• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

transporter

Well-Known Member
Premium Member
Mar 27, 2012
784
268
63
CLJ
#1

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,665
156
83
FL390
#2
Pilotii cica ar fi fost dusi la spital.


Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

alex

Well-Known Member
May 24, 2012
2,504
726
113
53
CRAIOVA
#3
Last edited:

Disconnected

Well-Known Member
May 28, 2016
2,014
1,009
113
LRCK
#4
S-a oprit pe autostrada... dupa ce a trecut peste o alta sosea unde a lovit cel putin 2 masini, era un video pe net de la fata locului, a fost destul de serios
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,727
2,240
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
#5
Google Maps

Aici s-a oprit. Vezi poza de pe twitter, cu indicatorul de 40. Acolo nu este nicio autostrada, este drum expres. Nu totul care este despartit cu beton este autostrada.
Pista, iarba, drum, gard, drum, parcare, banda de intrare pe sosea, primul sens de sosea, despartitoare de beton, celalalt sens, banda de iesire. Aquaplanare clara, altfel nu ai cum sa nu te opresti in 2700m (landing distance).
 

Disconnected

Well-Known Member
May 28, 2016
2,014
1,009
113
LRCK
#6
Google Maps

Aici s-a oprit. Vezi poza de pe twitter, cu indicatorul de 40. Acolo nu este nicio autostrada, este drum expres. Nu totul care este despartit cu beton este autostrada.
Pista, iarba, drum, gard, drum, parcare, banda de intrare pe sosea, primul sens de sosea, despartitoare de beton, celalalt sens, banda de iesire. Aquaplanare clara, altfel nu ai cum sa nu te opresti in 2700m (landing distance).
asa e, a iesit urat, insa vad ca presa din romania a cam denaturat detaliile incidentului si stirile par a fi scrise de niste "jurnalisti" cam paraleli cu domeniul aviatiei
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,727
2,240
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
#8
Uneori sa filtram informmatiile asa cum le primim, sa investigam, sa pastram ce e important, restul il ignoram.
Cel putin asa am facut eu. Am sapat dupa informatii, METAR, directia de aterizare, iar cand am vazut si poza cu indicatorul de 40, am inceput sa sap pe street view. E simplu, necesita doar putin timp.