... ca tot vorbeam noi in thread-ul C-Series de un Dash la 90 scaune - ATR ar vrea sa dezvolte unul, caci cerere este...
atita doar ca lui Airbus nu ii convine sa investeasca in programul de dezvoltare, avind prioritati diferite. pentru ca asta sa aiba o sansa de realizare, Leonardo/Finmeccanica sint in discutii sa cumpere cele 50% ale lui Airbus.
cu ce bani? caci ar fi de pus cel putin 500mioEUR pe masa... iar Finmeccanica stau sub un munte de datorii care nu le-ar permite sa sustina o dubla investitie.
dezinvestind cele 25% din Superjet.
atita doar, ca in contextul politic actual nu prea vad cine ar cumpara aceste 25%.
atita doar ca lui Airbus nu ii convine sa investeasca in programul de dezvoltare, avind prioritati diferite. pentru ca asta sa aiba o sansa de realizare, Leonardo/Finmeccanica sint in discutii sa cumpere cele 50% ale lui Airbus.
cu ce bani? caci ar fi de pus cel putin 500mioEUR pe masa... iar Finmeccanica stau sub un munte de datorii care nu le-ar permite sa sustina o dubla investitie.
dezinvestind cele 25% din Superjet.
atita doar, ca in contextul politic actual nu prea vad cine ar cumpara aceste 25%.