• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Air Connect (KS/KON)

Disconnected

Well-Known Member
Discutasem cu el subiectul și când a venit avionul și răspunsul a fost același. Dacă voiau BBU probabil își luau sediu în zona Băneasa nu la OTP.

Nu, sediul nu e în vreo clădire RAS, să zici că sunt acolo pentru că RAS..
 

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
Asta cu comunicarea se pare că este o problemă... cum naiba să numești astea primele zboruri comerciale :BangHead:
 

Disconnected

Well-Known Member
Presa dă copy-paste la orice, așadar le iese apariție gratuită în media chiar și cu baliverne de acest fel.

Cel puțin sâmbătă vor fi pe zborurile de training și câțiva angajați ai companiei, dar atât.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Evident ca sambata nu vor fi zboruri comerciale .Iar despre BBU vom afla curand ,cand vor lansa rutele.
 

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
Cică avionul Air Connect vroia să-și cunoască țara... i-o fi ajuns ce a văzut ieri la OTP, TCE și CND?

Văd că zborul de azi dimineață de la BBU la TGM și apoi TGM-OMR, OMR-BAY, BAY-OMR, OMR-TGM, TGM-BBU apar anulate ...
 
  • 🤣
Reactions: 1 users

etravel

Well-Known Member
Cică avionul Air Connect vroia să-și cunoască țara...
Avionul Air Connect a mai facut o tentativa de cunoastere ieri, cand a facut un zbor comercial intre BBU si OTP, conform FR24. :)

kon.jpg
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Cică avionul Air Connect vroia să-și cunoască țara...
Acum vrea sa cunoasca echipa campioana :campeon: in primul zbor comercial:
AirConnect (România) operează oficial miercuri primul său zbor cu pasageri.
Compania aeriană va transporta din Maribor (Slovenia) spre Cluj Napoca echipa de fotbal NK Maribor.
Aterizarea pe aeroportul Avram Iancu din Cluj Napoca este programată pentru ora 12:25.
FB boardingpass
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Siteul este functional (beta version):

air-connect.com

Zborurile din Bucuresti sunt facute de pe OTP , nu BBU ,cum as fi sperat. @Disconnected a avut dreptate.
 

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
mda ... sunt deceptionat ... nu cred ca vor functiona aceste zboruri interne cu acest orar

cele de CND cu 2/7 la TSR si CLJ, 1/7 la SCV si OMR ar trebui sa mearga în mod normal ...

nici CLJ-BUD nu vad cu 2/7

Pentru toate aceste zboruri trebuie alte frecvente si alte orare.

Sa luam un exemplu SBZ-OTP

În primul rând, nu stiu care este sensul sa zboare a OTP. Pentru ce conexiuni? Cu TK sau QR fara inteline agreement? Este grupul LH cu 3/zi la MUC si VIE unde se poate zbura în principiu în toata lumea.

Daca e pentru business ar fi fost mult ai bine la BBU, atunci clar prezenta un avantaj ...

Apoi orarul ...

luni: 19:30 SBZ-OTP 20:30 ... deci doar daca ai vreo treaba marti, dar îti mai trebuie si hotel ...
miercuri: idem
vineri: 13:30 SBZ-OTP 14:30 ... cine sa zboare cu aceasta cursa? Ok, ai fost cu treaba la Sibiu si te întorci ... dar 13:30 este prea devreme, ar însemna sa-ti termini treaba pâna la ora 11

directia inversa este o problema identica, daca ai o treaba la Sibiu trebuie sa zbori cu o zi înainte, iar vineri ai zborul de la ora 12:00 din OTP, deci pentru a zbura la Sibiu îti trebuie clar o zi libera extra, nu mai poti face treaba în ziua aceea daca vineri la 11 trebuie sa fi cel târziu la OTP

Turism din Bucuresti? Pai trbuie sa-ti iei liber si vineri si luni ... chiar daca te duci o saptamâna , plecând vineri înainte de masa, îti mai trebuie o zi libera suplimentara.

Pe ruta OTP-SCV este un pic mai bine, dar nici acolo nu este grozav orarul.

Previziuenea mea este: cursele interne cu acest program nu vor merge si apoi iar se va trage concluzia (gresita!) ca nu poti face cursa cu avionul de la TGM sau SBZ la Bucuresti ...
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 5 users

etravel

Well-Known Member
Siteul este functional (beta version)
Mai degraba alfa version. Sunt extrem de multe lucruri de corectat, incepand cu limba implicita care este engleza si nu romana, desi Air Connect sustine ca opereaza zboruri comerciale regionale, deci destinate in primul rand pietei romanesti. Nu e ca si cum nu ar fi avut timp sa puna la punct o groaza de lucruri inainte de a lasa alfa-ul acesta ...


Previziuenea mea este: cursele interne cu acest program nu vor merge si apoi iar se va trage concluzia (gresita!) ca nu poti face cursa cu avionul de la TGM sau SBZ la Bucuresti ...
Foarte bune observatii. Am vrut sa dau mai multi de thumbs up dar nu ma lasa forumul. :confused:
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
Da, @etravel asta cu limba am constatat-o si eu imediat ... si nici nu este un buton la vedere, trebuie sa intri în meniu si apoi jos se poate alege ... ma rog ... las´ ca mere si asa, nu?

Totusi ... se pare ca aeroporturile si mare parte din mass-media înca nu au aflat de cursele astea ca si aia din mass-media copiaza imediat stirea pe toate canalele daca un avion spre AYT se întoarce la OTP ... stire importanta desigur ... dar alte stiri, care chiar aduc un plus de informatie macar pentru presa locala din TGM sa zicem, nu sunt preluate.

Totusi ... de la oameni care se pretind cu experienta în domeniu m-as fi asteptat la mai mult ...
 
  • 👍
Reactions: 1 users

etravel

Well-Known Member
Da, @etravel asta cu limba am constatat-o si eu imediat ... si nici nu este un buton la vedere, trebuie sa intri în meniu si apoi jos se poate alege ... ma rog ... las´ ca mere si asa, nu?
Nu. Nu mere si asa. E o problema mare de usability care te face sa pierzi vizitatori si implicit clienti de pe site. Asta fara sa mai amintesc de celelalte probleme si neconformitati evidente de pe site si din booking engine. Switch-ul ala de limba din meniu e plasat ingrozitor.

Totusi ... de la oameni care se pretind cu experienta în domeniu m-as fi asteptat la mai mult ...
Nu este prima data cand intre pretentiile unora si rezultatele livrate sunt diferente evidente si foarte mari. De aceea e prudent sa nu ai asteptari (prea mari).

ro-en.jpg
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Totusi ... se pare ca aeroporturile si mare parte din mass-media înca nu au aflat de cursele astea
Cele din Oradea par cele mai active:



 

eurocopter

Well-Known Member
Pacat, au un branding misto si o piata cu potential pe interne si regionale. Rotatiile sunt absolut tembele, cuplate de cineva care nu are treaba cu realitatea de pe fluxurile de pax de business in RO.

Si da, ei erau operatorul care ar fi trebuit sa intre pe BBU. Ar fi singurul plus pe care il puteau oferi pasagerilor target, dar cel mai pretios, adica 30 minute salvate dor-to-door.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Top