Air Connect - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
intr-o saptamana suntem in martie: AOC nu, rute nu, vanzari, asadar, nu...
In primul rand ca nu este o problema neaparat de 'cat' ci de 'de unde':
Sibiu? Nu asigura masa critica pentru operare interna. Au mai incercat si altii, cand a dat cu minus s-au retras.
Oradea? Aparent e deja supralicitat: ROT, BMS si acum Air Connect. Plus would-be-ul lui Bolojan.
Tg Mures? Try again.
In plus, declarativ a inceput ca o companie de chartere si acum aflam ca 38% din rute sunt scheduled interne, din care o parte catre destinatii discutabile ca rentabilitate. Doar 24% sunt chartere, adica un cash cow dovedit.
Ca sa aiba succes mai e ceva de lucru la business case-ul respectiv. A inceput bine dar mai e de lucru.
 
Last edited:
A inceput bine dar mai e de lucru.
De acord cu tot ce ai spus.
Doar cu "a inceput bine..." am eu dubii. Bine asa, ideatic, ca deocamdata concret nimic. Totusi mai este o luna pana la inceputul sezonului Summer 2022. Si ma repet: AOC nu, bilete in vanzare nu... Eu inteleg ca la chartere ai o anume siguranta de incasari dar... ajunge?
Pana la urma ne vom convinge: "internele" vor fi zboruri de pozitionare pentru chartere. care si chartere vor fi, daca ne luam dupa procentul asta de 24%... cam 10-11 pe saptamana. In fine, nu mai e mult si ne vom lamuri...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
AOC nu, bilete in vanzare nu...
Ca outsideri nu stim ce greutati au intampinat fondatorii in birocratia asta, asa ca o scuza/explicatie tot au.
Pana la bilete insa, nu exista inca un website din care sa ne putem da seama ce si cum ...
Nici pe Linkedin nu sunt mai multe informatii.
Pana la urma ne vom convinge: "internele" vor fi zboruri de pozitionare pentru chartere. care si chartere vor fi, daca ne luam dupa procentul asta de 24%...
Daca e sa luam de bune cifrele avansate de @Disconneted, internele in procent de 38% vor fi de fapt zboruri de pozitionare pentru charterele in procent de 24%? Unde gresesc? Ceva nu se leaga..
 
Last edited:
Au semnat zilele astea contract de leasing pentru 2x ATR 72-600 de 7 ani vechime, cred că deja le-au băgat la vopsitorie.

Cu AOC-ul ar putea fi gata până la mijlocul lunii martie 2021, nu au nevoie de avion pentru a pregăti multe dintre documente, proceduri și alte nebunii.

Din ce am discutat cu alți oameni care au fost implicați în obținere de AOC în RO, partea cu avionul și inspecția sa fizică e un pas mic din activitate.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
în vreo 4 saptamâni ar trebui sa opereze primele zboruri charter ... bine, multe dintre cursele anuntate initial nu se mai regasesc în ofertele turoperatorilor, dar multe se mai gasesc ...

AOC nu au (ultima lista este din 04.05.22) ...

vad ca tot dau anunturi de recrutare, dar în rest ... nu am vazut nicaireri pe net vreun indiciu în legatura cu vreo aeronava ... :rolleyes:
 
Da,mai multe miscari pe care le credeam aproape sigure ,tinand cont de ce aveau in spate ,intarzie sa dea vreun semn de viata,desi ar fi fost timpul: Air Connect, Hello Jet. Chiar si rebranduirea Just Us in Dan Air.
Nu mai vobesc de aventuri, gen Lili .
Mai sunt ceva zvonuri despre Legend Air dar...cam atat!
 
Repede ! O poza! Fa-te ca muncesti !
Mai de impact era daca pozau un avion.
 
Cum ziceam si la inceputul anului, babauri... Deci a venit vara aproape, si ei sunt tot pe "recrutare" Bineinteles ca birourile alea sunt goale, o poza asa de fatada sa creada lumea ca exista ceva. Piloti, insotitori ioc, inca "recruteaza" de avioane nu mai zic, de bilete vandute nu mai zic. AOK inexistent. Mai pe romaneste praf in ochi, si firme fantoma ca si cele din trecut.
 
AirConnect va opera o parte din zboruri cu aeronave TAROM. Nu pot insera poza, dar la DerTour, la zborurile TSR-AYT de vineri, copania aeriana este AirConnect operated by TAROM. Puteti vedea pe link:

Dertour.ro
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Aici cei de la firma respectiva sunt practic niste intermediari. Este ca si sum eu as avea o lucrare de constructii, o tocmecs la un pret, si ti-o dau tie sa o faci cu 10% mai mult. In constructii se practica cam asa. Eu gasesc lucrarea, pot s anu fiu meseriasi, si ca ti-o dau tie meseriasi, iti cer 10% din valoarea lucrarii. Tu practic imi dai un comision ca ti-am dat lucrarea, iar eu ni fac nimic practic. Cred ca asa este si aici. Practic ei la randul lor ca si companie, au inchiriat o alta companie pentru efectuarea zborurilor.
 
Air Connect încă nu e o companie aeriană... așadar sunt acolo doar cu numele pentru că fără AOC nu cred că TAROM poate opera zboruri cu callsign KON.

În altă ordine de idei, am aflat MSN-ul primelor două avioane, dar nu știu exact și când vin în România.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Aici cei de la firma respectiva sunt practic niste intermediari. Este ca si sum eu as avea o lucrare de constructii, o tocmecs la un pret, si ti-o dau tie sa o faci cu 10% mai mult.
Poate cu 10% mai putin, altfel...praf tandari,dai faliment ! :sisi1
Post automatically merged:

În altă ordine de idei, am aflat MSN-ul primelor două avioane, dar nu știu exact și când vin în România.
Buna treaba! Ai idee de ce intarzie? Unde sunt problemele ,la KON?
 
Last edited:
Primul avion merge la vopsit:

ATR 72​
-212A(600)​
1172​
YR-ACA​
Air Connect​
delivery 08-10jun22 COE-YXE-YYR-KEF-SNN, M-reg for paint​
ex M-ABPU​
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Din pacate asta nu il ajuta pe prietenul meu caruia i s-a anulat Zackinthos, 17 iunie, plecaŕe din LRCV.
Acum asteapta rerutare la OTP, cu alta companie aeriana!
 
Profesionalism, nene. In plin sezon.

KON.jpg