[BBU] Discutii generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Astăzi, 30 septembrie 2019, la Aeroportul Internațional București Băneasa – Aurel Vlaicu, în prezența Ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc a avut loc la semnarea oficială a contractului de ”Reabilitare și refuncționalizare a interioarelor clădirilor A, B și Rotondă de la Aeroportul Internațional București Băneasa – Aurel Vlaicu (AIBB-AB)”

Contractul de servicii privind elaborarea proiectului de execuție (DTAC, DTOE, PT+DDE), inclusiv asigurarea asistenței tehnice de către Proiectant pe perioada execuției lucrărilor și în perioada de garanție, precum și execuția lucrărilor de ”Reabilitare și refuncționalizare a interioarelor clădirilor A, B și Rotondă de la Aeroportul Internațional București Băneasa – Aurel Vlaicu (AIBB-AB)” a fost atribuit Asocierii SC Bog’Art SRL (lider de asociere) – SC UTI Grup SA (asociat). Valoarea ofertată de către câștigător a fost de 55.524.200,00 lei la care se adaugă TVA.

Conform contractului perioada de proiectare este de 2 luni iar cea de execuție de 6 luni.
FB Aviation Headlines
 
  • 👍
Reactions: 1 users
RWY closed 12/13 oct

A3831/19 - RWY 07/25 CLSD. 13 OCT 05:00 2019 UNTIL 13 OCT 13:00 2019. CREATED: 10 OCT 16:25
2019
A3830/19 - RWY 07/25 CLSD. 12 OCT 05:00 2019 UNTIL 12 OCT 13:00 2019. CREATED: 10 OCT 16:20
2019
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Excelent, abia aștept să pot zbura din nou de la BBU!
 
Mai multe active ale ROMAERO, în principal terenuri pe care se află construcții și care fac parte din platforma uriașă din apropierea aeroportului Băneasa, urmează să fie scoase la licitație. Acțiunea face parte din planul de restructurare a datoriilor, aprobat anul trecut.
economica
 
Bine, bine ... se stie deja daca se vor opera zboruri comerciale regulate de acolo sau ramâne asa cum este?
 
255506396_18984839332xzjf0.jpg



255564436_55818209558iyk64.jpg



255891543_38656214310n1jh6.jpg


Sursa:
 
  • 👍
Reactions: 4 users
În plus, CNAB afirmă faptul că demersurile pentru operaționalizarea aeroportului Băneasa – Aurel Vlaicu continuă, acesta fiind pregătit să opereze trafic comercial de pasageri; au fost inițiate mai multe discuții cu operatori care și-au exprimat interesul pentru operare, unul dintre ei fiind în fază de contractare, primele zboruri regulate fiind așteptate în trimestrul 3 al acestui an.
Sursa: boardingpass.ro
 
Aeroportul Băneasa se redeschide pentru curse charter și de linie peste câteva săptămâni și va prelua câteva dintre zborurile programate la Otopeni, a anunțat joi, directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București, George Dorobanțu. În acest moment, traficul aerian de la Otopeni este la 82 % față de aceeași perioadă din 2019, ... iar pentru lunile de vară se așteaptă revenirea la valorile din vara anului 2019 și chiar depășirea numărului de pasageri de atunci. ...de aceea mutăm unele curse pe Aeroportul Băneasa. Operaționalizarea Aeroportului Băneasa este una dintre prioritățile pe care le avem. În câteva săptămâni o să avem primele zboruri comerciale de acolo, avem discuții cu companii specializate în zboruri charter să înceapă operarea verii din Băneasa să putem să eliberăm anumite sloturi, anumite perioade pe care le avem în Otopeni. Discutăm și cu operatori mai mici, curse regulate care vor să opereze cu avioane mai mici, de tip ATR, specific de business care vor să opereze curse către alte locații din România sau țări apropiate.” a explicat Dorobanțu.

Operatorii mai mici care au ATR ,nu-s prea greu de ghicit ,pe langa Air Connect ar putea fi si Gullivair.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Sigur că ambele surse indica faptul că Air Connect urmează să opereze de pe BBU.

Gullivair nu știu unde să opereze ...
 
Seriozitatea romaneasca a unor manageri la stat loveste iar :

Citez (vezi postul de mai sus ) din declaratia directorului general al CNAB, George Dorobanțu:
de aceea mutăm unele curse pe Aeroportul Băneasa.
La trei zile ,Valentin Iordache, director comercial:
Intenția nu este de relocare a zborurilor de la Otopeni la Băneasa.

