Deci dupa cum vorbeste despre subiect, este mai bine ca a demisionat, ca nu se pricepe de loc la subiectul aviatie.
1. ce a zis
@AIR06 legat de cursele "de tip charter"
2. Air Connect deocamdata nu are
AOC ... sigur va avea foarte curând, dar deocamdata nu are nici un fel de autorizatie
3. Cum adica Air Connect "sunt autorizati pentru Otopeni", o companie (daca ar avea
AOC deci "autorizatie") poate sa zboare unde vrea în UE, nu are nevoie în mod normal de o autorizatie pentru a opera pe
OTP sau
BBU sau orice alt aeroport (cu exceptia celor restrictionate prin definitie)
4. În aviatie daca vorbesti de sezon nu exista "sezon de toamna"
5. Limbaj de lemn mi se pare deja o formulare prea eleganta ... hai mai, ce naiba este propozitia asta: "Avem deja trei discuții avansate în stadiu de semnare contracte care să opereze de la Băneasa."
Deci ei au 3 discutii avansate avansate care sa opereze?
Sa întelegem deci ca o discutie, daca o ai mai avansata poate sa opereze?
Edit: si presa (Mediafax, Antena 3 de exemplu) preia acelasi text, cuvânt cu cuvânt ... nu exista nicaieri cineva care face corectura? Eu în tinerete am mai lucrat la ziare ... nu se publica nimic fara o corectura ... nu mai exista asa ceva? Nu se mai uita nimeni peste un text înainte de publicare?