Todd, eu ma uit la ce se intimpla cu Ryanair foarte in detaliu. Chiar ma intereseaza evolutia actiunilor din portofoliu si avind si un oarecare bckground in finante ma uit si la roadshowurile pentru analisti financiari.
Daca consideri cu adevarat o eventuala investitie in Ryanair, dar in schimb il consideri pe O'Leary un bolovan pe muraturi si nu dai doi lei pe declaratiile sale publice, lasa-ma sa-ti dau un sfat sanatos pentru finantele tale personale : nu investi in Ryanair !
Todd.. astia cauta investitori pe pagina de web... nu au bani... ei daor spun ca stiu sa faca de toate pentru toti si "asteptam provincia".
e plin internetul de invitatii din astea catre investitori, lansate de pe pagini ieftine si facute la repezeala.
Mai dragilor ... n-a zis nimeni - nici macar eu care sint "patriot locale" cum va place voua sa etichetati lumea pe aici (de-a lungul timpului am fost, cred eu destul de obiectiv-critic la adresa autoritatilor locale care managerizeaza Aeroportul Arad) ca acest proiect va "decola" in Iunie sau vreodata !
Sansele de reusita al acestui proiect abia anuntat sint in momentul de fata 50/50. Da de acord cu observatiile voastre pertinente (vedeti ca nu v-am contrazis pe acele argumente), dar totusi nu inteleg pesimismul vostru de 100% si comentariile total negative atunci cind vine vorba de proiecte la aeroporturi cu un trafic mai mic (sau chiar zero - cazul Aradului) decit
OTP,
CLJ,
TSR,
IAS, etc.
Fiecare aeroport Romanesc are dreptul, sansa, speranta si mai ales obligatia de a cauta si a atrage business local. Sint hoteluri si restaurante si in Arad, night-clubs, festivaluri de tot felul, podgoriile Aradului, statiuni montane, Castelul Regal de la Savirsin, Baile Termale Lipova, samd care angajeaza lucratori, creaza locuri de munca. Calea ferata, autostrada aduc in Arad parteneri de business, dar se poate si mai mult, exista un aeroport, trebuie investit in el si redat circuitului aviatic. Se fac eforturi in acest sens evident. Momentan nu e Ryanair, nu e Wizzair, nu e Tarom , ma rog este doar un ... un paper-airline, dar cel putin directorul acestuia se deranjaza si vine la Arad, semneaza formal un contract de operare cu aeroportul din Arad, evenimentul apare in presa locala si centrala, nu inteleg totusi, ce este chiar asa de ... speriat? Nu vin ei, vin altii, e plina balta de peste.
Ceea ce este incurajator si ceea ce este cu adevarat important pentru Arad este faptul ca v-a avea un terminal de plecari nou de 4200 mp la care daca adaugam vechiul terminal construit in 1936, si care v-a fi renovat servind in continuare doar ca terminal de sosiri, v-a aduce aeroportului o crestere a capacitatatii de prelucrare la 500 pax pe ora !
felul stingaci in care e formulata "invitatia" asta suna mai curind a scrisoare nigeriana decit a oportunitate de investitie reala...
Sint totusi sint cetateni Olandezi si Germani cu oarecare xeperienta in aviatia comerciala. N-ar trebui sa le subestimezi credentialele doar fiindca curiculul lor include si experiente africane, asiatice,etc Dai dovada de prejudecati total nefondate.