Air Connect - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Este logic să nu se bazeze pe zboruri de pozitionare, internele pot functiona DOAR cu frecventa mare, cu 2-3/7 nu are cum să mearga.

Legat de o ruta CRA-IST de exemplu ar fi necesar măcar un interline agreement cu TK
 
Cunoaste cineva daca a fost vreodata operata de ROT, OTP-CRA sau de alt operator ?
 
Este logic să nu se bazeze pe zboruri de pozitionare, internele pot functiona DOAR cu frecventa mare, cu 2-3/7 nu are cum să mearga.

Legat de o ruta CRA-IST de exemplu ar fi necesar măcar un interline agreement cu TK
Vor să ofere un serviciu low-cost, din ce înțeleg, așadar nu știu dacă THY o să se uite la o ofertă din partea lor, dar în prezent mai leagă zborurile lor de cele ale AnadoluJet (da, e altă bucătărie) și cine știe..

Pentru ruta/rutele spre Istanbul probabil o să se bazeze pe faptul că vrea și THY extindere în RO și vor cere și ei acces la IST cu ocazia asta.

Citez:
„Structura produsului:
Air Connect va distribui un produs negrupat și o gamă de servicii adiționale, cum ar fi locuri, mese, bagaj, acces prioritar și VIP, dar și servicii terțe de la partenerii noștri, cum ar fi rezervări hotel, închirieri auto, transferuri și asigurări

Strategia de prețuri se va baza pe o politică dinamică de management a veniturilor axată pe cota de piață la început (primul an de funcționare) urmată de un focus pe rentabilitatea rutelor începând cu al doilea an, când ne așteptăm ca rutele să ajungă la maturitatea lor din punct de vedere al pătrunderii comerciale.”
 
Cunoaste cineva daca a fost vreodata operata de ROT, OTP-CRA sau de alt operator ?
Da, in anii 80 era operata o cursa tarom pe relatia Bucuresti -Craiova - Timisoara si retur.
Zborurile au fost efectuate cu aeronave de tipul AN 24 si IL18.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Un scurt articol aparut ieri. Nu vine cu mari noutati,doar ca T.Constantinescu pomeneste si de CND si, cate ceva despre cifre:
Potrivit informaţiilor furnizate de companie, societatea are un capital de 1 milion de euro, iar investiţia totală în primul an se ridică la peste 4 milioane de euro, reprezentând în principal costurile cu achiziţia şi operarea avionelor, investiţii în sisteme IT şi gestiune, trainingul iniţial al personalului navigant, marketing şi promovare etc.
 
Reactions: 1 user
Vor vinde bilete pe zborurile interne catre aeroporturile de unde vor avea zboruri chartere si internationale. Planul lor este de a zbura si spre hub-urile europene Munchen, Viena, Istanbul, dar si spre alte aeroporturi cum ar fi Tirana si Varna
 
Pai si Tarom opereaza multe rotatii OTP-VIE cu AT6 ... delatfel eu pe vremuri am zburat si MUC-SBZ-OTP cu AT5
 
multe rotatii OTP-VIE cu AT6
Care sunt sansele ca Average Joe sa mai traga o calatorie de 2h : 25 VIE - OTP dupa ce a stat blocat mai mult de doua ore intr-un scaun ingust. tare ca piatra si mic vai de mama lui, in zgomot continuu de 115 dB, nu silentios ca la jet, si eventual dupa ce i-au ramas bagajele pe jos din cauza de payload peste maximum acceptat?
Exact, acelea.
Nu mai spun de MUC ...
 
Zic si eu: AT76 e mult mai confortabil decat vechiul AT45. Cu toate astea, zic si eu... VIE este ok (de la TGM, BAY, OMR). Dar sa faci MUC cu AT76 (indiferent de unde) este extrem de incomfortabil. Mie mi se pare ca e mai mult un wishfull thinking. Interne da, e ok, dar ... Inclusiv unele destinatii de charter mi se par greu de "rezistat" ca pasager. Un BAY-EFL de exemplu...
 
Marketing & PR Manager at AirConnect este Raluca Pauna ,fost 14 ani la BLA si ,in ultimele 10 luni, Marketing Manager at Animawings.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
schema de vopsire si înmatriculare? ... de pe pag. lor de FB:

274017982_142175664942015_2481745879853657515_n.jpg
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Era timpul sa atace cineva si reteaua interna TAROM.
Pai hai sa vedem: Cu 2 x AT6 poti face un maxim de 42 de rotatii saptamanale. Daca 38%, inseamna 15 rotatii pe saptamana interne, 15 externe si 12 charter. Sa ne uitam acum la interne: 15/saptamana la cat "ambit" au pus ei pe aeroporturi inseamna ca faci 3 weekly de pe 5 aeroporturi. Desi... se poate si 5 weekly de pe 3 :) Oricum putin si in nici un caz nu afecteaza Tarom. Sa vedem: or fi Oradea? Tg. Mures? Sibiu? In primul rand intr-o saptamana suntem in martie: AOC nu, rute nu, vanzari, asadar, nu...
 
  • 👍
Reactions: 3 users