• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
A

Anonymous

Guest


05.10.2016
AF1089 OTP-CDG 62 Pax (LF: 41%) A320
AF1589 OTP-CDG 67 Pax (LF: 51%) A319
AF1889 OTP-CDG 86 Pax (LF: 57%) A320
---
AF1588 CDG-OTP 45 Pax (LF: 34%) A319
AF1088 CDG-OTP 58 Pax (LF: 44%) A319
AF1888 CDG-OTP 75 Pax (LF: 50%) A320
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 2 users

Peter

Well-Known Member
Aug 5, 2014
2,045
1,152
153
YR-ASD
Flightdiary
My fr24 profile
@Cristisor These LFs are low af!.. Get it? :p

Dar, lasand gluma la o parte, AF ar trebui neaparat sa reduca din frecvente.. au mult prea multe
 

sorin

Well-Known Member
Mar 22, 2015
834
341
63
Bucharest
Chiar au redus frecventele in sezonul de iarna. Vor fi doar doua daily. Plus celelalte doua in c/s cu ROT. Iar aceste LF mi se par absolut catastrofale, mai ales ca pe OTP-CDG si retur sunt si multi paxi de conexiune. In fine, poate e doar o perioada mai proasta. Dar daca o tin asa, ar putea sa bage Embraer 170 pe OTP :)
 

Klausenburg

Well-Known Member
Nov 30, 2015
1,119
410
83
34
Cluj-Napoca
Zic si io, ca omul care nu se pricepe: oare n-ar fi mai castigati cei de la AF daca ar muta cateva frecvente pe CLJ ?
 

Peter

Well-Known Member
Aug 5, 2014
2,045
1,152
153
YR-ASD
Flightdiary
My fr24 profile
@Klausenburg buna întrebare.. Acum răspund si eu ca necunoscător :) - se poate sa fie un pic mai câștigați in acel caz.. Cu putin, dar totusi cred ca ar fi ok! Dar la CLJ ar zbura mai degrabă cu flota HOP
 

sorin

Well-Known Member
Mar 22, 2015
834
341
63
Bucharest
Un CLJ-CDG ar avea sens doar in logica asigurarii conexiunilor pt transatlantice, ca pt p2p ia WZZ cam tot ce se poate, iar pt conexiunile europene LH e mai bine plasata.
Insa problema cu conexiunile transatlanice pe CDG este orarul. Pentru ca fluxurile dinspre CDG catre aceste destinatii pleaca primele dimineata in jur de ora 09.00 si ultimele in jurul orei 13.00, iar sosirile transatlanticelor pe CDG sunt cele mai multe tot dimineata, in intervalul orar 05-09. Prin urmare, AF ar avea nevoie de doua frecvente zilnice pe CDG-CLJ ca sa se lege de aceste fluxuri, ceea ce e cam mult fata de volumul real al cererii.
Dar daca ar fi o cursa operata de Tarom in c/s cu AF si care sa decoleze de la CLJ in cursul diminetii, atunci ar merge super si cu o frecventa zilnica ce s-ar lega de fluxurile transatlantice de pe CDG pe ambele directii
 

Peter

Well-Known Member
Aug 5, 2014
2,045
1,152
153
YR-ASD
Flightdiary
My fr24 profile
Dar daca ar fi o cursa operata de Tarom in c/s cu AF si care sa decoleze de la CLJ in cursul diminetii, atunci ar merge super
Uite, asta ar suna perfect! Si chiar si cu aceasta ocazie ar trebui sa își scadă frecventele de pe OTP, chiar daca ar zbura la CLJ numai in c/s
 

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
5,930
2,212
203
Brasov
@sorin Wizz te lasă la dracu-n praznic. Nici măcar nu e vorba de Paris. E ca și cum ar fi o cursă CDG - SBZ (Cluj), LCC gen. Cu tot cu deranj și transferuri te duce tot la preț de legacy sau mă rog, easyJet. :)
 

sorin

Well-Known Member
Mar 22, 2015
834
341
63
Bucharest
@bv01, e adevarat ca te lasa la dracu-n praznic, dar vedem ca romanii se duc cu bucurie acolo daca in felul asta fac economie fie si pentru o bere, sau cel putin daca asa cred ei
@Peter, da. ar merge si un OTP-CLJ-CDG, mai ales ca s-ar putea sa intram totusi curand in Schengen cu frontierele aeriene si atunci ar putea sa duca paxi si pe segmentul intern
 

Klausenburg

Well-Known Member
Nov 30, 2015
1,119
410
83
34
Cluj-Napoca
Da, la conexiuni ma gandeam in primul rand, sa fie legat si CLJ la un hub Skyteam ... Apoi intradevar, cred ca ar exista si o piata suficient de consistenta pentru cei care n-au chef sa mearga taman la 80 de km de Paris, fara legatura feroviara, etc... (unde colac peste pupaza, daca ai zbor de dimineata devreme e cam nasol - aeroportul se inchide peste noapte). Sa nu mai vorbim si de pax business (exista mai multe firme franceze de IT cu birouri la Cluj, dar si in alte domenii)...

LE: Pardon, de la Aéroport Paris Beauvais Tillé pana in centrul Parisului sunt minim 90 de km (nu neaparat cea mai rapida varianta - si asta spune tot); si intradevar are legatura feroviara, doar ca trenul (TER) face 1:53...
 
Last edited:

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,097
2,615
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Zic si io, ca omul care nu se pricepe: oare n-ar fi mai castigati cei de la AF daca ar muta cateva frecvente pe CLJ ?
Lasa ca intra pe Cairo, in locul lasat de KLM.
 

sergiu

Member
Jul 1, 2016
69
28
18
23
Cluj
Eu zic ca ar merge o ruta CDG-CLJ-CDG dupa modelul zborului LH care aterizeaza noaptea si pleaca dimineata.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

robert24

New Member
Oct 30, 2016
21
12
3
40
Bucharest
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
06.05.2017 - AF1089 - OTP - CDG - A320 - 120 pax - 9 business + 111 eco
 
  • 👍
Reactions: 1 user