Air France (AF/AFR)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Probabil era mai rapid să îmbarce și restul pasagerilor decât să le caute bagajele și să le scoată din avion
 
AF anunță CDG - DFW din 31 martie

Orarul de operare
AF150: Paris (CDG) 10:10 - 13:50 Dallas-Fort Worth (DFW);
AF159: Dallas-Fort Worth (DFW) 15:45 - 08:18(+1) Paris (CDG).

Între 31 martie și 30 iunie și între 4 septembrie și 25 octombrie 2019 zborurile de pe această rută vor fi operate în zilele de miercuri, vineri și duminică. În perioada 1 iulie - 1 septembrie zborurile vor fi operate cu o frecvență de 5 zboruri pe săptămână, în zilele de luni, miercuri, vineri, sâmbătă și duminică.
 
Din 14 mai 2019 Joon va zbura de la Paris la Quito (Ecuador) în zilele de marți, joi și sâmbătă cu A340.

Orarul de operare:
AF210: Paris (CDG) 13:10 - 18:05 Quito (UIO);
AF211: Quito (UIO) 19:50 - 13:45(+1) Paris (CDG).
 
Noul director general al operatorului aerian Air France KLM, Benjamin Smith, a declarat joi pentru cotidianul Financial Times ca statul francez este pregatit sa isi vanda participatia pe care o detine la grupul franco-olandez, transmite Reuters.

Potrivit lui Benjamin Smith, presedintele francez Emmanuel Macron este dispus sa vanda participatia de 14% pe care Parisul o detine la Air France KLM, chir daca exista unele persoane in interiorul companiei care ar dori ca statul sa pastreze aceasta participatie ca o forma de asigurare. Potrivit lui Benjamin Smith, exista "multe alte domenii in care guvernul trebuie sa isi cheltuiasca banii" adaugand ca "la final, este foarte scump sa salvezi o companie aeriana".

In replica, ministrul francez al Economiei, Bruno Le Maire, a declarat ca in prezent nu exista planuri privind vanzarea participatiei detinuta de stat la Air France-KLM.
business24.ro
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Potrivit lui Benjamin Smith, presedintele francez Emmanuel Macron este dispus sa vanda participatia de 14% pe care Parisul o detine la Air France KLM, chir daca exista unele persoane in interiorul companiei care ar dori ca statul sa pastreze aceasta participatie ca o forma de asigurare.
E clar, nu o sa-l mai voteze aproape nimeni presedinte la alegerile viitoare. Aproape nimeni. Sa faci asa ceva in Franta este aproape o insulta nationala.
 
Mi s-a parut de la inceput o porcarie ideea cu dedicarea aproape exclusiva catre mileniali (ca banii celorlati nu erau buni) ,vazuti ca o masa nediferentiata,cu pretentii putine, dar atrasi ca tantarii de albastrul electric afisat de companie si de tinutele echipajului de cabina care,cand pleaca de acasa nu stii daca pleaca la job sau sa-si ia paine.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 2 users