- ignoranta aeroportului CLJ care în mod evident a favorizat TK (pe site nu a existat nici un anunt)
Pe de alta parte, in oras AtlasGlobal si-a facut mai multa reclama, prin bannere etc. chiar si la restaurantul turcesc de pe Napoca, aveau un banner si macheta. de asemenea , la agentia de turism Perfect Tour am mai vazut macheta, etc... Intr-un fel e de inteles ca aeroportul a preferat oarecum
THY, pentru ca au cel mai mare hub din lume si e totusi mai bine pentru
CLJ ca a renuntat KKK la cursa in loc de ceilalti...
Problema cu timingul e reala. adica, de venirea
THY se vorbea inca de acum 4 ani. S-a refacut pista si iar nimic. Pana anul trecut cand au sarit toti deodata ca opereaza
CLJ-
IST: Tarom, Pegasus, Turkish si AtlasGlobal. Mi-e foarte greu sa inteleg de ce atata timp a fost liniste totala, si brusc s-a porinit avalansa, mai ales avand in vedere ca interesul Turkish era cunoscut de ani buni (acum 4 ani cursa a fost anuntata ca sigura, doar ca nu s-a mentionat data inceperii). Logic ar fi fost ca Atlas sau Pegasus sau Tarom sa faca tot posbilul sa intre primii, chiar de cand s-a inaugurat pista noua. Dar nu, au preferat sa astepte si sa calce pe picioare mai tarziu. Asta depaseste puterea mea de intelegere...