Astazi, in cadrul expozitiei Aircraft Interiors Expo (Hamburg, 10-12 aprilie), Airbus a anuntat optiunea Cabin-Flex pentru A380 – Qantas, client de lansare – si cabine de dormit la bordul A330 si A350.
Gratie reorganizarii spatiului de pe puntea superioara, solutie ideala pentru layout-urile premium A380, optiunea Cabin-Flex aduce 11 locuri in plus la Premium Economy sau 7 la Business Class. Optiunea Cabin-Flex va putea fi implementata atat direct din fabrica, cat si montata ulterior pe A380-urile aflate in serviciul comercial. Cabin-Flex va debuta pe A380-urile Qantas la mijlocul lui 2019. Astazi, 223 de Airbus-uri A380 se afla in serviciul comercial alaturi de 13 companii aeriene, superjumbo-urile zburand catre 60 de destinatii si 240 de aeroporturi.
Airbus si Zodiac Aerospace au anuntat ca vor colabora pentru dezvoltarea de cabine pentru dormit pe puntea cargo a aeronavelor. Noile cabine de dormit, socializare (bar) sau conferinte vor putea fi usor inlocuite cu containere in timpul unui turnaround. Podeaua cargo a avionului si sistemul de incarcare nu vor fi afectate pentru ca noile module se vor sprijini direct pe ele. Pana in 2020, companiile aeriene vor putea opta pentru noile cabine pe A330 (retrofit, dar si instalare din fabrica). Airbus analizeaza si posibilitatea introducerii noilor cabine pe A350.
Continue reading...
Gratie reorganizarii spatiului de pe puntea superioara, solutie ideala pentru layout-urile premium A380, optiunea Cabin-Flex aduce 11 locuri in plus la Premium Economy sau 7 la Business Class. Optiunea Cabin-Flex va putea fi implementata atat direct din fabrica, cat si montata ulterior pe A380-urile aflate in serviciul comercial. Cabin-Flex va debuta pe A380-urile Qantas la mijlocul lui 2019. Astazi, 223 de Airbus-uri A380 se afla in serviciul comercial alaturi de 13 companii aeriene, superjumbo-urile zburand catre 60 de destinatii si 240 de aeroporturi.
Airbus si Zodiac Aerospace au anuntat ca vor colabora pentru dezvoltarea de cabine pentru dormit pe puntea cargo a aeronavelor. Noile cabine de dormit, socializare (bar) sau conferinte vor putea fi usor inlocuite cu containere in timpul unui turnaround. Podeaua cargo a avionului si sistemul de incarcare nu vor fi afectate pentru ca noile module se vor sprijini direct pe ele. Pana in 2020, companiile aeriene vor putea opta pentru noile cabine pe A330 (retrofit, dar si instalare din fabrica). Airbus analizeaza si posibilitatea introducerii noilor cabine pe A350.
Continue reading...