Este o nisa neexploatata pe care au inceput-o complet stangaci. In calitate de pasager pe 29.03 unde am platit ~106euro pe
OTP SBZ OTP cu retur in 31.03, au modificat si aruncat oferte puteai aceleasi segmente sa le gasesti la 50-60euro RT, nu ii vad avand viata indelungata. Disperarea de a vinde last minute locuri fix in acelasi stil BlueAir, le a adus deja o pata de imagine pe care cu greu o vor repara in fata pietei.
Pacat, pentru ca este nevoie de un player ca ei pe piata regionala unde pot exploata zona domestica din plin cu real succes cu o analiza putin mai atenta a nevoilor pasagerilor.
OTP-
SBZ /
TGM sunt o idee tare buna dar nu in configuratia actuala (nu inteleg logica operarii marti / joi pe
TGM cu 2 daily si in restul zilelor pauza),
SBZ are un inceput sa spunem anemic nu dezastruos cu 3/7, dar ar functiona perfect cu 5/7.
CLJ-
IAS /
IAS-
TSR /
CLJ-
TSR urgent introduse cu SAAB340 pe care il pot pastra de la NYXAIR pentru o perioada mai indelungata, compania estona avand in flota 5buc de acest tip si sigur pot fructifica atat ca si capacitate, cat si cu frecvente gandite atent, este o nisa de aur.
Mai exista aeroportul de la
TCE, unde cel putin iunie - septembrie pot opera
OTP-
TCE cu un 4/7 si sigur s-ar gasi pasageri dornici de o astfel de ruta. Nu mai vorbim ca spre
CND mai pot zbura din
SBZ /
BAY chiar, din
OTP ar mai putea acoperi cu real succes o ruta spre
OMR cu 2 daily chiar luni - vineri si 1 duminica.