Asta cu 787vsA340 ti-am zis-o ca fapt divers si nu ca altceva, clientii de 787 sunt multumiti de ele si comenteaza doar ca sa mai stoarca ceva discount-uri de la B. De exemplu, inainte de problemele cu bateria Ethiopian le zbura minim 16 ore/zi. Trebuie sa tii cont ca desi se vorbeste mult, aiurea si fara rost in presa de 787 anul acesta a adunat 182 de comenzi si o singura anulare.... eu zicc ca asta spune foarte multe. De exemplu 789 a scapat de multe din problemele lui 788 si aparitia lui probabil ca o sa genereze multe conversii de la 788 la 789 sau chiar 7810.... Pana acuma numarul total de comenzi pentru 787 ii de 1030
https://docs.google.com/spreadsheet...b2dSUlRNWEFOOVE&single=true&gid=7&output=html Din Noiembrie (exceptand sarbatorile) 787 se produce la o rata de 10/luna) Anul asta au vrut sa livreze minim 60 si au livrat 65, sunt in graficul actual.
777 se apropie de 1150 avioane livrate..... nu gasesc accuma sa iti dau datele mai exacte, se poate sa le am pe mail, nu imi mai aduc aminte....
767 un avion care oricum ai privi se vinde si linia de productie mai are ceva ani de lucrat.....(Cargo si militar nu stiu daca mai sunt de pasageri comandate).
Tine cont ca nici 350 nu si-a incheiat zborurile de testare si tine cont ca pot sa mai apara probleme si alte amanari care pot duce la anulari!
747 eeste terminat , daca se mai vinde pana in 2020 este bine dar oricum la livrarile dupa 2020 lumea o sa prefere 777X deoarece este foarte similar!
380.... Nu stiu cat este de profitabil pentru alte companii in afara de EK, AF regreta ca il are, este prea mare pentru ei....... si cu 300 de comenzi ..... nu cred ca A si-a scos investitia ( sa nu uitam de fisurile din "aripi" care costa si alea cateva zeci de milioane si care trebuie reparate la aproape toate, nu stiu daca au inceput sa le produca pe alea fara probleme).
Oricum aviatia nu ar fi aici daca nu ar existaa si A si B, prezenta concurentei este unicul lucru care a crescut siguranta..... ce se intampla daca B disparea si ramanea doar A iar A350 ar avea problemele lui 787, crezi ca ar indrazni cineva sa le tina la sol? eu zic ca nu, ar zbura in conditiile alea si problema s-ar remedia pe parcurs.....