Animawings - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
A2 a introdus clase de tarifare:

Light wings:
• Cel mai mic tarif disponibil

• Check-in la aeroport

• 1 bagaj mic de mână, de 6 Kg (40x20x28 cm)

Speedy wings:
Light wings+
• 1 bagaj de mână adițional de 10 Kg (55x40x20 cm)

• Selectare loc în avion, cu excepția extra legroom

• 1 bagaj de cală de 23 Kg (100x80x30 cm)

Comfort wings:
Speedy wings+
• Selectare loc în avion, inclusiv extra legroom

• Masă caldă

• Îmbarcare prioritară

• 1 schimbare a datei de călătorie fără plata taxei de modificare

• 50% reducere la taxa de anulare a biletului

Hot wings : asta gasiti la KFC ! :)
 
Ok, sa vedem daca acum, cu noul actionar principal si o conducere de la Aegean zborurile de linie vor fi operate mai profesionist ...

Cel putin orarul se pare ca a fost facut mai cu cap pentru ruta CLJ-ATH: luni dimineata si vineri seara, se potriveste cât de cât si pentru vacante, city-break cu weekend prelungit sau pentru cineva care sa zicem ca ar avea treaba la Atena.

luni:
A2 140 CLJ 06:00 – 07:50 ATH
A2 141ATH 08:40 – 10:40 CLJ

vineri:
A2 142 CLJ 19:10 – 21:00 ATH
A2 143 ATH 21:40 – 23:50 CLJ

Perioada de operare: 13.06-19.09
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Alte rute operate de ei care sunt SI în vânzare la ei pe site (fara pachete):

De la OTP:
- LCA (3/7, 14.06-29.09)
- CFU (1/7, 15.06-28.09)
- HER (1-3/7, 01.06-28.09)
- RHO (1/7, 03.07-29.08)

De la TSR:
- HER (1/7, 07.07-26.08)

De la CLJ:
- HER (1/7, 03.07-29.08)

Par sa bazeze o aeronava la CLJ (dar si la TSR), cel putin pâna acum se poate identifica pentru urmatoarele zile operarea de pe baza CLJ (chiar daca în afara de ATH si HER nu se gasesc si bilete flight only):

luni: CLJ-ATH-CLJ-ZTH-CLJ-AYT-CLJ
marti: CLJ-RHO-TSR-RHO-CLJ-IBZ-CLJ
...
vineri: toata ziua este loc ... CLJ-ATH-CLJ
sâmbata: CLJ-AYT-OTP-AYT-CLJ - aici ar mai fi loc
duminica: CLJ-HRG-OTP-HRG-CLJ-HER-CLJ
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Ok, sa vedem daca acum, cu noul actionar principal si o conducere de la Aegean zborurile de linie vor fi operate mai profesionist ...

Cel putin orarul se pare ca a fost facut mai cu cap pentru ruta CLJ-ATH: luni dimineata si vineri seara, se potriveste cât de cât si pentru vacante, city-break cu weekend prelungit sau pentru cineva care sa zicem ca ar avea treaba la Atena.

luni:
A2 140 CLJ 06:00 – 07:50 ATH
A2 141ATH 08:40 – 10:40 CLJ

vineri:
A2 142 CLJ 19:10 – 21:00 ATH
A2 143 ATH 21:40 – 23:50 CLJ

Perioada de operare: 13.06-19.09
Zborurile CLJ-ATH au disparut din nou ...

M-am hotarât sa nu mai postez de la Animawings nimic ... nu are sens ... daca ne uitam pe acest fir de discutie ... :eusa_doh:
 
  • 👍
Reactions: 1 users
SX-DGJ ,ce-l de-al doilea avion Animawings, deja si-a intrat in paine pentru acestia ,astazi prestand zboruri catre Antalya.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Conform skyliner ,Animawings a inmatriculat pe Ro pe cel de-al doilea avion pe care-l folosea de ceva timp . Deci YR-AGB.

