Air Connect - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Cred că AirConnect nu a prea vândut bilete. Pe +90% din zborurile din 2022 de pe toate rutele încă sunt bilete la tariful minim (erau 3 bilete la cel mai mic preț/zbor)..
 
Cum am spus, nu ma astept sa mearga bine de loc aceste curse.

Dar în ceea ce priveste rezervarile, aici în general nu ma astept sa fie facute cu multe saptamâni în avans ci mai degraba din scurt.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
nu ma astept sa mearga bine deloc aceste curse.
@Thomas, cel mai probabil nici nu vor merge. Si mai probabil, aproape sigur, e ca va trebui o injectie de capital din buzunarul actionarilor, in perioada urmatoare, pentru a tine pravalia pe linia de plutire, mai ales ca vine iarna, vine low season-ul. Vara e in spate, nu in fata.
Ce ma surprinde neplacut e ca au lansat totul in prag de toamna, cand traficul incepe sa scada, nu sa creasca. Stiu, a venit AOC-ul tarziu, dar totusi...
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
În cadrul acordului, Blue Air va transfera operarea unor rute interne și internaționale selectate din UE către AirConnect. .. De asemenea, Blue Air se așteaptă să realizeze economii de costuri și raționalizări de peste 15-20% în cadrul cooperării, prin implementarea tipului de aeronavă ATR 72 pe serviciile regionale și de tip navetă.




Si acum devine logic de ce KON , devenit feeder pentru BLA, a refuzat sa zboare de pe BBU.


cum vor sa vânda atât astia cât si Air Connect bilete ce sunt destinate în primul rând clientelei ce zboara cu treaba fara ca zborurile sa fie încarcate si disponibile în sistemele de rezervar
Uite solutia,vor fi disponibile si pe site la BLA (asta neexcluzand necesitatea GDS)
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Economii de 15-20% cu aportul unei companii ce are un ATR-600. Sa zicem ca mai aduc 1, tot da cu virgula rau.
Dar, da bine in prezentari si comunicate de presa!

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Când nu ai suficienți pasageri pentru un B737 și operezi ruta cu ATR 72-600 nu faci o economie semnificativă?
 
Economii de 15-20% cu aportul unei companii ce are un ATR-600. Sa zicem ca mai aduc 1, tot da cu virgula rau.
Se refera strict la zborurile efectuate cu aeronavele KON(cate or fi una-doua) ,nu la bilantul general al BLA.
 
Când nu ai suficienți pasageri pentru un B737 și operezi ruta cu ATR 72-600 nu faci o economie semnificativă?
Acum intelegand ca este vb doar de anumite rute si nu de operarea generala a BLA, are sens. Altfel, o economie globala de 15-20% era aiuristica. Si de fapt acest indicator ar trebui raportat: cu cat ajuta aceasta cooperare BLA. Sa spui 15-20% din ceva, fara sa stii ponderea acelui ceva din intreg, poade fi misleading! My 2 cents

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Nu stiu ce sa zic ... stirea este din 10.04.22 ... probabil
 
  • 👍
Reactions: 1 user
sunt în W2, din acest motiv apar și pe FR24 și Google Flights și toată lumea întreabă de ele
 
  • 🤣
Reactions: 1 user
Ținând cont că în capul companiei sunt un fost de la Blue Air și un altul cunoscut pentru tot felul de îmbârligături în aviația locală, se vede clar tendința de a coopera cot la cot.
Din păcate, nu pare în avantajul pasagerilor, la ce imagine jalnică s-a creat în ultimul an.
Poate că deja aveau planificată mișcarea, ca după lansarea independentă a companiei în ochii tuturor, să facă această alianță de mare ajutor reciproc.

Mai mult ca sigur vor urma ajustări de orar, anulări pentru primele zboruri etc.