dinamica cererii si yieldul in perioada urmatoare ar putea merge fie in sus fie in jos, astfel incit o ajustare de capacitate nu ar fi ceva de nemaipomenit in aceasta industrie extrem de volatila. Flexibilitatea in capacitate este quintesentiala in ajustarea instantanee la cererea reala a pietei. Lipsa acesteia iti poate genera pierderi, sau lipsa maximizare de profit in timp real. Cu alte cuvinte, nimic nu este batut in cuie pentru totdeauna intr-o piata bazata pe cerere si oferta.
 

dc9northwest

Active Member
Apr 16, 2012
141
77
28
SEA
AIR CANADA e sursa.

Pe site-ul oficial Air Canada, toate aeronavele rouge au aceeasi configuratie. Seatguru: 1 singura configuratie rouge. (Pe wikipedia, la fel. -- daca airfleets e OK, si wikipedia e, si mult mai folosita) Asa e si normal. Ei nu sunt TAROM sa nu schimbe scaunele de cateva decenii. Cand aeronava intra in servicu cu rouge, i se schimba configuratia.

Dar pt un motiv sau altul, insistati cu niste 'surse' ciudate. Over the official Air Canada thing. Nu te/va inteleg.

Daca nu sunteti un compendiu, macar nu induceti lumea in eroare. Nu ca ar citi multi forumul asta.