AtlasGlobal (KK/KKK)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
da, este destul de greu de crezut ca vor rezista amândoi cu frecventele anuntate.

Cifrele de mai sus însa mi se par chiar bunicele, nu as fi crezut ca vor fi 65 îmbarcati
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Au inceput sa-si faca reclama la radio. Se mentioneaza posibilitatea legaturilor si faptul ca la economy plus ai mancare si bautura gratis.
Totusi, sunt putine legaturi ok. Vad spre Antalya si Kayseri (Kapadokya) prin septembrie la 170 de Euro return. In rest mai nimic care sa atraga paxi catre alte zari.
Deci, se vor baza pe IST. Ce vor face insa cand Turkish o sa intre pe piata? Inca nu si-au facut cine stie ce reclama, dar deja au pus in vanzare bilete la 99 de Euro return.
 
pluseaza mult pe dezvoltarea acestei linii....
Acum cica din 19.09 va fi doar 4/7 nu 7/7 cum spuneau.
Va fi fain pe aici la CLJ. ai 8/7 CLJ-IST
LF dupa aprox o lună de operare 30-40%
 
Da, va fi 4/7, iar 7/7 din Noiembrie.
 
Surprinzător, dar cresc ușor cifrele. Acum au lansat transfer de colecta/distribuire a pasagerilor la Zalău, Baia MAre, Bistrita si Targu Mures gratis pentru pasagerii KKK. Cred ca aceatsa va mai aduce un plus de pax in defavoarea TK
 
Da, va fi 4/7, iar 7/7 din Noiembrie.
ramâne 4/7 pâna la sfârsitul orarului de iarna si operate cu 320:

KK 6611 IST 10:10 - CLJ 12:00 1,5
KK 6611 IST 15:30 - CLJ 17:20 3,6

KK 6610 CLJ 12:15 - IST 14:35 1,5
KK 6610 CLJ 18:10 - IST 19:50 3,6
 
In orarul de vara nu mai apar zboruri pe CLJ.
Nu stiu daca e prea devreme sa ne pronuntam, dar zborul de maine CLJ-IST e la pretul minim.

LE: 28 octombrie e ultima data pentru care se mai pot rezerva bilete in sistem.
 
Last edited:
Intr-un fel era de asteptat...in orarul de iarna sunt prea multe 8 frecvente pe saptamana, TK + KK. Oricum e greu pe un aeroport ca si CLJ sa sustii atatea frecvente avand in vedere ca au si concurenta TK. Daca vor renunta la cursa asta ne putem astepta in orarul de vara la o marire TK de la 4/7 la 7/7.

La TK un mare minus e orarul...cand aterizeaza la IST, toate cursele transatlantice sunt plecate, iar cele spre Asia sunt noapte, deci trebuie sa astepti aprox 10-12 ore...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Daca ar fi intra inainte de atentate si cand Turcia era la mare moda, cred ca ar fost sanse excelente sa opereze atat Turkish cat si Atlas... dat toti au asteptat (nu stiu ce ?) pana cand piata aeriana intre Ardeal si Turcia a devenit mult mai redusa. Si abia apoi au inceput sa se ingramadeasca (initial si Tarom si Pegasus anuntasera CLJ-IST, dar n-au mai ajuns sa si opereze)...
 
Asta ca vin in Bucuresti e de ochii lumii. Nici o sansa atat timp cat FlyPegasus inca vinde cel putin 50% dintre bilete cu maximum 100 Euro return. Asta ca sa nu mai luam in calcul Turkish si Tarom.
Au gresit si punct. N-au nimerit perioada. Acum 1-2 ani ar fi fost perfect.
 
In orarul de vara nu mai apar zboruri pe CLJ.
LE: 28 octombrie e ultima data pentru care se mai pot rezerva bilete in sistem.

Intr-un fel era de asteptat......

Da, era de asteptat sa nu reziste doua companii. Au fost mai multi factori care au contribuit în opinia mea:

- situatia politica intervenita DUPA anuntarea rutei si startul vânzarilor (atentat IST, puci sau ce-o fi fost)
- ignoranta aeroportului CLJ care în mod evident a favorizat TK (pe site nu a existat nici un anunt)

Oricum n-aveau ce face pe la Cluj.

Să fie sănătoși...

Ei... Nu le duce nimeni lipsa sau dorul.
care-i problema ta?

Oricum, o buna ocazie pentru un Weekend prelungit la IST cu 89,-€ (21-24.10)
 
- ignoranta aeroportului CLJ care în mod evident a favorizat TK (pe site nu a existat nici un anunt)

Pe de alta parte, in oras AtlasGlobal si-a facut mai multa reclama, prin bannere etc. chiar si la restaurantul turcesc de pe Napoca, aveau un banner si macheta. de asemenea , la agentia de turism Perfect Tour am mai vazut macheta, etc... Intr-un fel e de inteles ca aeroportul a preferat oarecum THY, pentru ca au cel mai mare hub din lume si e totusi mai bine pentru CLJ ca a renuntat KKK la cursa in loc de ceilalti...

Problema cu timingul e reala. adica, de venirea THY se vorbea inca de acum 4 ani. S-a refacut pista si iar nimic. Pana anul trecut cand au sarit toti deodata ca opereaza CLJ-IST: Tarom, Pegasus, Turkish si AtlasGlobal. Mi-e foarte greu sa inteleg de ce atata timp a fost liniste totala, si brusc s-a porinit avalansa, mai ales avand in vedere ca interesul Turkish era cunoscut de ani buni (acum 4 ani cursa a fost anuntata ca sigura, doar ca nu s-a mentionat data inceperii). Logic ar fi fost ca Atlas sau Pegasus sau Tarom sa faca tot posbilul sa intre primii, chiar de cand s-a inaugurat pista noua. Dar nu, au preferat sa astepte si sa calce pe picioare mai tarziu. Asta depaseste puterea mea de intelegere...