Cred ca fara doar si poate ca
BMS devine oficial compania care revolutioneaza transportul aerian intern.
Cateva etape pe care le observ in perioada imediat urmatoare ar putea fi :
1)
OTP-
OMR - 4-5/7
2)
IAS-
CLJ-
TSR/
IAS-
TSR-
CLJ se vor dubla
3) al 3-lea zbor zilnic (pranz) pe
OTP-
CLJ-
OTP
4) cresterea frecventelor pe rutele estivale interne spre
CND (
OMR-la 2/7,
IAS- 2,3/7,
TSR,
CLJ-4/7)
5) discutat si pe SSC, ruta
IAS-
OMR, posibil in aceeasi configuratie triangulara ca si
IAS-
CLJ-
TSR. Aeroportul de legatura ar putea fi
SBZ, asa cum spune pe SSC si colegul
@Klausenburg
6) rutele estivale spre
CND sa devina regulate (fara
OMR in sezonul de iarna,
IAS-2/7,
CLJ,
TSR-3/7)
7) potentiale rute din
OTP spre
SBZ,
SUJ (5/7)