Air Connect - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Eu unul nu inteleg de ce nu opresc "sandramaua" asta interna. De care isi bat joc maxim.
Normal ca nu au echipaje, incepand de ieri ACB face 3 rotatii/zi la Aeroitalia. In fine, numai "normal" nu e, dar in fine...
 
  • 👍
Reactions: 1 users
KS4107 OTP-BAY via TGM: 9 pax
KS4107 TGM-OTP via BAY: 16 pax
KS4107 BAY-OTP: 14 pax (aseară erau 29)

11JUL23 cu YRACA (Y68)
 
Reactions: 2 users
este aceeași problemă ca și la zborurile BUD-CLJ sau zborurile GHV-> sudul Germaniei ale Dan Air ... rute cu trafic preponderent de business

Eu nu înțeleg cum de (cel puțin așa pare) nu există nimeni în țara asta care să-și dea seama că nu toate rutele sunt la fel ...

Există rute preponderent turistice, de trafic etnic și rute de business (și desigur combinații între ele cum ar fi BCN ca să dau un exemplu așa la repezeală) ... la unele prețul sau cantitatea de bagaje sunt criterii hotărâtoasre pentru succesul rutei ...

La cele de trafic preponderent business există un singur criteriu: regularitatea frecvenței de operare ... nu contează aproape de loc prețul sau dacă ai bagaj de cală de 10, 20 sau 40 de kg ... nu înțelege nimeni acest aspect?
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Echipajul habar nu avea că zborul a avut 17h delay.

Urmează conferință AeroItalia în zilele următoare, probabil vor anunța achiziția și ce se întâmplă în continuare
 
BBU - TGM, ultimul zbor va fi operat in 25.07
BBU - SBZ, ultimul zbor va fi operat in 04.08
 
  • 😟
  • 👍
Reactions: 2 users
Zborurile de azi spre mare au fost operate cu intarziere. Probleme tehnice la YR-ACA? Ori lipsa echipaj?

TSR - CND - 7h
CND - TSR - 6h
CLJ - CND - 6h
CND - CLJ - 6h
 
Reactions: 1 user
Dupa ce a fost singurul actionar care a votat impotriva numirii RAMS CENTER SRL in functia de administrator unic al Air Connect, Cretu Alin (detinator a 15% din actiuni) cere falimentul Air Connect in in dosarul 68/93/2023 de la Tribunalul Ilfov.
 
Reactions: 1 user
@Alexian61, oricine are de incasat 100 de lei de la un debitor care, din diferite motive, nu ii plateste, poate sa ceara in justitie falimentul acelui debitor. Sa vedem cum se termina procesul.
 
Din punct de vedere al încrederii din acest moment, nu mai are nici 1% șanse să continue.
Cine ar mai rezerva vreun zbor cu ei, atât timp cât în 2-3 zile absolut toată presa va pune în titlu "faliment"?!

Încă o poveste încheiată, încă o companie încropită din puțini oameni știutori și mulți neștiutori sau "spălători de păcate" din trecut.
 
Nu as fi așa de sigur.
Cum a spus și @etravel,oricine îți poate cere falimentul . Este mai mult un mijloc de presiune. Probabil vor ajunge la o înțelegere înainte de proces.
Și referitor la încrederea publicului. Încasările majoritare ale KS vin din operarea pentru alte companii și chartere,mai puțin atinse de zvonuri și percepții .
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Nu prea avem acces la rezultate financiare, însă nu e nimic pozitiv în ultima vreme legat de compania asta.
Mă refer la faptul că vor renunța la rute cât de curând.
Acum serios, cine va mai zbura cu ei după atâtea probleme?

"Spălător de păcate" = a se înțelege rămășiță de la Blue Air venită cu metehnele la pachet
 
Oare la ce bun ai introduce aceste zboruri de pe o zi pe alta si pentru 10 zile? Sunt oare cu un scop anume. Sunt contractate parțial de cineva? E clar că nu le poți umple într-un timp atât de scurt.
 
Potrivit reprezentanților AirConnect, compania nu va mai opera zboruri comerciale regulate de la data de 1 octombrie 2023, iar rutele din București spre Baia Mare, Suceava și Timișoara vor fi anulate. Adițional, aceasta va renunța și la contractul pentru zborurile charter operate între Craiova și Istanbul (Turcia) în fiecare luni și vineri pentru producătorul de mașini Ford. În schimb, compania aeriană va zbura cu ambele avioane de tip ATR 72-600 din flota sa, înmatriculate YR-ACA și YR-ACB, pentru compania aeriană AeroItalia. Contractul cu aceasta se întinde pe o perioadă de câțiva ani. Însă, reprezentanții AirConnect au confirmat pentru BoardingPass că până la debutul sezonului de vară 2024 vor aduce în flotă alte două avioane de tip ATR 72-600 și vor relua zborurile regulate în România. Rutele pe care compania aeriană românească le va opera începând cu sezonul de vară 2024, care debutează la finele lunii martie 2024, vor fi stabilite și anunțate de AirConnect în perioada următoare.

 
Reactions: 1 user
Este distractiv ca traducerea in engleza scrie viceversa:

aeroitalia_airconnect.png
 
  • 🤣
Reactions: 2 users