Animawings - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Raspunsul ANIMAWINGS : Cursele AnimaWings pentru vară 2024 rămân în desfăşurare conform planificării, nu există modificări şi operaţiunea este deja în plină desfăşurare. Continuăm operarea pe aeronavele tip Airbus A320 şi în următorul sezon, şi vom adăuga noi rute pentru toamnă-iarnă în scurt timp.Referitor la cursele regulate ce se vor opera pe aeronave de tip A220 (interne şi externe), există mici întârzieri operaţionale cu aeronavele, independente de voinţa noastră. Din acest motiv, pentru a asigura cele mai bune condiţii pentru clienţii noştri şi a nu crea niciun fel de situaţii neplăcute, am luat decizia de a începe operarea acestor rute din luna martie 2025. AnimaWings va continua procesul de extindere a rețelei sale de destinații, oferind pasagerilor oportunități noi și inedite de a descoperi lumea, acesta fiind dezideratul principal al companiei noastre.
 
  • 🤣
Reactions: 1 user
A doua zi dupa anunt (miercuri) au inceput sa anunte clientii telefonic de anulari (doar ce s-a scris in comunicatul anterior au zis :)))) Nu cred ca au avut prea multe telefone de dat.

Au oferti si un voucher 30% ca bonus.

Vineri am primit si notificarea pe mail cu anularea.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
S-a schimbat modificarea:

Ruta interna OTP-CLJ va fi deschisă din 15.01.25 cu 8/7

Toate celelalte rute în afară DWC sunt în continuare în vânzare din 02.03.25
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Animawings va opera saptamanal un charter din Otopeni catre Plodiv cu transfer apoi la Pamprovo.

Începând cu sâmbătă 28 decembrie 2024, prin cursa aeriană charter care include și Revelionul, până pe 1 martie 2025 (cu revenire pe 8 martie), IRI Travel pune la dispoziția clienților săi pachete turistice complete pentru Pamporovo, cu tarife începând de la 449 euro de persoană, cazare cu mic dejun. Pachetul include zbor charter direct din București (Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni) către Pamporovo, operat de compania aeriană AnimaWings, transfer la hotel și retur, cazare timp de 7 nopți în hoteluri confortabile și adaptate nevoilor turiștilor, masă conform ofertei, precum și asistență turistică în zonă. Plecările vor avea loc în fiecare zi de sâmbătă...
Decolarea are loc în fiecare sâmbătă, de pe Aeroportul Internațional Otopeni Henri Coandă, la ora 7 dimineața, aterizarea la Plovdiv fiind la ora 8 dimineața. Plecarea din Plovdiv spre România are loc săptămânal, la 14.25. Cursele sunt operate de avioane Airbus 220-300

 
  • 👍
Reactions: 2 users
In articol putem vedea data estimata de livrare a celor 8 avioane comandate de la Airbus.
2 in dec.2024
1 in ian. 2025
1 in Q2-2025
1 in Q3-2025
3 in 2026

 
  • 👍
Reactions: 4 users
„Cine își comandă un avion de la Airbus acum nu-l va vedea mai devreme de 2031-2032”, a declarat, într-un interviu acordat în exclusivitate pentru wall-street.ro, Marius Pandel, subliniind cât de greu este să obții aeronave într-o perioadă în care Airbus este producătorul către care se îndreaptă toată industria.
„Avem trei aeronave care au ca termen de livrare final de noiembrie, început de decembrie. Colegii mei au fost în fabrică și au confirmat că sunt pe linia de asamblare. Cel puțin două ar trebui să ne ajungă în decembrie. Probabil că a treia va ajunge mai degrabă la început de ianuarie. O a patra și a cincea aeronavă au ca termene de livrare 2025, în al doilea și al treilea trimestru, iar în 2026 trebuie să mai primim încă trei”, ne-a mai spus acționarul Animawings.
Aceste modele sunt ceea ce noi numim «constructor de rute». Sunt perfecte și pentru zboruri interne și externe.
Am avut noroc. Noi am început discuțiile cu Airbus exact înainte de toate aceste incidente. Cum spuneam, dacă plasezi acum o comandă pentru o aeronavă nouă, nu o vei primi prea curând. În total, avem deja 8 aeronave programate pentru livrare, iar investițiile se ridică la 500 de milioane de euro. Avioanele noastre vor avea 125 de locuri la clasa «Economy» și 12 de locuri la «Business». Și vor fi locuri cu adevărat de «Business», cu mai mult spațiu pentru pasageri”, ne-a mai explicat Marius Pandel.
„La «Business Class» nu vom urma modelul european de acum, în care este folosit același tip de scaune, aceeași tapițerie, în care sunt aceleași rânduri de scaune ca la economy. Nu, va fi un sector de «Business» corespunzător. Vor fi doar două cu două scaune pe fiecare rând, rabatabile, cu suport pentru picioare, cu tot ce trebuie”, ne-a mai spus omul de afaceri
Pentru acesta an, acționarul Animawings ne spune că cifra de afaceri este estimată să ajungă la 25 de milioane de euro ținând cont de evoluția de până acum, iar, o dată cu deschiderea de rute noi în 2025 vor să ajungă la 80 de milioane de euro.

 
  • 👍
Reactions: 5 users
Reduceri de pana la 50% pentru toate zborurile achizitionate pana pe 4noiembrie.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Pe OMR cu tot cu HiSky ar fi 3 companii distincte, destul de mult. Ma indoiesc ca mai mergeau frecvente in plus; mai degraba surprinzator e ca nu s-au bagat pe TSR ( piata tripla fata de OMR) si au preferat OMR.
Pâna la urma din cele 6/7 OTP-OMR anuntate pentru toamna asta, au ramas 3/7 din martie si sunt scoase la sfârsitul lunii mai (02.03-29.05) ...
 