Si am mai boldat cateva afirmatii ciudate din articol:

Valentin Iordache: ”Vorbim aici de o capacitate mai mică de 1 milion de pasageri pe an, dar cu anumite măsuri operaționale. Vom putea anul următor să atingem acest 1 milion de pasageri pe an, în condițiile în care traficul își revine mai repede decât s-a estimat. Aeroportul Băneasa Aurel Vlaicu are marele avantaj că fluxurile sunt foarte scurte și în consecință poți să ajungi la aeroport chiar și cu doar 30-40 de minute înainte de ora decolării. Intenția nu este de relocare a zborurilor de la Otopeni la Băneasa. Poate fi valabil cel mult în cazul unor zboruri charter. Pe lângă aceste zboruri charter, de zborurile de tip business, cu avioane de capacitate mai mare și, desigur, curse regionale, chiar și curse interne la un moment dat.”...
Totodată, restricțiile de zbor pe timpul nopții, impuse anterior, au fost suspendate, ceea ce înseamnă că programul de funcționare va fi nonstop.

Sigur ca poți să ajungi la aeroport cu doar 30-40 de minute înainte de ora decolării (chiar si mai tarziu)dar asta nu inseamna ca te mai primeste cineva la check-in.
Nu prea cred stirea cu restrictiile de zbor nocturn suspendate.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Nu prea am inteles cu e cu deschisul pe 1 august (peste cinci zile) cand cele trei companii este clar ca nu isi vor incepe zborurile atunci (discutii avansate :) , nimeni nu a vandut bilete ) .

Poate au rezolvat insa alte contracte, asa ca de la 1 august poate putem bea un suc sau manca o inghetata in proaspatul deschis aeroport.


Trei companii sunt deja pregătite să înceapă cursele de linie și charter pe Băneasa a precizat George Dorobanțu : ,,Avem deja trei discuții avansate în stadiu de semnare contracte care să opereze de la Băneasa. Este vorba despre Ryanair care caută soluții pentru a-și crește baza de aeronave din România, vor opera două zboruri din sezonul de toamnă sau iarnă, Air Connect care și-a anunțat intenția să opereze și de pe Băneasa, momentan ei sunt autorizați pentru Otopeni dar vor opera și la Băneasa, pentru zboruri cu aeronave ATR de scurtă distanță. Mai este o companie înregistrată în Republica Moldova, Fly One pentru curse tip charter, Băneasa-Chișinău. " -George Dorobanțu, director demisionar al CNAB

Si ma intreb ce a vrut sa zica poetu' referitor la "curse tip charter, Băneasa-Chișinău" .
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Deci dupa cum vorbeste despre subiect, este mai bine ca a demisionat, ca nu se pricepe de loc la subiectul aviatie.

1. ce a zis @AIR06 legat de cursele "de tip charter"
2. Air Connect deocamdata nu are AOC ... sigur va avea foarte curând, dar deocamdata nu are nici un fel de autorizatie
3. Cum adica Air Connect "sunt autorizati pentru Otopeni", o companie (daca ar avea AOC deci "autorizatie") poate sa zboare unde vrea în UE, nu are nevoie în mod normal de o autorizatie pentru a opera pe OTP sau BBU sau orice alt aeroport (cu exceptia celor restrictionate prin definitie)
4. În aviatie daca vorbesti de sezon nu exista "sezon de toamna"
5. Limbaj de lemn mi se pare deja o formulare prea eleganta ... hai mai, ce naiba este propozitia asta: "Avem deja trei discuții avansate în stadiu de semnare contracte care să opereze de la Băneasa."

Deci ei au 3 discutii avansate avansate care sa opereze?

Sa întelegem deci ca o discutie, daca o ai mai avansata poate sa opereze?

Edit: si presa (Mediafax, Antena 3 de exemplu) preia acelasi text, cuvânt cu cuvânt ... nu exista nicaieri cineva care face corectura? Eu în tinerete am mai lucrat la ziare ... nu se publica nimic fara o corectura ... nu mai exista asa ceva? Nu se mai uita nimeni peste un text înainte de publicare?
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Air Connect nu va zbura de la BBU, Tudor Constantinescu mai devreme: „nu, nici gând”.

Ryanair cel mai probabil nu o să-și împartă ouăle în două coșuri, iar FlyOne...
 
Fara nici o intentie de "albire" a cuiva, Tudor Constantinescu (AirConnect) ar trebui sa se mai gandeasca o data.
BBU ar fi super pentru inceputul operatiunilor lor. Aerisit, aeronava de capacitate medie care nu necesita volume mari de pax, etc...
Inclusiv prezumtiva intentie de a zbura interne din tara catre BUH ar avea sens pe BBU.
Numai mie mi se pare asa?
 
  • 👍
Reactions: 2 users