[ARW] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
  • 👍
Reactions: 1 user
Daca Lumiwings va deveni realitate atunci poate Aradul va avea curse regulate:

 
  • 🤣
Reactions: 1 user
Ieri, Carpatair a zburat de la Arad la Iasi, transportand echipa UTA pt meciul de astazi cu Politehnica Iasi.
La noapte zborul retur IAS-ARW.
Cost charter cca 13.000 euro.
 
  • 👍
Reactions: 5 users
A meritat! :) Asa un bulan.... mai rar :)
Ce bulan, mă ? Că UTA a dominat copios tot meciul, a ratat ocazii multe, iar victoria a fost mai mult decît meritată. De fapt, UTA a avut ghinion că n-au băgat-o-n ațe mai repede ! :)

P.S exact așa au pierdut arădenii etapa trecută acasă, cu Argeșul, conduceau 1-0 în min 88.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Pot intelege faptul ca aceste functii sunt politice, ca deh altfel e mai greu sa atragi fonduri, dar macar sa fie numiti oameni care au treaba cat de cat cu postul pe care il ocupa.
Aradul dupa parerea mea este un oras cu potential mare dar care a fost mult tinut pe loc de administratia Falca care si-a urmarit doar propriile interese si sa controleze toate functiile cheie. Este inadmisibil si e prea mult! Prin comparatie sa ne uitam la Oradea care pana acum 7-8 ani era un oras vai de mama lui, iar acum a. ajuns printre cele mai frumoase din tara si cu potential datorita administratiei, si vorbim de aceeasi culoare politica!!
 
Echipa de fotbal CSU Craiova a ajuns astăzi la Arad cu un zbor charter operat de TAROM (YR-ASC) pentru meciul cu UTA.

CSU Craiova are buget serios de isi permite sa cumpere atâtea zboruri charter. Mi-am adus aminte de câteva chartere cumpărate în sezonul trecut de la Craiova pana la Sibiu.

Puteau sa meargă la Arad cu trenul privat Astra Trans Carpatic.

Probabil ca la întoarcere nu vor putea pleca tot de la Arad pt ca in acest weekend începe Arad Open Festival care are loc la aeroport.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
  • 👍
Reactions: 1 user
Baietii de la ARW cred ca au reusit sa-i pacaleasca pe cei de la Comisia Europeana :rolleyes: :cool:

1. OBIECTIVUL SCHEMEI
Obiectivul măsurii îl reprezintă susținerea activității companiilor aeriene a căror activitate a fost
perturbată de pandemia COVID 19 care încep operațiunile de zboruri interne și internaționale de pe/ la
Aeroportul Arad.

Nu mi-e foarte clar care ar fi legatura între reîncepera operarii de la ARW dupa mai bine de 7 ani de întrerupere si pandemie ...
 
Chiar daca am trece peste remarca foarte buna de mai sus a lui Thomas, opinia mea este ca Blue Air nu este eligibil sa aplice pe acesta schema pt ca la 31.12.2019 se incadra in categoria intreprinderilor aflate in dificultate.....dar de unde sa avem pretenția sa cunoaștem regulile de ajutor de stat !
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Chiar daca am trece peste remarca foarte buna de mai sus a lui Thomas, opinia mea este ca Blue Air nu este eligibil sa aplice pe acesta schema pt ca la 31.12.2019 se incadra in categoria intreprinderilor aflate in dificultate.....dar de unde sa avem pretenția sa cunoaștem regulile de ajutor de stat !
pâna la urma si-au dat seama totusi ca este pacaleala ...
 
Este doar multa incompetenta la Arad. A trebuit Consiliul Concurenței sa vina sa le interpreteze condiția de eligibilitate legata de întreprinderea in dificultatea.

