Avion SMURD

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

mrares

Active Member
Mar 24, 2013
638
84
43
Hell
Se da articolul acesta :

http://www.ziardecluj.ro/au-vopsit-...in-rosu-ancheta-despre-o-coincidenta-stranie/

Nu vreau sa il caracterizez pe nenea care a scris articolul ca nu ii frumos! dar el concluzioneaza ca avionul rosu este defapt YR-ANF vopsit ca nou !

Am cautat pe net si YR-ANF inca figureaza ca fiind de vanzare:

http://euro.aircraft24.com/turbopro...i113431.htm?fbacklink=cheyenne-iii--xm344.htm

Ce ma intriga pe mine este insa pretul de achizitie care pare cam mare fata de ce am gasit eu pe net:

http://www.aso.com/listings/spec/Vi...nal=True&pagingNo=1&searchId=9568959&dealerid

http://www.acmp.com/forsale/piper/cheyenne-iii/n123ag

Nu vreau sa dau cu paru sau sa acuz SMURD-ul de ceva, sunt doar curios daca este adevarata conversia si de unde pretul dublu fata de ce am gasit eu, poat fi din dotarile lui ca ambulanta aeriana?
Am scris asta si la articol dar mi-a fost sters, probabil nu le-a convenit ca scria ca ANF este inca de vanzare!

P.S. Sper ca am postat unde trebuie!
 
Am auzit si eu vehiculata aceasta teorie de la prima ora a diminetii de astazi. La un search de "avion smurd vopsit" rezulta niste articole interesante.
L-am vazut si pe Arafat la Pro aseara, n-a zis nimic despre asta, bine n-a fost nici intrebat, dar a precizat ca Piper-ul e la Craiova pentru mentenanta. Putem afla detalii despre tipul mentenantei?
Legat de Aircraft24, nu cred ca-i de actualitate, zic ca-i acelasi. Mai sap.
 
Oricum nu mi se pare aberant sa fie acelasi, are ore putine, trenul de aterizare daca a fost reparat ii ok..... doar pretul.... bate spre dublu....... Poate intrebati voi Ovi (in numele forumului) daca mai ii de actualitate anuntul de vanzare!
 
Rares, Stelian Muscalu a prezentat, destul de bine, treaba cu Piperul. Aeronava a fost la 635k €, iar pana la 1mil este vorba de dotari.
O duba poate costa ~100k, insa una echipata pentru SMURD este mult mai scumpa.

Emisiunea aici.
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 1 users
Zsolt, pentru ca nu vreau sa mai cred presa am considerat ca este oportun sa deschid un topic aici sa ne lamurim la comun, m-am gandit si eu la aspectul echipamente si de aia am si mentionat ca nu vreau sa dau cu paru!
 
Mie mi se pare normal (cat de cat), ca valoarea asigurata sa fie pe aeronva + dotari. Normal asa se asigura si masinile, daca ai ceva extra, care nu se indentifica prin seria sasiu, creste polita de asigurare.

Editat titlu: Smurd -> SMURD.
 
Ar fi culmea sa ai dotari aproape la fel de scumpe ca avionul si sa nu le asiguri !

Mersi de edit, mi-am dat seama de greesala cand era prea tarziu!
 
Din pacate sau mai bine zis din fericire eu nu urmaresc stiri si alte balarii si atunci cand le urmaresc fac absolut tot ce este posibil sa ghicesc realitatea si nu sa inghit orice galusca trantita de un subdimensionat!
 
Message sent. Astept un raspuns din partea lor. Mai repede de monday nu cred sa reactioneze.

Istoria Piper-ului: YR-ANF din 2009 (Alfa Air), previous N176FB din 2003 (P R Transportation Llc - Washington), previous din 2001 (FOUNTAIN POWERBOATS INC - Washington).
Ii pierd urma, il mai gasesc inregistrat in US ca si N4089A pana in '95 si apoi N669CA pana in '88 cand e prins in Manchester ca si G-BWTX, cred ca al British Airways.
 
Dar eu nu inteleg care e problema cu Piper-ul de la SMURD ? Asa si eu pot intreba : de ce nu au ridicat un Spartan din cele 6 care stau degeaba pe la Baza 90 ? Ca era un zbor lung si se stiau conditii meteo cel putin nefavorabile.
Da un site cica o "ancheta" (dar eu n-am inteles care sunt rezultatele ei) , apoi Liviu Alexa, (fara macar sa puna ghilimele) ii da copy/paste in fituica aia online si acuma?
Atat articolul asta cat si articolul pro-decanului atat de "ocosh" au un scop clar : hai baieti sa bagam la pulime ceva , sa nu mai stea cu ochii pe noi.
Ma iertati pt offtopic si poate undele cuvinte mai "neaose".
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Hello Ovidiu, the aircraft is owned by a bank. We are asking $650k USD or best offer. We want to see the aircraft sold before the end of the month if possible. We originally sold the aircraft to the previous owner before the bank took ownership, which belonged to a very well known boat manufacture here in the states by the name of Fountain Power Boats. We are now co-brokering the aircraft with another broker there in Romania who is also familiar with the aircraft as well as the previous operator and the bank whom I have cc’d. Feel free to contact him as well. The specs are attached. The aircraft engines were just ran up last week and seem to be in great running condition. The aircraft does require an Event 2 inspection to be brought airworthy. The EMS equipment is excluded from the sale and the aircraft will include the original VIP leather interior which is in great condition and can be seen with the aircraft.


