• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,294
1,016
113
FRA
Eu stiam (s-a discutat parca si aici) ca BMS ar fi încheiat un contract cu o firma germana pentru cargo, dar din interviul cu seful de la "Zeitfracht" (dar si de pe Wikipedia) rezulta, ca firma germana ar fi chiar actionar (si nu doar nesemnificativ) la BMS. Are cineva date legate de structura (actuala) a actionariatului?

Traducerea îmi apartine:



sursa: „Wir brauchen Verlässlichkeit“

Suna de parca "Zeitfracht" ar lua deciziile strategice sau macar ar fi foarte mult implicata în luarea de decizii.

Om trai si om vedea asta in functie de directia din care bate vintul.

Zeitfracht au si WDL, care a facut Wetlease pentre EasyJet vara asta la TXL.

Din 2019 isi vor schimba si ei flota de pe BAE pe E190.

Prin forumul german se discuta ieri (am intrebat si eu ca prostul) ca in perspectiva ar prelua si LGW si ar face upgaugingul flotei de Q400spre E-Jets la Eurowings.

Cert este ca industria se consolideaza si o Companie de dimensiunile Blue Air activind singura va avea din ce in ce mai multe Probleme daca va dori sa fie in Mainstream.
 

c-tyn

Active Member
Sep 23, 2016
155
97
28
34
București
La wdl este acționar și blue air de câteva luni, mâine pot sa fac rost și de date


Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 1 user

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,892
2,001
203
54
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
@c-tyn @AIR06 da, astfel acel interviu cu directorul Zeitfracht cât si mentiunea pe site-ul Zeitfracht la Blue Air ca fiind "strategic partner" fac sens.
 

c-tyn

Active Member
Sep 23, 2016
155
97
28
34
București
Deci, nu exista nici o modificare în acționariat, datele sunt actualizate în decembrie.


Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 2 users

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,294
1,016
113
FRA
Asta arata de fapt ca 2 companii au facut o Firma comuna, cu 92,5% proprietar Zeitfracht si 7,5% Blue Air... cel mai probabil vehiculul de operare a businessului belly Cargo.
 

c-tyn

Active Member
Sep 23, 2016
155
97
28
34
București
Compania germana este deținută de către Jasmin Schroter , aceasta mai deține încă 20 de firme de consultanta și management. În consecință activitatea de cargo este controlata de o alta persoana din interiorul blue air. Mai jos regasiti atașată și conducerea wdl


Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 users

AndreiX

Well-Known Member
Nov 16, 2016
835
342
63
Bacau
Da, vad ca are CAEN pe transporturi aeriene de pasageri... au facut ei vreo istorie si cu firma asta, nu cred ca au deschis-o degeaba 🤣🤣🤣
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,892
2,001
203
54
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Bine, deci atunci cine conduce strategic si operativ Blue Air?

Si ce rol are WDL Blue Aviation Service GmbH?

Se trec oare o parte din activele Blue Air acolo? Preiau oare ei MAX-urile?
 

c-tyn

Active Member
Sep 23, 2016
155
97
28
34
București
Bine, deci atunci cine conduce strategic si operativ Blue Air?

Si ce rol are WDL Blue Aviation Service GmbH?

Se trec oare o parte din activele Blue Air acolo? Preiau oare ei MAX-urile?
Wdl nu conduce și nu este acționar la blue air ci invers, wdl probabil administrează piața de cargo probabil are o expunere mai ok pe Germania etc.

Acum cine este în spatele blue air pe acte se vede cine a fost și pana acum, cine este în realitate finanțatorul sau UBO mai vedem

Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,294
1,016
113
FRA
Nu au

Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
Una e registrul actionarilor alta e poate situatia unor actiuni cesionate dincolo de registre prin conventii comerciale.

Indiferent cine cu cine se pupa e clar ca Blue Air devin mai activi pe piata din Germania, daca ne uitam si la contractele de tip charter. Ori dupa afinitatea catre Italia este cel chestionabil ca o Companie romaneasca in structura si mentalitate Pina in maduva ei sa intre asa usor in piata din Germania fara un "Garant" din mediul cultural respectiv.
 

Disconnected

Well-Known Member
May 28, 2016
2,062
1,059
113
LRCK
Cred că e destul de clar că de fapt în Germania, Polonia și Portugalia au ajuns pentru că cineva a avut nevoie de ei și ei au avut nevoie de bani, nu pentru că se pupă BMS cu un partener local. Treaba asta nu cred că demonstrează nimic mai mult decât nevoie, mai mult sau mai puțin disperată, de cash. O fi mai puțin dar vine în termen scurt și e sigur (în comparație cu expansiunea propriei rețele și incertitudinea ca rutele să aducă profit)
 

Dreamliner

Active Member
fly-ra 2017
Apr 27, 2014
302
133
43
31
Ultimul zbor București - Oradea in sistemul de rezervări este în 28 martie.
Probabil urmează abandonarea rutei.
Mi se pare incredibil cum nu rezista OMR cu nimic.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Apr 20, 2012
3,388
1,743
153
Constanta
Astfel, InfoOradea a contactat inca de ieri compania BlueAir solicitandu-le explicatii legate de lipsa zborurilor in sistemul de rezervari, dupa data de 28 aprilie 2019.
Reprezentantii BlueAir au facut precizari pentru infoOradea: “Lipsa posibilitatii de a rezerva pe site-ul nostru, dupa data de 28 martie este cauzata de neintroducerea, pana la aceasta data, a orarului de vara. Asadar, imediat ce orarul de vara va fi realizat, zborurile vor aparea in sistem“.
BlueAir nu pleaca din Oradea. Compania nu a actualizat inca orarul de vara pe website-ul propriu