Ma Mir.. zborurile Austrian la OTP sint de obicei destul de pline.. in orice caz, nu vad de ce n-au folosit un Q400.. daca au fost asa de putini pe VIE-OTP, nu cred ca ar fi fost prea mulți la intors.
Totusi, e ultima zi a anului. Cam nimeni nu mai pleaca azi la drum. Si ne-am obisnuit cu LF mici pe aceasta ruta din cauza supracapitatii intretinute de Austrian cu cele 5 daily
Azi
OS788 OTP-VIE 16 Pax (LF15% la E195), aeronava venind dinspre VIE, intoarsa din drum deasupra Budapestei din cauza unei defectiuni tehnice la bord, asa deci pasagerii rerutati pe alte zboruri OS de maine.. noroc ca erau asa de putini, ca chitanta de hotel si vouchers este mai mica
Sunt de acord cu @CalinCLJ - chiar nu inteleg de ce inca isi tin frecventele asa de mari pe OTP-VIE. Totusi, este bine ca pe unele zboruri folosesc E195 in loc de Airbus-uri. In orice caz, intr-adevar, este praf, dupa cum vedem la cifre.. In plus, cele trei cifre postate mai sus; una cu 16pax, iar altele cu 17pax si 33pax, arata o imagine destul de trista, in ansamblu.
P.S. Tata zboara maine VIE-OTP cu Tarom si l-am rugat sa imi dea niste impresii detailate, ca sa le pot imparti cu voi pe forum sa vedem cum va arata si LFul, in comparatie cu zborurile de seara Austrian, pe care le vedem aici. M-as bucura sa mai vedem LFs de la Austrian, sa mai urmarim situatia
"Moscow was the most popular destination in Eastern Europe, attracting 208,622 passengers, ahead of Bucharest with a passenger volume of 199,145 travellers and Sofia with 157,415 departing passengers" Viennaairport - Press releases & news
Cifra este numai pentru segmentul VIE-OTP pentru anul trecut. Daca si pe retur au fost tot cam atatia paxi, atunci avem un total de aproximativ 400.000. In 2014 au fost 405.524.
Deci, impartind la saptamani si la numarul frecventelor cumulate ale celor doi operatori, ajungem la o medie de circa 90 de paxi pe zbor, medie care s-ar putea sa nu fie la fel la ROT si la AUA. Avand insa in vedere ca preturile sunt destul de maricele si segmentul scurt, cred ca ambii operatori sunt multumiti. Totusi, AUA opereaza unele curse cu echipament prea mare (A320) si cele cinci frecvente zilnice mi se par cam multe, dar le mentine pentru a-si alimenta feederele.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.