Potrivit Airbus, intre 2016 si 2035 China va avea nevoie de 5970 avioane noi, cargo si de pasageri, evaluate la 945 miliarde de dolari.
Cele aproape 6000 de avioane (4230 monoculoar si 1740 widebody) reprezinta 18% din cererea la nivel mondial pentru mai bine de 33.000 de aeronave noi in urmatorii 20 de ani. China va fi piata nr. 1 in ceea ce priveste zborurile de pasageri, atat pe curse interne, cat si internationale, traficul de pasageri urmand sa creasca in China mai repede decat media industriei (+6,8% in urmatorii 20 de ani). Rutele intre China si SUA, Europa si Asia vor evolua rapid, cu cresteri medii anuale de 6,8%, 5,3% si 6,7%. Intre 2015 si 2035, rata medie anuala de crestere a traficului international din / catre China va fi, potrivit estimarilor, de 6,7%.
“In ultimii 10 ani, numarul pasagerilor care au calatorit pe zboruri interne in China a crescut de 4 ori, aceasta urmand sa devina piata nr. 1 la nivel mondial”, a afirmat John Leahy, Airbus Chief Operating Officer Customers. “In randul avioanelor cu peste 100 de locuri, cota de piata Airbus pentru aeronavele aflate in serviciul comercial este de 50%, in timp ce 55% dintre widebody-urile operatorilor chinezi sunt Airbus.”
Continue reading...
Cele aproape 6000 de avioane (4230 monoculoar si 1740 widebody) reprezinta 18% din cererea la nivel mondial pentru mai bine de 33.000 de aeronave noi in urmatorii 20 de ani. China va fi piata nr. 1 in ceea ce priveste zborurile de pasageri, atat pe curse interne, cat si internationale, traficul de pasageri urmand sa creasca in China mai repede decat media industriei (+6,8% in urmatorii 20 de ani). Rutele intre China si SUA, Europa si Asia vor evolua rapid, cu cresteri medii anuale de 6,8%, 5,3% si 6,7%. Intre 2015 si 2035, rata medie anuala de crestere a traficului international din / catre China va fi, potrivit estimarilor, de 6,7%.
“In ultimii 10 ani, numarul pasagerilor care au calatorit pe zboruri interne in China a crescut de 4 ori, aceasta urmand sa devina piata nr. 1 la nivel mondial”, a afirmat John Leahy, Airbus Chief Operating Officer Customers. “In randul avioanelor cu peste 100 de locuri, cota de piata Airbus pentru aeronavele aflate in serviciul comercial este de 50%, in timp ce 55% dintre widebody-urile operatorilor chinezi sunt Airbus.”
Continue reading...