Airbus A320​
-232​
3316​
YR-AGB​
Animawings​
re-regd first in svc 29jun22 OTP-AYT-OTP​
ex SX-DGJ​
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Animawings ,compania cu nuante gay, cu actionariat Christian Tour :






Poate adopta Blue Air si Wizz Air #MeToo , macar ca reminder pentru cei cu bilete anulate .
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Cristian Pandel ,fondatorul Christian Tour , Chairman of the Board Memento Group ,din care face parte si Animawings:

...astfel încât să balansăm ceea ce avea Blue Air. O să facem paşi către acest lucru - în ultimele săptămâni, după căderea Blue Air, am stat mai mult la Atena, pentru ca, împreună cu investitorii din Grecia şi împreună cu grupul nostru, să mărim capitalurile, să facem un plan pentru a putea mări flota şi pentru a intra pe anumite curse din portofoliul Blue Air. Însă putem să preluăm doar în jur de 10% din ce făceau ei...

...poate mai preiau şi alţii, dar majoritatea operaţiunilor vor fi preluate de companiile străine, pentru că şi TAROM a fost prins pe picior greşit - nu are flotă şi nu are structura ca să poată să ia din piaţa Blue Air. A fost o greşeală de strategie, cred eu. Blue Air, fiind practic garantată de stat, trebuia preluată şi unită cu un TAROM nou, poate chiar înfiinţat un joint venture cu capital privat, în cadrul unei entităţi care să poată deservi aceşti pasageri pe un brand românesc.

Noi vom face un pas important începând de anul viitor - vom intra pe curse regulate. Avem în portofoliu pe noua grilă curse foarte importante, vom mări flota, vom prelua mai mult din piaţa de leisure pe zona de chartere, pentru că Blue Air zbura foarte mult inclusiv pe zona de vacanţe, adică intraseră pe Grecia, pe Spania, organizau zboruri către Creta, Rodos, Mykonos, Santorini, Zakynthos. Acestea erau, de fapt, cursele noastre tradiţionale de ani de zile. Christian Tour a lucrat circa şapte ani cu Blue Air pe toate aceste destinaţii şi, la un moment dat, când noi n-am mai organizat chartere cu Blue Air, aceasta le-a introdus în programele sale ca produse proprii. Acum, practic, ele se întorc către noi

'La Metzia Terme' :)
Anul viitor, Animawings îşi va mări flota, probabil cu încă două avioane. Practic, vom începe curse regulate şi se măresc frecvenţele către Grecia, adică probabil că pe Heraclion, pe Creta vom avea zbor aproape zilnic. Vom avea curse şi pe Zakintos, Rodos, Atena, Corfu, Kos, pe Kefalonia, deci toate insulele greceşti sunt acoperite. Vom zbura, probabil, pe Cipru şi vom avea zbor şi din Bucureşti pentru Antalya. Pe această destinaţie vom avea nouă zboruri pe săptămână, deci zilnic plus două zile în care cursa se repetă şi dimineaţa şi seara. Vom vbura către Italia, pentru prima dată; vom avea chartere pentru vacanţe şi vom zbura spre La Metzia Terme şi spre Napoli.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Ce spune de fapt in interviu e ca vor zbura mai mult pe destinatiile de vacanta, in special cele operate de obicei cu chartere, recunoscand implicat ca mai mult de atat nu merita sa faca sau nu pot. Nu prea vad detalii concrete in interviu.

Piata romaneasca a transportului aerian e una excesiv de sezoniera. Dar sa ai activitate numai in sezonul estival si in restul anului sa nu faci mai nimic e o mare provocare: in primul rand trebuie sa gasesti echipaje dispuse sa zboare aproape numai vara, in afara sezonului avioanele mai mult stau in timp ce ratele de leasing curg şi trebuie sa vezi daca pot fi compensate cu castigurile din timpul verii, etc.
 
"O altă afacere pe care fondatorul Christian Tour pariază – și care merge mână în mână cu turismul – este compania aeriană Animawings, înființată la finalul lui 2019 și dezvoltată alături de operatorul elen Aegean Airlines. „La Animawings, vom intra pe curse regulate în 2023, vom face Frankfurt, München. Aici, eu sunt președintele boardului, validez tot planul de business. În rest, avem specialiștii în aviație de la Aegean Airlines, ei se ocupă“, punctează Cristian Pandel."

sursa
 
  • 👍
  • 😲
Reactions: 1 users
în sfârsit ... ma întreb când urmeaza si Air connect ...

321427609_818394602565505_6113199658751132115_n.jpg
 
  • 👍
Reactions: 2 users