Aeronava de tip Cessna 421C, reg N48DL, a decolat de pe Slidell Airport la ora local 06:40 in directa Sarasota. Ruta o ducea deasupra golfului Mexic.
Dupa 38 de minute de la decolare, aeronava a ajuns la altitudinea de croaziera, la FL280. N48DL a mentinut aceasta altitudine pentru inca 20 de minute, dupa care a inceput sa urce si sa vireze la dreapta, a ajuns pana la altitudinea de 30800 picioare (~9387 metri). Dupa aceasta avionul a virat la stanga si a inceput efectuarea unor viraje de 360 de grade.
Datorita faptului ca pilotul nu mai raspundea controlorului de trafic, doua aeronave militare de tip McDonnell Douglas F-15 Eagle au decolat de la New Orleans, pentru a verifica ce se intampla. Jeturile au juns in zona aeronavei in jurul orei locale 09:30. Pilotii militari, la randul lor, nu au reuist sa ia legatura cu pilotul de pe Cessna.
Aeronava a continuat sa zboare in cercuri, ajungand pana la FL330 la aproximativ patru ore dupa decolare. Dupa un timp N48DL a inceput sa coboare cu o rata de coborare destul de mare si s-a prabusit in golful Mexic, la aproximativ 170 de mile de coasta peninsulei Florida.
Ultimele convorbiri dintre pilot si ATC nu anuntau absolut nicio problema, singurul lucru care se poate observa, controlorul il corecteaza pe pilot la un readback. El nu pronuntase corect denumirea intersectiei catre care a fost directionat (REDFN).
[soundcloud]http://soundcloud.com/fly-ra/last-communication-with-dr[/soundcloud]
Momentan nu se stiu cauzele exacte ale acestui accident. Conform unora poate fi vorba despre decompresie, dar in acest caz pilotul isi putea reveni in timpul coborarii si macar sa incerce sa redreseze aeronava inainte de impact.
Dupa 38 de minute de la decolare, aeronava a ajuns la altitudinea de croaziera, la FL280. N48DL a mentinut aceasta altitudine pentru inca 20 de minute, dupa care a inceput sa urce si sa vireze la dreapta, a ajuns pana la altitudinea de 30800 picioare (~9387 metri). Dupa aceasta avionul a virat la stanga si a inceput efectuarea unor viraje de 360 de grade.
Datorita faptului ca pilotul nu mai raspundea controlorului de trafic, doua aeronave militare de tip McDonnell Douglas F-15 Eagle au decolat de la New Orleans, pentru a verifica ce se intampla. Jeturile au juns in zona aeronavei in jurul orei locale 09:30. Pilotii militari, la randul lor, nu au reuist sa ia legatura cu pilotul de pe Cessna.
Aeronava a continuat sa zboare in cercuri, ajungand pana la FL330 la aproximativ patru ore dupa decolare. Dupa un timp N48DL a inceput sa coboare cu o rata de coborare destul de mare si s-a prabusit in golful Mexic, la aproximativ 170 de mile de coasta peninsulei Florida.
Ultimele convorbiri dintre pilot si ATC nu anuntau absolut nicio problema, singurul lucru care se poate observa, controlorul il corecteaza pe pilot la un readback. El nu pronuntase corect denumirea intersectiei catre care a fost directionat (REDFN).
[soundcloud]http://soundcloud.com/fly-ra/last-communication-with-dr[/soundcloud]
Momentan nu se stiu cauzele exacte ale acestui accident. Conform unora poate fi vorba despre decompresie, dar in acest caz pilotul isi putea reveni in timpul coborarii si macar sa incerce sa redreseze aeronava inainte de impact.
