• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

interesantul

Active Member
Jul 10, 2012
116
23
28
CLJ
Din câte am aflat la TSR nu va mai opera CLH, ci numai DLA.
La SBZ cu programul de vara 20-16 se renunta la CRL al CLH si vor intra si acolo DLA. Similar si la KIV.
Dar tot ca zvon, este o perioada de 3-4 sezoane in care opereaza DLA, pe urma intra DLH cu A31x, A32x, o data cu destinații noi catre FRA. Dar mai e până atunci.
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,797
1,852
113
54
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
IAS - IST se apropie cu pasi mari de realizare insa AMS s-a amanat cel putin pana prin vara lui 2016, probabil si din ratiuni de flota. Sper ca AUA sa zboare cu aeronavele goale, pentru ca niciodata nu au vandut bilete sub 200 de Euro.
Mersi de info legat de IST, banuiesc ca ai ceva surse ;)

Nu stiu însa de ce îti doresti sa zboare AUA cu avioanele goale ... pentru ca nu au vândut bilete mai ieftine? Pai asta este esenta economiei de piata, sa vinzi si în functie de concurenta, iar concurenta catre VIE cât si conexiuni spre toata lumea doar ei ofereau la IAS.

Si în continuare au o pozitie relativ ok, chiar daca unele destinatii între timp sunt acoperite cu zboruri directe de la IAS.

Nu ar avea absolut nici un sens si ar fi sinucidere curata sa ofere bilete ieftine doar pentru ca e "la moda" pe alte rute.
 

alexxy

Well-Known Member
Dec 8, 2013
905
349
63
Sincer si eu imi doresc sa zboare cu avioanele goale, preturile practicate de ei din IAS nu erau stabilite de economia de piata ci erau (si inca sunt) nesimtit de mari. Economie de piata era daca doreau sa zboare cu avionul plin, nu cu lf de 60%-70% si bilete vandute la 400Euro pentru destinatii Europene.
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,797
1,852
113
54
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
economia de piata functioneaza astfel:

40 Pax x 400,-€ = 16.000,-€

70 Pax x 200,-€ = 14.000,-€ (plus mai multa munca, mai multe riscuri etc.)

pentru rutele fara concurenta este absolut aberant sa vinzi la preturi mici

Acuma gasesti bine mersi bilete la AUA catre VIE cu 210, catre LON cu 300 etc.
 

Cristisor

Well-Known Member
Dec 22, 2014
1,396
525
113
33
Iasi
Dar 10 x 200 + 10 x 250 + 10 x 300 + 40 x 400 > 40 x 400 :)
Inteleg rationamentul insa imaginea se construieste pe termen lung.
 
Reactions: alexxy

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,797
1,852
113
54
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
sigur ca da, dar nu cred ca AUA a dorit vreodata sa-si construiasca imaginea pe pret ci mai degraba pe posibilitatile oferite
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,206
919
113
FRA
Sincer si eu imi doresc sa zboare cu avioanele goale, preturile practicate de ei din IAS nu erau stabilite de economia de piata ci erau (si inca sunt) nesimtit de mari. Economie de piata era daca doreau sa zboare cu avionul plin, nu cu lf de 60%-70% si bilete vandute la 400Euro pentru destinatii Europene.
Sorry, dar statementul este imbecil. ( a se citi statmerntul nu persoana!).

In primul rind pentru ca vorbim de oferta a 2 companii - AUA si TAROM ! Eu am zburat sectorul LJ-VIE si extremd e ieftin undev a 100 de euro one way..dar atunci l-am luat de la AUA chiar daca e operat de Tarom.

In al doilea rind - oferte ifetine exista in piata, dar nu sunt cele mai comode:

- poti zbura cu Tarom prin OTP -ok, dureaza o jumatate de zi dar asta e si ideea
-AUA are monopol pe paxi de transfer - cita vreme nu apare un competitor, de ce ar schimba ceva? clientela lor vrea sa zboare peste doua zile de nu stiu unde la IAS - 500 de euro return ticket in economy e pretul standard in Europa pentru acest gen de bilet
 

interesantul

Active Member
Jul 10, 2012
116
23
28
CLJ
No offence!
In marea majoritate a postarilor vad ca este vorba de IAS, AUA, VIE, si mai putin de DLA
Nu se poate muta conversatia despre AUA la AUA, IAS la IAS, etc?
Tnks!
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,206
919
113
FRA
Poate ramine .. in fond AUA este membra a Lufthansa si nu face nimic de capul ei. Iar faptul ca IAS nu are cursa directa de MUC spune cite ceva...
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,797
1,852
113
54
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Din câte am aflat la TSR nu va mai opera CLH, ci numai DLA.
La SBZ cu programul de vara 20-16 se renunta la CRL al CLH si vor intra si acolo DLA. Similar si la KIV.
Dar tot ca zvon, este o perioada de 3-4 sezoane in care opereaza DLA, pe urma intra DLH cu A31x, A32x, o data cu destinații noi catre FRA. Dar mai e până atunci.
În Amadeus apare pentru iarna 15/16 14/7 Air Dolomiti cu E95 si 7/7 Cityline cu CR9 pentru TSR, schimbarile de la primavare de care vorbesti înca nu sunt încarcate
 

interesantul

Active Member
Jul 10, 2012
116
23
28
CLJ
Din 24.10.15 pe zborul DLH se vorbește italiană! :))

Dacă apucă careva să facă niște poze n-a fi rău. Decorulul aeronavelor e chiar frumos.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,795
2,288
113
40
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Era mai fain cel vechi. LH cam da cu batzu`n "balta" in ultima perioada, cand vine vorba de liveryuri.
 
Last edited:

Disconnected

Well-Known Member
May 28, 2016
2,062
1,059
113
LRCK
de aceea le vopsesc pe toate, să nu fie doar unul urât. până acum din LHG cel de la EW a rămas cel mai ok :) duminică zbor cu Dolomiti, poate am noroc să zbor cu I-ADJO
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,206
919
113
FRA
Nu e vorba de frumusete ci de cost - daca vrei sa transferi un avion la o alta Companie in grup, e mai ok ca revopsitul sau stickeritul fie cit mai efectiv ca si cost.

Piata se consoideaza - in EUropa e un pic mai greu sa renunti la brandurile nationale decit in State unde TWA, Continental sau US -Airways sunt istorie.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 1, Members: 0, Guests: 1)