Încă o monstra de competenta în postarea realizată pe FB de președintele Camerei de Comerț și Industrie Arad dl Gheorghe Seculici (mare PNL-ist fost mare PD-ist local) legat de faptul că Aradul nu are zboruri regulate. Să vedem cum ne lămurește el că un profesor:
,,Și acum, să vă explic.
Ministerul Transporturilor deține majoritatea aeroporturilor din România. Acolo unde proprietarul aeroportului este ministerul, există și curse Tarom-București. Acolo unde nu este ministerul, ci Consiliul Județean, cum este cazul Aradului, de pildă, nu există nicio cursă Tarom.
Revin. Chiar dacă există cerere pentru cursă Tarom pe un aeroport privat, adică al Consiliului Județean, Tarom refuză să opereze curse. În schimb, sufocă cu zboruri aeroporturile ministerului, deși de multe ori o face în pierdere.
Cum spuneam, compania națională operează de pe aeroporturile ministerului. Dar este concurată și pe cursele externe și pe cursele interne, de pe aceleași aeroporturi, la ore de zbor ideale, de companii low cost. Și în timp ce o cursă cu Tarom la București costă 100 de euro, compania low cost vinde bilete la 10-20 de euro, pentru curse care pleacă aproape la aceeași oră ca Taromul. Adică se aplică un tarif de dumping pe aeroporturi ale Ministerului Transporturilor, împotriva unei companii a Ministerului Transporturilor! "

Din prima frază înțelegem că spune prostii, proporția de aeroporturi deținute de Ministerul Transporturilor este de 20% (CNAB, TSR, CND 3 din 15) iar pe CND nu operează TAROM.
Cele 15 societăți care administrează aeroporturile internaționale sunt toate cu deținere majoritară de stat, deci nu putem spune că sunt private.
Despre tarifele de dumping, este evident că dl Seculici nu cunoaște diferența dintre modelul legacy carrier și low-cost, și de unde rezulta diferențele dintre preturile la bilete.


 
  • 👍
Reactions: 1 users
Este doar multa incompetenta la Arad. A trebuit Consiliul Concurenței sa vina sa le interpreteze condiția de eligibilitate legata de întreprinderea in dificultatea.

Încă o monstra de competenta în postarea realizată pe FB de președintele Camerei de Comerț și Industrie Arad dl Gheorghe Seculici (mare PNL-ist fost mare PD-ist local) legat de faptul că Aradul nu are zboruri regulate. Să vedem cum ne lămurește el că un profesor:
,,Și acum, să vă explic.
Ministerul Transporturilor deține majoritatea aeroporturilor din România. Acolo unde proprietarul aeroportului este ministerul, există și curse Tarom-București. Acolo unde nu este ministerul, ci Consiliul Județean, cum este cazul Aradului, de pildă, nu există nicio cursă Tarom.
Revin. Chiar dacă există cerere pentru cursă Tarom pe un aeroport privat, adică al Consiliului Județean, Tarom refuză să opereze curse. În schimb, sufocă cu zboruri aeroporturile ministerului, deși de multe ori o face în pierdere.
Cum spuneam, compania națională operează de pe aeroporturile ministerului. Dar este concurată și pe cursele externe și pe cursele interne, de pe aceleași aeroporturi, la ore de zbor ideale, de companii low cost. Și în timp ce o cursă cu Tarom la București costă 100 de euro, compania low cost vinde bilete la 10-20 de euro, pentru curse care pleacă aproape la aceeași oră ca Taromul. Adică se aplică un tarif de dumping pe aeroporturi ale Ministerului Transporturilor, împotriva unei companii a Ministerului Transporturilor! "

Din prima frază înțelegem că spune prostii, proporția de aeroporturi deținute de Ministerul Transporturilor este de 20% (CNAB, TSR, CND 3 din 15) iar pe CND nu operează TAROM.
Cele 15 societăți care administrează aeroporturile internaționale sunt toate cu deținere majoritară de stat, deci nu putem spune că sunt private.
Despre tarifele de dumping, este evident că dl Seculici nu cunoaște diferența dintre modelul legacy carrier și low-cost, și de unde rezulta diferențele dintre preturile la bilete.


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0q8XSeQUC95iuUVWwNF8zRKW1eYzxnXztfivermixinNPXzhGkUrAiSKq47tucAcp3vl&id=100003084022772
Acesta este un fel de concurență neloială cu companiile aeriene cu costuri reduse pe aeroporturile ministerului 🤔