  • 👍
  • 😲
Reactions: 2 users
au ramas 3/7 din martie si sunt scoase la sfârsitul lunii mai (02.03-29.05)
3 companii distincte sunt prea multe, iar network plannerii nu au luat in considerare treaba asta. In definitiv acesta e adevaratul potential al rutelor de acest gen - nu pot converti planurile din birou in pasageri si in ultima instanta in venituri care sa justifice operarea, cu toate sumele virate de catre un consiliu judetean sau altul.
Idem in ceea ce priveste rutele SF gen IAS-CLJ, IAS-TSR sau Doamne feri, vreun round robin.
S-a incercat, nu au mers.
 
Idem in ceea ce priveste rutele SF gen IAS-CLJ, IAS-TSR sau Doamne feri, vreun round robin.
S-a incercat, nu au mers.
Aici nu sunt de acord. Cine are puterea financiara si rabdarea sa faca rutele astea "destept" (eu as gandi un double daily macar 1-3-5--) rutele nu sunt deloc SF. Da, e de discutat poate capacitatea aeronavei, probabil ca asta a fost si problema lui BLA cand le-a incercat. Dar, repet, eu cred in asemenea rute. Cu observatiile de mai sus.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Ai ratat cea mai savuroasă declarație :
Pentru a crește spațiul oferit pentru fiecare pasager, Marius Pandel ne-a mai spus că au optat pentru o configurație în care pe o parte a avionului sunt două rânduri de scaune, iar pe cealaltă parte trei rânduri.
 
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 1 users
Aici nu sunt de acord. Cine are puterea financiara si rabdarea sa faca rutele astea "destept" (eu as gandi un double daily macar 1-3-5--) rutele nu sunt deloc SF. Da, e de discutat poate capacitatea aeronavei, probabil ca asta a fost si problema lui BLA cand le-a incercat. Dar, repet, eu cred in asemenea rute. Cu observatiile de mai sus.
BLA a incercat prin 2017, e ceva vreme; cred ca la distante de timp de 7-8 ani discutam de alta cerere solvabila (salariile in euro sunt cu 50% mai mari fata de acum 7-8 ani). E posibil ca Animawings sa se bage la asa ceva cand mai primeste avo, dar cred ca vor astepta sa vada mai intai cum misca rutele interne bagate deja.
Post automatically merged:

tot 3/7 au ramas si de IAS, cu diferenta ca vor continua si dupa luna mai 2025 (deocamdata)
6/7 ca e daily double 1-3-5. Desigur, momentan. Sa speram ca nu mai fac cine stie ce modificari daca nu vor sa ajunga ca Airconnect sau Fly Lili cu "uite ruta, nu e ruta".
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Ai ratat cea mai savuroasă declarație :
Pe langa asta e si justificarea:
Sunt clienți care s-au săturat de ultra-low-cost. Nu mai vor să stea cu fruntea în scaunul pasagerului din față. Ne uităm că din București către Munchen există și un zbor low-cost, dar și o cursă de Lufthansa. Ambele sunt pline. Fiecare cu clienții lui.
Motivatia e corecta. Sa speram ca va exista o masa critica de clienti pentru care conteaza confortul calatoriei, nu neaparat sa fie pretul mic, foarte mic. Eventual cat mai mic.

BLA a incercat prin 2017, e ceva vreme; cred ca la distante de timp de 7-8 ani discutam de alta cerere solvabila (salariile in euro sunt cu 50% mai mari fata de acum 7-8 ani).
Nu am mania contradictiei, insa tocmai ca nu. Chiar daca salariile in euro sunt sensibil mai mari, inflatia nu a stat pe loc. Ba mai mult, in conditiile in care cursul de schimb euro/leu (sau invers) sta pe loc, orice scumpire in lei a produselor inseamna de fapt o scumpire in euro. Sa nu mai amintesc de influenta absolut nefasta in puterea de cumparare a unor masuri absolut nefericite gen "liberalizarea" preturilor la energie si altele si altele. Toate astea au dat un branci pe scari cererii solvabile, asa cum o numesti.
And the worst is yet to come.
 
Nu stiu de unde s-a tras concluzia ca reducerea frecventelor este realizata doar la o singura cursa / zi.
Astfel avem :
OTP CLJ OTP - luni, miercuri, vineri - double daily | joi si duminica - 1 zbor /zi
OTP IAS OTP - luni, miercuri si vineri - double daily
OTP OMR OTP - marti, joi si duminica - 1 zbor / zi
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Ai ratat cea mai savuroasă declarație :
Pentru a crește spațiul oferit pentru fiecare pasager, Marius Pandel ne-a mai spus că au optat pentru o configurație în care pe o parte a avionului sunt două rânduri de scaune, iar pe cealaltă parte trei rânduri.
am dubii mari că omul a declarat asemenea prostie, probabil autorul e paralel cu industria și o fi interpretat eronat o informație.
 
  • 👎
  • 👍
Reactions: 1 users
Si imaginea din articol e tot o prostie si o interpretare eronata?
Desi, data fiind latimea cabinei, se pare ca asta e configuratia standard la A220.


5e92668f66d1b94d89da8f67420cc4da-1064x598-00-85.jpg
 
da, tocmai, asta e configurația standard a A220. Așadar, nu avea cum să opteze pentru configurație 2-3 pentru confort în defavoarea altei configurații, cum s-ar putea înțelege din paragraful respectiv.
 
  • 👍
Reactions: 1 users