Cred că AirConnect nu a prea vândut bilete. Pe +90% din zborurile din 2022 de pe toate rutele încă sunt bilete la tariful minim (erau 3 bilete la cel mai mic preț/zbor)..
@Thomas, cel mai probabil nici nu vor merge. Si mai probabil, aproape sigur, e ca va trebui o injectie de capital din buzunarul actionarilor, in perioada urmatoare, pentru a tine pravalia pe linia de plutire, mai ales ca vine iarna, vine low season-ul. Vara e in spate, nu in fata.nu ma astept sa mearga bine deloc aceste curse.
În cadrul acordului, Blue Air va transfera operarea unor rute interne și internaționale selectate din UE către AirConnect. .. De asemenea, Blue Air se așteaptă să realizeze economii de costuri și raționalizări de peste 15-20% în cadrul cooperării, prin implementarea tipului de aeronavă ATR 72 pe serviciile regionale și de tip navetă.
Uite solutia,vor fi disponibile si pe site la BLA (asta neexcluzand necesitatea GDS)cum vor sa vânda atât astia cât si Air Connect bilete ce sunt destinate în primul rând clientelei ce zboara cu treaba fara ca zborurile sa fie încarcate si disponibile în sistemele de rezervar
Se refera strict la zborurile efectuate cu aeronavele KON(cate or fi una-doua) ,nu la bilantul general al BLA.Economii de 15-20% cu aportul unei companii ce are un ATR-600. Sa zicem ca mai aduc 1, tot da cu virgula rau.
Atunci, sorry! Asa are sens, my bad!Se refera strict la zborurile efectuate cu aeronavele KON(cate or fi una-doua) ,nu la bilantul general al BLA.
Acum intelegand ca este vb doar de anumite rute si nu de operarea generala a BLA, are sens. Altfel, o economie globala de 15-20% era aiuristica. Si de fapt acest indicator ar trebui raportat: cu cat ajuta aceasta cooperare BLA. Sa spui 15-20% din ceva, fara sa stii ponderea acelui ceva din intreg, poade fi misleading! My 2 centsCând nu ai suficienți pasageri pentru un B737 și operezi ruta cu ATR 72-600 nu faci o economie semnificativă?
A da? Nu se mai distribuie direct in 1A?
Sigur de asta. Nicidecum din cauza ca Google a cumparat ITA Software acum destul timp..sunt în W2, din acest motiv apar și pe FR24 și Google Flights
Este contract de codesharing nu ACMI. Deci feeder e corect.
Mă refer la faptul că zborurile BLA apar pe cele două platforme și sub cod W2 și lumea întreabă cine e W2, că despre asta era discuția.Sigur de asta. Nicidecum din cauza ca Google a cumparat ITA Software acum destul timp..