Intrarea primului A350-900 (D-AIXA) in flota Lufthansa face prima “victima” din vechea garda: D-AIHM este primul A340-600 LH retras din serviciul comercial.
Botezat “Wuppertal”, Airbus-ul A340-600 (MSN762) a ajuns pe 24 ianuarie in Arizona, la Marana, venind din Munchen (primele 10 A350-900 vor fi alocate acestei baze). In Marana se afla cel mai mare cimitir de avioane din lume. Aici, D-AIHM va astepta sa fie cumparat de alt operator sau dezmembrat pentru ca piesele sa fie vandute. Avionul de numai 10,5 ani a operat primul zbor pe 17 iulie 2006 si a intrat in flota LH pe 5 septembrie. Propulsat de 4 motoare Rolls-Royce Trent 556-61, D-AIHM oferea 8 locuri la First Class, 44 la Business, 32 in Premium Economy si 213 in Economy.
Acum, Lufthansa mai are 23 de Airbus-uri A340-600 in serviciul comercial, fiind printre cei mai importanti operatori din lume ai acestei versiuni. La intararea in serviciul comercial, in august 2002 alaturi de Virgin Atlantic, A340-600 era cel mai lung avion de pasageri din lume (75,3 metri), ulterior fiind depasit de Boeing 747-8 (76,3 metri). Airbus a produs doar 97 de exemplare A340-600.
VIDEO / Impresii de zbor cu A340-600 LH spre Sao Paulo.
Continue reading...
Botezat “Wuppertal”, Airbus-ul A340-600 (MSN762) a ajuns pe 24 ianuarie in Arizona, la Marana, venind din Munchen (primele 10 A350-900 vor fi alocate acestei baze). In Marana se afla cel mai mare cimitir de avioane din lume. Aici, D-AIHM va astepta sa fie cumparat de alt operator sau dezmembrat pentru ca piesele sa fie vandute. Avionul de numai 10,5 ani a operat primul zbor pe 17 iulie 2006 si a intrat in flota LH pe 5 septembrie. Propulsat de 4 motoare Rolls-Royce Trent 556-61, D-AIHM oferea 8 locuri la First Class, 44 la Business, 32 in Premium Economy si 213 in Economy.
Acum, Lufthansa mai are 23 de Airbus-uri A340-600 in serviciul comercial, fiind printre cei mai importanti operatori din lume ai acestei versiuni. La intararea in serviciul comercial, in august 2002 alaturi de Virgin Atlantic, A340-600 era cel mai lung avion de pasageri din lume (75,3 metri), ulterior fiind depasit de Boeing 747-8 (76,3 metri). Airbus a produs doar 97 de exemplare A340-600.
VIDEO / Impresii de zbor cu A340-600 LH spre Sao Paulo.
Continue reading...