Best Regards,
Fabio A. Lopez, President
USA Jet and Helicopter
 
  • 👍
Reactions: 1 users
O mica precizare, piper-ul 1121 se afla in acest moment la Aerostar Bacau.
Istoria lui 1121 (cn 42-8001048, livrat in 13 august 2002):
August/2002 - Reg N830CM - Kladstrup-Wetzel Associates Ltd
2006/2007 - Reg D-IMIM - MIM Air Ambulance
Iunie/2007 - Reg OE-FIT - AUV - Redair Luftfahrt GmbH
Noiembrie/2012 - Reg YR-SMU - SMURD


OFF: In ultimii ani am ajuns la concluzia ca peste 90% din articolele din presa/tv sunt: gresite, prost documentate, orientate sa dezinformeze si daca se poate sa atraga atentia de la lucrurile importante.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Se stie ca este la Aerostar SMU, doar s-a postat si in threadul cu BN2.
Acum intrebarea este: al cui este avionul - ANF. Ca despre ANF a scris @mrares
 
@CalinCLJ Nu este nici o problema cu Piperul de la SMURD eu eram curios de veridicitatea informatiile raspandite de raspandacii barfitori! catt despre Alexa..... numai de bine si de frigider..... Dorinta mea de a afla care ii situatia exacta a inceput cand am gasit ANF-ul la vanzare..... I-am scris si lui alexa, din pacate a dat strechea in ei si au decis ca este mai bine sa il stearga pentru ca nu coincide cu mizeriile scrise de ei! Cat despre Spartan... sigur era mai indicat dar cred ca diferenta de pret era uriasa motiv pentru care nici nu au apelat la armata....

Multam fain Ovi!

Radu, doar 90%? eu as merge pe 2500% din ce scriu raspandacii.... eu citesc, incerc sa inteleg ce au vrut ei sa scrie si daca ii totusi interesant incerc sa ma documentez(ca si in cazul asta). Radu, pentru ca nu am fost niciodata interesat efectiv de avionul asta, din ce ai scris tu acolo este fabricat in 2002 nicidecum in 81 cum sustine baba alexa! Asta inseamna ca pretul este real si ok ca am mai gasit pe net de prin 2002 si erau pe la 800.000+ USD......
 
Uite ce am gasit eu :

http://www.trade-a-plane.com/for-sale/aircraft/by-make/Piper/Cheyenne+III

Similar cu ce vorbeste Alexa : 1981, aprox 5,000 de ore de zbor, etc. Adaugati echipamentele medicale de urgenta si vedeti la ce pret ajungeti.

Pana la urma nici nu ma intereseaza daca e acelasi avion (cel actual, inmatriculat militar) cu YR-ANF. Atata timp cat este viabil si isi face datoria, atata timp cat pretul final (avion + echipament) este in trendul pietei, atata timp cat Unitatea de Aviatie a MAI confirma ca l-a zburat , nu vad unde e problema ?

Cea mai hilara e asertiunea aia cu "avionul a zburat doar 5-6 zile" , luand numarul de ore (159 parca) si impartind la 24. Ca daca impartea la o medie de 2,5 ore / misiune (cat e logic) le dadea vreo 63 de zile de misiune , ceea ce e absolut rezonabil.

De fapt, ni se serveste aceeasi "ciorba reincalzita" din interesul cuiva.

SCUZE pt offtopic
 
Sal
Pai si d-l Raed Arafat tot cam atatea zile de zbor a zis ca a avut avionul! Acum este la Aerostar pentru revizie si au gasit o piesa ce trebuie inlocuita. Si cum la noi trebuieiesc aprobari multe....
 
Buna seara
Acum 2 minute s-a dat pe PRO TV aceasta stire referitoare la donatie.
Este vorba despre YR TIC, cu reviziile facute la zi(sambata).
Se asteapta perfectarea actelor dupa care intra in serviciu!
 
Last edited by a moderator:
Like a glove, zice englezul. Gest cel putin inteligent din partea lui Tiriac, la momentul potrivit. Si oricum am lua-o, e de laudat.