@raduvisitor dar de câte ori a apărut acest greut pe IAS?
Nu in toate cazurile, cand ar fi avut nevoie de acesta, desi, de cateva ori, s-a intamplat chiar si in conditiile in care vechea pista si vechiul ILS faceau cu greu fata (a existat si un caz notoriu de redirectionare pe
KIV (!), acum 2 ani). La vremea respectiva, au fost curse la care s-a renuntat la folosirea lui A319 pe
IAS, pasagerii fiind re-rutati (la ora actuala, nu ar mai fi probleme).
pe deasupra, la câte anulări au avut parte AUA la curse de IAS operate de Q400 din motive de număr prea mic de pasageri (mi sa spus de la cineva de la AUA)
Concret, cate (si cand) anume au fost anulate !!??
Pentru prima data aud asa ceva; cursa este operata constant de aproape 10 ani, iar cazurile de anulari au fost foarte putine, in aceasta perioada de timp, de cele mai multe ori datorandu-se conditiilor meteo nefavorabile.
AUA au o reputatie buna in Iasi, din punctul asta de vedere (in low seasons exista obiceiul sa-si reduca operarea de la 6/7 la 4/7, dar programul ramane batut in cuie).
totuși nu cred ca va veni vreun E195 la IAS
Constant, cand se impune, sunt trimise F100 (100 locuri); cand nu le vor mai avea, ce vor face??
Poate, la un moment dat, din cauza cresterii concurentei pe
IAS (de ex., la anul se anunta cel putin 13 curse externe directe),
AUA sa renunte definitiv la cursa respectiva (cum au procedat si la
TSR, acum 3 ani) si atunci, evident, sa nu mai vedem niciun tip de aeronava de la ei (abia asteapta
DLH sa-i inlocuiasca pe
MUC).