• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Blue Air - discutii

Disconnected

Well-Known Member
0 informare pe FB. Nu de altceva, dar 95% dintre paxi atarna pe social media.

Le da negativ dacă o fac acolo... am observat ca si la ROT si la BMS se considera ca Tăcutul este mai bun decât sa vorbească despre incidente, chiar dacă au acționat foarte bine si la final paxi sunt happy


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

eurocopter

Well-Known Member
Care mai e treaba cu motoarele la BMS? Si la NG-uri sunt inchiriate? Eu unul rar am auzit de engine flame-out in croaziera. Ori vorbim de mentenanta deficitara, ori de motoare la mana a 3-a. Ceva imi spune sa inclin catre prima varianta, avand in vedere istoricul incarcat de incidente la BMS. Ar trebui sa confime cineva daca isi fac singuri mentenanta la motoare sau le trimit in alta parte.

PS: parca au mai aterizat anul asta odata cu un singur motor la LPL.
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Si la ROT nu sunt destule incidente ? Macar la BMS nu se sperie stewardesele si trimit scrisori in toata presa ca era sa le ramana copilasii fara mama.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
incident.gif
TAROM AT42 near Timisoara on May 13th 2016, loss of cabin pressure
incident.gif
TAROM B733 at Bucharest on Apr 18th 2016, dooritis
incident.gif
TAROM AT72 at Budapest on Mar 16th 2016, engine shut down in flight, smoke in cabin
 
  • 👍
Reactions: 2 users

ben

Well-Known Member
Macar la BMS nu se sperie stewardesele si trimit scrisori in toata presa ca era sa le ramana copilasii fara mama.
Sunt convins ca ai nivelul necesar pt a intelege semnalul de alarma tras in acel mesaj. Iar doi la mana, era totusi o cursa fara pasageri parca.
 

Klausenburg

Well-Known Member
De pe SSC:

Andrei87 said:
Noutati:
.................
- noutatea ar fi OMR probabil cu BMS;
- din surse am aflat ca aeronava care va opera IAS-CLJ-TSR-IAS si dupa IAS-OTP-IAS (pranz) va opera seara din nou IAS-CLJ-TSR-IAS din primavara lui 2017
 

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Cred ca fara doar si poate ca BMS devine oficial compania care revolutioneaza transportul aerian intern.
Cateva etape pe care le observ in perioada imediat urmatoare ar putea fi :
1) OTP-OMR - 4-5/7
2) IAS-CLJ-TSR/IAS-TSR-CLJ se vor dubla
3) al 3-lea zbor zilnic (pranz) pe OTP-CLJ-OTP
4) cresterea frecventelor pe rutele estivale interne spre CND (OMR-la 2/7, IAS- 2,3/7, TSR, CLJ-4/7)
5) discutat si pe SSC, ruta IAS-OMR, posibil in aceeasi configuratie triangulara ca si IAS-CLJ-TSR. Aeroportul de legatura ar putea fi SBZ, asa cum spune pe SSC si colegul @Klausenburg
6) rutele estivale spre CND sa devina regulate (fara OMR in sezonul de iarna, IAS-2/7, CLJ,TSR-3/7)
7) potentiale rute din OTP spre SBZ, SUJ (5/7)
 
  • 👍
Reactions: 3 users

Klausenburg

Well-Known Member
7) potentiale rute din OTP spre SBZ, SUJ (5/7)

Ma gandesc, cel putin dupa cifrele Tarom, ca la asta s-ar califica si SCV. De asemenea, stau si ma gandesc, acum ca ARW are un terminal nou si frumos, care sta complet degeaba, oare n-ar merge un OTP-ARW. Da stiu ca TSR e foarte aproape si exista autostrada, dar totusi, Arad este un oras destul de mare si puternic centru industrial. Apoi aeroportul e chiar langa oras si are iesire dedicata de pe autostrada...Oare nu... ?
 

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Desigur, avand in vedere ca BMS nu opereaza OTP-TSR, ar putea incerca sa se aventureze pe OTP-ARW cu un 4/7, la fel si OTP-SCV.
 
Top